BMW's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

BMW

4.4

About this business

Location details

4040 Armory Oaks Dr, Nashville, TN, 37204, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:30 a.m. to 7:00 p.m.
Tue8:30 a.m. to 7:00 p.m.
Wed8:30 a.m. to 7:00 p.m.
Thu8:30 a.m. to 7:00 p.m.
Fri8:30 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
4.44,577 reviews
Select a rating
Ryan's profile image
Ryan 
8 years ago

Mr Ryan 5 STARS TO Marshall the sales representative… One word to describe him “astounding” 

Business response:

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, BMW of Nashville 

Katerina Shikoff's profile image
Katerina Shikoff 
8 years ago

BMW X1 Excellent Service. I brought the car over the phone. Everybody was very helpful and ship the car from Tennessee to California. Worked out perfectly fine. 

Business response:

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you. 

Julia Piovarcy's profile image
Julia Piovarcy 
8 years ago

BMW of Nashville I had a concern about my 2016 BMW 528i. The car was checked from top to bottom and my questions answered and proper fluid levels explained. All in all, I am very satisfied with my visit to the service department this week. 

Business response:

Julia Piovarcy, we are glad we could help! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, BMW of Nashville 

John Welker's profile image
John Welker 
8 years ago

Review beautiful wonderful marvelous pleasant stupendous super 

Business response:

John Welker, we are glad we could help! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, BMW of Nashville 

Todd Franks's profile image
Todd Franks 
8 years ago

Bmw of Nashville A+ Service, my experience was memorable, ease of buying my new X5 was painless. It took about two hours, my first service was a second thought. They provided a courtesy vehicle and the technicians were very professional. 

Business response:

We appreciate your positive review about your recent experience with us! Thank you so much again for your feedback! We hope you have a great day! 

Dale Dunn's profile image
Dale Dunn 
8 years ago

Owner Went in for routine service on my 535. Karen has always provided superior customer service for over a decade. Only “catch” is that BMW charges for software upgrades now for updating service interval sensors. Seems like a win-win for all parties, but corporate greed is creeping in AGAIN. 

Business response:

Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help! Thanks again for taking the time to leave us this information about your recent visit. Take care! 

Dana DeMoss's profile image
Dana DeMoss 
8 years ago

BMW annual oil change My car sat in the service lane over an hour past my scheduled appointment. It was not addressed until Chris asked why it was taking so long. At that point he had to have a loaner car, which was handled well. This was the second time there was a problem with the service department in the last 2 months. The manager contacted me and assured me it will be discussed in a meeting. 

Business response:

Dana, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your recent service visit with us was anything less than satisfactory. Here at BMW of Nashville, we are always looking for ways to improve; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact our general manager, John McLarty, at (855) 578-3889 to discuss ways we can better serve you in the future. BMW of Nashville 

Tim Warren's profile image
Tim Warren 
8 years ago

BMW X5 Service I took my X5 in for service without an appointment. The dealer took my vehicle in and after a quick discussion of the services I wanted, I was out to work. I received an email later in the day that my X5 was complete and I could pick it up anytime. The email also included a detailed invoice and method of payment. I also received a call from the sales person. Everything was completed as promised including a car wash. Excellent service!!! 

Business response:

Tim Warren, thank you so much for your high rating! It is great to hear about the experience you had with our team. Have a wonderful day, we look forward to seeing you again! 

Todd Conley's profile image
Todd Conley 
8 years ago

awesome dealer experience at armory oaks bmw i have a 14 year old 325i and a $200 work order.Iwas treated like i had a 2018 m5 with head replacement,i was treated to a new x5 (totally unexpected) $70,000 vehicle kenneth swezer (dont think spelling is correct)was awesome excellent service adviser great communication will definetly come back if service is needed 

Business response:

Todd Conley, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations! Your business is important to us, and we look forward to seeing you again! 

Frequently asked questions about BMW

How is BMW rated?

BMW has a 4.4 star rating with 4,577 reviews. 

When is BMW open?

BMW is open now. It will close at 6:00 p.m.