This profile has been claimed by the business owner or representative.
701 E State Highway 114, Grapevine, TX, 76051, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
It was great! Everyone I communicated with was transparent and responded quickly. It made the process go very smoothly. Thank you!
Business response:
Thank you for your five-star review!
It was really quick service. The wait time was really short. I suggest to go during week days rather than weekends. Weekends will take more than 90 minutes including wait time.
Business response:
Thank you for your positive review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a great experience with us. It's always our pleasure to serve you, and we hope to see you again soon.
Excellent customer service by Miss Monica. Fair price.
Business response:
Thank you so much for your wonderful review!
The service was good. Would recommend this place especially if you have a coupon for the discount.
Business response:
Thank you for your review. We are happy to hear that you had a good experience with us, and we are looking forward to seeing you next time!
Excellent and speedy service, the only complaint I have is that after a year my LoJack is still not functioning
Business response:
Thank you for your review. We are happy to hear that you had a good experience with us, and we are looking forward to seeing you next time!
It was a repair for faulty wheel bearing from previous repair a month prior.
Business response:
Thank you for your review. We are happy to hear that you had a good experience with us, and we are looking forward to seeing you next time!
Sabrina is a great service advisor. Very communicative, which has been my biggest complaint with other dealerships over the years.
Business response:
Thank you for your review. We are happy to hear that you had a good experience with us, and we are looking forward to seeing you next time!
Many Thanks, Syed for taking great care of my Celica!
Business response:
Thank you for your five-star review!
Disappointing due to the fact that $600 stood in the way of being a positive transaction and feeling we were treated fair. It's clear customer service was not the key but the dollars are.
Business response:
I'm sorry to hear that you had a poor customer service experience. We take all feedback seriously and would like to apologize for any inconvenience or frustration caused. We strive to provide exceptional service to all of our customers and it seems we fell short in your case. If you could provide more details about the specific incident, we would be happy to investigate the matter and take the necessary steps to ensure that it doesn't happen again. Thank you for bringing this to our attention. Please reach out to our Service... read more
Texas Toyota of Grapevine has a 4.2 star rating with 14,135 reviews.
Texas Toyota of Grapevine is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.