Ascendant Holidays's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Ascendant Holidays

4.5

About this business

Location details

9650 Universal Boulevard, Suite 121, Orlando, FL, 32819, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 1:00 p.m.
SunClosed
4.53,106 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
a month ago

Order Issues I am extremely disappointed with my experience with Ascendant Holidays.I purchased a vacation membership from Ascendant Holidays on May 27, 2026, for more than $13,000. The membership agreement indicated that access to the membership and website would be provided within 30 days after the required payment That did not happen. The 30-day period passed, and I spent considerable time contacting the company trying to get the membership activated and resolve the issues I was experiencing. I made repeated phone calls a... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Order Issues On March 31, 2026 the sales representative for this organization promised to pay off my two existing vacation memberships, one with Ascendant and another with ***************, and replace them with one package. We had a lengthy conversation where I explained this was what I had expected when I purchased the first package with Ascendant in October, 2023. He clearly understood my request. He even explained how it would work and that paying off the two packages would still allow me the use of them. Based on this pr... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Billing Issues At the closing of our package I received a loan in the amount of $1,500 which I understood and authorized for the down payment of the package. I was sent a credit card that I never activated or used in any manner. However, ascendant has a copy where I signed an authorization amount for $1,000 that has apparently been used to charge me for a trip to *********. I never said I wanted to go to *********. I have no desire whatsoever to go to *********, but $1,000 charge for that trip was put on this unactivated car... read more

Business response:

Dear BBB,We were unable to locate an Ascendant Holidays membership using the name, phone number, or email address provided.Please provide the contract number issued at the time of purchase, along with the phone number or email address associated with the account. Once received, our team will locate the account, review the transaction, and contact the member directly to assist with the resolution. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Order Issues In August 2025, I signed a contract with Ascendant Holidays LLC after attending a high-pressure sales presentation in Orlando, **. Before signing, I explicitly told the sales ***resentative that I was worried about the long-term financial risk. The sales *** directly lied to me, stating that Ascendant Holidays had a built-in financial hardship policy. I was explicitly promised that if I ever lost my job or fell on hard times, I could cancel the contract immediately.I recently lost my job, am completely unemploye... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Product Issues On September 15, 2025, my family and I attended an Ascendant Holidays sales presentation after being invited in connection with a radio promotion where we had won a cruise.We ultimately purchased an Ascendant Holidays vacation membership during that presentation. Since the date of purchase, September 15, 2025, we have not used the membership at all. We have not used any vacation benefits, travel benefits, accommodations, discounts, promotional gifts, the cruise, or any other gifts or benefits that were offered... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Order Issues I visited the property 3/18/26. After spending more than six hours reviewing the program and preparing to sign the agreement, I was surprised to learn of additional fees the sales representative never disclosed, including an $89 annual cruise benefits fee and a $299 fee to use or transfer points.When I requested access to the member portal, I was told I would not receive it for about 30 days, even though I only had three days to cancel. I was unable to review the membership before my cancellation rights expired.... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 months ago

Billing Issues At the time of enrollment, 1/16/26, I was informed that the membership would provide access to vacation bookings at significantly reduced rates compared to third-party providers.However, after reviewing the available options, I have found that the pricing is not more affordable than booking independently. As a result, the membership does not provide the value or benefits that were represented during the sales process.Additionally, I have not used the membership at any point since enrollment. Given the lack of ... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
3 months ago

Billing Issues I am filing this complaint against the company regarding Contract VC-ASC-******. We are reporting severe financial fraud, unauthorized credit applications, debt duplication, language exploitation, and extreme coercion. All negotiations were in Spanish, but legal documents were strictly in English, and Spanish copies were refused. They used an intimidating signing process under camera surveillance late at night to pressure us.They secretly processed two separate financings, duplicating the debt between us, and ... read more

Business response:

Dear BBB,We are in receipt of your correspondence regarding the member complaint. We thank you for the opportunity to respond. We will reach out to the member to address her concerns.Best Regards,Member Services 

Anonymous's profile image
Anonymous 
3 months ago

Billing Issues Attended a timeshare meeting was offered free flights- free stays after making a down payment and left with expectations to receive info and vip cards in the mail to this day nothing was received I made endless phone calls-they claimed the had the wrong email which they fixed but never received an email. I tried to cancel but no one answered the phone.I changed my checking account so the couldn't take payments monthly out of my account so they put me in collection on my credit report. I NEVER used or received ... read more

Business response:

Dear BBB,Thank you for bringing this to our attention.We have received the member's concerns and will be reaching out directly to address them.Best regards,Member Services 

Frequently asked questions about Ascendant Holidays

How is Ascendant Holidays rated?

Ascendant Holidays has a 4.5 star rating with 3,106 reviews. 

When is Ascendant Holidays open?

Ascendant Holidays is open now. It will close at 6:00 p.m.