This profile has been claimed by the business owner or representative.
5548 E Grant Rd, Tucson, AZ, 85712, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 4:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Talk about misrepresentation!! "Sure you can put your membership on hold for medical reasons for as long as you need to". Brought in a letter from my oncologist stating he didn't want me to be in the gym because my white blood count was too low due to chemotherapy and I was susceptible to infection. My cancer spanned over quite a long period of time. (some of which they still charged my credit card - even after I brought in the letter.) I'm now cleared to go back to the gym and Chuze won't let me re-instate my old member... read more
I give this place 2 stars because of their management and cooperation with it's members; as a gym without staff this place is a 4 star gym. I moved months ago and when I called I was told I needed to come in in person to cancel the fees. Due to being in a different state for 10 months I was unable to do anything about it and I was continually charged the fees each month. I went in yesterday and a nice gentleman canceled my membership. However, due to the fact that it wasn't 10 days prior to the monthly fee date hitting my ... read more
Chuze as a corporate entity has questionable business practices. First, they insist on getting into your bank account to pay the monthly fee. I just had the bank issue a new chip card and am being charged 10.00 by Chuze because I didn't go the the site and pay cash prior to the due date of the fist. This card was not issued until 08/31/16, it's unrealistic for Chuze to demand that payment information be changed 10 days prior to the billing cycle. That's not always possible. This is just another way to fleece unsuspecting peo... read more
Business response:
Hello Kia, Thank you for your feedback. I'm glad we were able to reach out to you and talk to you about your account. I did look at your account and saw that our staff waived the service charge fee since you provided us with your checking account. We do ask for all our members to give us a 10 day notice to update billing to prevent double charges or late service charge fees. We are sorry for any inconvenience we may have caused you. Please don't hesitate to contact me if you have any questions. I am happy to help. Than... read more
the music selection is terrible and the volume is way too high. they worry about members making noise and then subject us to this continuous high volume junk is terrible. i wear over the ear headphones and have to use high volume in those just to get over the sound level of the gym music. the sound environment is that of a cheap nightclub. another bad problem is the audio jacks on too many of the cycles and treadmills do not work at all or i need to fiddle with the jack to try and get it playing the feed.i have been a member... read more
Business response:
Hello Douglas, Thank you for taking your time and giving us feed back from some of your recent visits. We are glad you noticed our friendly staff and our clean facility while you were working out. Our goal is to have everyone comfortable during their work out here and we will continue to work on making your experience here at Chuze amazing. If your ever having any issues with any equipment or your comfort level at the gym I encourage you to come get myself or any of our friendly team here at Chuze to help you. We thank y... read more
A gym with no barbells or squat rack. The place looks nice but a gym that recommends smith machines isn't a good place to workout. Ever.
Business response:
Clifford, Thank you for leaving us some feedback from your recent visit. We're happy you noticed our clean well maintained facility. To help keep our friendly non intimidating environment welcoming to everyone, we do offer a variety of equipment easily accessible to all levels of fitness. Also our fitness coaches are always available to show you modifications or help you adjust your workout accordingly. Thank you again for your feedback and we hope to see you back soon to help you achieve your fitness goals.
I was excited to start my membership today, and brought my roommate to check it out so hopefully he would join. The website said "free one day pass" but I did not have a printer at the house so we just went to the gym. The girl was not very friendly and said he had to pay for the day pass. I told her the website said one day pass was free, she said that's only if you fill out the form on the computer. They charged him money and then had him fill out the same form on a kiosk in the lobby. I doubt he will join now, and I ... read more
I've been with this location since it opened and lately you can tell new management is taking the gym in a less friendly more like every meathead gym direction. For instance, they used to have a few nice people behind the desk when you walk in, some of whom would greet you by name but always said hello and goodbye when you left. Now there seems to be more employees standing around talking to each other and one facing you with arms crossed policing you as you walk in, who deliberately doesn't say hello. They cancelled popu... read more
I joined Chuze Fitness a few days ago. Today, I asked if they have a weight scale. The front attendant said that they do no have one. A fitness facility and no weight scale? I should have asked them before I signed up and decided not to joined. Don't tell me they can not invested in some cheap weight scale. Very disappointed!
Business response:
I'm sorry you left Chuze with a negative experience. Our goal here at Chuze is to provide a family friendly non intimidating environment where everyone can feel comfortable working out. As part of our non intimidating environment we do not have scales in our rest rooms. We have found that scales to some are very intimidating and or frustrating when they are working out hard and maybe not seeing the numbers on the scale move as much as they would like. We do have weekly events, such as body fat testing done by our persona... read more
was coming thru town in my rv and came here to get a day pass to use the shower facilities but the manager wouldn't allow me to do so without entering all of my personal info into the computer. wasn't comfortable doing so... just using shower after all! but NOPE he wouldn't budge. BAD CUSTOMER SERVICE....just saying! left without using there facilities unsatisfied. :/
Business response:
Hi Star, I am sorry that you left Chuze with having a negative experience. Our goal is to provide amazing customer service and I would like to explain why we require your personal information when using our facility. The primary reason we require all members and guests to provide their personal information and picture is for security. We want to ensure that we protect our members and guests. We would never want any of our members possessions to be at risk because we don't take the proper steps to safeguard our facility. I u... read more
Chuze Fitness has a 4.5 star rating with 1,565 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close at 8:00 p.m.