This profile has been claimed by the business owner or representative.
1 Hawkins Ave, Ronkonkoma, NY, 11779, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 11:00 a.m. to 1:00 a.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 1:00 a.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 1:00 a.m. |
I'm beyond disappointed with my experience here. This restaurant claims to offer gluten-free options, but that is incredibly misleading. After asking specifically about their gluten-free items, I was reassured there were "safe" choices--only to later find out everything is fried in the same fryer as gluten-containing foods. That is basic cross-contamination, and for anyone with celiac disease or a gluten intolerance, it makes the food completely unsafe. This isn't a small oversight--it's a serious issue that can make people... read more
The service was very slow, menus were dirty and sticky and the staff was inattentive at best, finally the food was horrible. My kids ordered nachos which they said were good. My whiskey burger was cold and sweet potato fries were cold, my mother ordered a wedge salad with chicken, came without chicken then they put in a "side" of chicken and it came out 15 mins later, after she was done with the salad. My wife's order was a hot mess simple fried chicken cutlet on a roll with mayo and pickles. 2 cold chicken tenders no mayo a... read more
Went to the Ronkonkoma location and was very disappointed. I love this place--the food is great--but the service was horrible, and I probably will not go back. I usually go on Sundays to watch football and eat mussels, and I was very excited when they opened the Ronkonkoma location, but I won't be going anymore. The bartenders were not friendly and didn't give me the points I earned. We ended up leaving and ate at Vespa instead, which was awesome. I'm so upset and wanted to let people know--stay away. We even timed how long... read more
Dropped off some friends at the train and having heard so much about the Tap Room I figured I had enough time to stop in for a beer. It was either the Great South Bay brewing or Tap Room. I chose the Tap Room but an hour later I regretted it. I sat towards the end of the bar as the bar was mostly filled up with guests. Amy quickly welcomed me and offered me a drink menu. Amy continued attending to her guests and after a few minutes, presented me with a menu. After about ten minutes, Amy returned to my end of the bar an... read more
First time there Saturday night. Sat at the bar for some great drinks, the bartender was helpful with suggestions. Only waited about 20 minutes for our table, but that's when things went south. It should not take ONE HOUR and 15 MINUTES for chicken milanese sliders, a cheeseburger and a side of Mac and cheese!!!!! The waiter came over only once, to say the kitchen was backed up. After that we were ignored , most likely because of how annoyed we were. We were so excited to go somewhere new, oh well....
Business response:
Thank you for taking the time to let us know how your visit went and we sincerely apologize for the wait with your meals. It is something that management is already handling with the kitchen team to make sure this doesn't become a recurring issue. We do hope to see you again and if you have any other concerns please do not hesitate to reach out to us directly.
Sat at table for 10 minutes without being greeted- left. Seems like team needs more training
Tried to visit the place....parking is an issue....$4 for 2hrs on the north side or in the circle...then 30min parking of the LIRR side vehicles will be towed.. so we never went in.
Business response:
Hello Mr. K! We apologize for any inconvenience with parking. In the Station Yards guest parking garage it is FREE for the first 3 hours! There is also a commuter parking garage diagonally across from the train station that is $3 for the first 3 hours and $5 for up to 20 hours after that. We hope that this does not keep you from visiting us in the future, we would love to have you!
The atmosphere was not inviting. The service sucked. I will not be returning. People sitting next to us were making racist, transphobic, and antisemitic comments to the point one of the waiters had to tell them to stop. They did not. Donna R
Unfortunate as the food and atmosphere was amazing. People sitting next to us were making racist, transphobic, and antisemitic comments to the point one of the waiters had to tell them to stop. They continued and when my boyfriend confronted them, what I assume was the manager got in his face and asked him if he had a problem. They asked us to move/leave instead of the people next to us who were making disgusting remarks. No longer a safe place for LGBT individuals. Will never be going back.
Tap Room has a 4.4 star rating with 623 reviews.
Tap Room is closed now. It will open tomorrow at 11:00 a.m.