This profile has been claimed by the business owner or representative.
3266 E Barber Valley Dr, Boise, ID, 83716, United States
Get directionsMy appointment was for 10/14/2022 9am. I called to say i would be about 5 mins late due to some traffic on the freeway. I do not live close by. Found parking right away in front. I paid for 2 hour meter because I thought my bridal hair may take long since i have thick curly hair. To my surprise after walking in and meeting Katelyn.i see that my hair would not be getting washed. And she went straight into curling my hair and braiding it. I showed her some really pretty up dos of bridal hair. She said okay I can do that. She ... read more
Business response:
Hi Coraline, We are truly sorry you didn’t love your hair for your special day, it’s a BIG day and we alway hope to get it just right. Unfortunately the pictures you used as inspiration images all have additional hair extensions added, that is not all their hair. We offer hair extension and enhancement services and would have loved to give you a complimentary consult to see if this could have been avoided prior to your big day. Those need to be ordered in advance. As far as special event styling there isn’t a pre shampoo ... read more
I was so disappointed that your blonde specialist left. I just haven't been able to find a replacement. The stylist that was assigned to my preexisting appointment was wonderfully kind and very sweet but just didn't come close to Olivia. I have unfortunately had to take my business elsewhere.
Business response:
Hi Christina, We have several blonde specialists and would be happy to make any adjustments if we didn’t get it just right. We are looking through appointments over the last week or so to see if we can find your last name and give you a call personally. If you see this please reach out to Sydney at Sydney@graeberandcompany.com - we can only get better when we know where we fell short and our team is committed to providing the highest level of service and growing through feedback & training.
This place sucks! Found a good hairdresser that was a blonde specialist after countless fails in Idaho and was so excited for it and I had my second appt booked for 2 months with the same person..show up for my appt and they thought it was okay to stick me with a BARBER. lol Like are you kidding me? Was very shocked no one called me to tell me the girl doesn't work there anymore and instead put me with a barber. Definitely was speechless, how rude can you get. Wasted an hour of driving and gas. Best part was the lady who res... read more
Business response:
Hi Amanda, We were sorry that we weren’t given the opportunity to introduce you to another super talented team member. As far as your previous stylist she had less than 3 years of experience. The Barber Stylist we booked you with to reserve that same time so you wouldn’t just be cancelled on has 16 years of experience in color, cut and barbering. It is our practice and protocol to take care of all of our guests no matter which service provider they see. When things change it’s up to us, the business, to step in and take car... read more
Over-processed hair at last visit, because stylist had double-booked and got distracted. Hair was dried out and felt like straw. The attempted blonde highlights were splotchy: a mix of white and brassy. Ended up with a brown mousy mess in their attempt to cover up the white over-processed areas. Now have to wait for hair to rest before going somewhere else to fix. Horrible experience.
Business response:
Hi Celia, this is definitely not our norm. Our protocol would have not allowed you to leave the salon with something like this. We have searched all of the appointments over the last month and checked our database and we do not have anyone by this name that has a service history with us. Did you book under a different name? I’ve also sent you a direct message so that we can make this right. Thank you for your feedback, we are always trying to improve when we know where we fell short. We would appreciate pictures of your hair... read more
Stylist left before I could get there. Very rude! What kind of place does that? If their was a zero stars I would give it that.
Business response:
Hi Grant, unfortunately your appointment on Monday was at 5pm and you arrived at 5:25p. We did call you to see if you were on your way and it went straight to voicemail. After 20 minutes after the scheduled appointment time and the last one for the day our team heads home. We would be happy to reschedule your appointment. Let us know, thank you!
Felt rushed for the price I paid for haircut. I wasn't happy with my haircut but didn't want to ask to cut shorter. I will not be coming back.
Update in response to owners comments: Shelby, I am truly sorry you have chosen to respond publicly by defending your business while making me look like I am lying, simply because I left a negative review. It's not a good look. It would seem to me that if you were customer focused, you would have picked up the phone and contacted me directly. Your response and lack of contact with me speaks volumes about your definition of customer service. To set the record straight, First, I did not tell the 2nd stylist I was happy with... read more
Business response:
Hi Elizabeth! Dang it, we thought we got it right the second time and that you knew how much we do care about you and your hair based off of the conversation you had with our manager. I spoke with the stylist and she let me know you said you were happy that evening and Our manager left you a message the next day as well to check in. Maybe you didn’t receive it? We have all of your appointment notes and pictures attached, we are happy to see you again if the tone is still off. When we are working with custom colors after su... read more
Worst nail fill ever. She did the entire fill & nail polish change in about about 15 minutes. She did not even fully take off my last nail polish color. After two days my nail polish already has chipped.
Business response:
Hi melissa, is this for us? Our manicurist has been out of the spa for almost two weeks and we don’t offer fills. We do natural mani/pedis and gel polish. Can you please advise through updating your review to clarify? Thank you.
I've been camping and roadtripping for months and needed a solid cut and I was looking for something fresh! Andy made my every rocket shag dream come true! Really like the salon, staff is friendly and it was nice and clean. I'll be back!
Business response:
Stunning!!! Come see us again soon.
Table Rock Senior Living At Barber Station has a 4.4 star rating with 302 reviews.
Table Rock Senior Living At Barber Station is open now. It is open 24/7.