This profile has been claimed by the business owner or representative.
3301 S Mooney Blvd., Suite 101, Visalia, CA, 93277, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 10:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 10:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 10:00 a.m. to 1:00 a.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 2:00 a.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 2:00 a.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 1:00 a.m. |
Went during their soft opening, the food is good but our entire order was wrong, I'll maybe have to try it again later down the road, or just stick to the ones in LA.
Business response:
We're very sorry you received an incorrect order. We'd really love a second chance to earn those 2 extra stars. If you have a few extra seconds, would you mind connecting with us at https://tellusdirect.com/dhc? -Julie
The racist advertisement on youtube has got to go! Middle aged black man, speaking in stereotypical African American accent excited about chicken that tastes so good he is going to lick his fingers. The food may be good, but I will never buy food from racists.
Business response:
We're sorry for falling short of your expectations. Your satisfaction is important to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
Food was not what was expected, maybe due to the lunch rush or something but my food was not it. the chicken was over seasoned to the point I couldn't taste it. The only good part about the over seasoned chicken was the fact it was all over the fries that were the only thing that wasn't really seasoned at all. The overall atmosphere was also off felt rushed in there.
Business response:
We're sorry for falling short of your expectations. Your satisfaction is important to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
They'll charge you $20 for 1 chicken strip on a bun with soggy fries. Save your money
I will never come back to this place ever again. The chicken was raw and very overpriced. You have a very good shot at just going the the grocery store and getting some chicken there. Honestly i think store bought food is better than this greasy garbage. The service was very bad and the cashier was very mean and he was making fun of my skin color. Please take action.
The tenders are always small when I order from here, my fries are cold this was the 2nd time. I rather spend my money at angry chicks, quality and taste is so much better there.
Business response:
We’re sorry to hear about the issues with the tenders and cold fries. This isn’t the experience we want to provide, and we’ll address these concerns with the team to improve quality. Thank you for sharing your feedback, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.
I would never come here again Over priced plain flavorless greasy food. You have a better chance enjoying microwaveable dinners. Honestly ordered a combo with a regular drink and a small shake (lil treat) $32 crazy I would've rather spent that 32 eating at a restaurant that's food is enjoyable. To say the least I would not reckoned this place to anyone. Anywhere you have to go and dap off excessive amounts of grease and add salt AND pepper to season the food is redundant in my opinion. I'd rather go to the grocery store a... read more
Business response:
I apologize for the experience you had with us. Your feedback is important, and we are committed to improving our services. Please reach out to us at http://dhcfeedback.com so we can discuss this further and work towards a resolution.
longest wait in history! in house order waited 40 min for one single order of Dave bites! customer's angry leaving wanting refunds! They have a severe leadership issue!
Business response:
Sorry to hear you had a bad experience. We never want anyone to feel that way about their visit. If you’re open to it, we’d love to hear more about what went wrong. Please reach out to us at http://www.dhcfeedback.com so we can try to make things right.
Fries were definitely better then the chicken. Wait time was over ten minutes for me being the only customer inside but drive thru was more busy. Wouldn't come here again. But it was okay nothing to go out of my way to eat again. If you're considering this over canes I would think again.
Business response:
Thanks for bringing this to our attention. It’s clear we need to do better. If you could get in touch with us at http://tellusdirect.com/dhc, we'd welcome the chance to make it up to you.
Dave's Hot Chicken has a 4.5 star rating with 907 reviews.
Dave's Hot Chicken is closed now. It will open at 10:00 a.m.