This profile has been claimed by the business owner or representative.
1215 N Hayden Meadows Dr, Portland, OR, 97217, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Clean up and repair it
Business response:
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitat... read more
Not very kid friendly, smelt like smoke in the building, dirty rooms, overall not very pleasant.
Business response:
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitat... read more
The surrounding area does not feel safe at all. There are tons of sketchy people walking in and out all hours of the night. We weren’t able to sleep due to people hanging out in the lobby all night. Will not be staying here again.
Business response:
Thank you for letting us know, please also inform the city of portland. We have been asking for something to be done about the homeless population for months and each call goes unanswered.
My truck was broken into while it was parked under a security camera, when I asked about footage, I was told those cameras haven’t worked in years. I’ll never stay here again.
Business response:
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly. Sincerely, Jami Seale General Manager Best Western Inn... read more
Business response:
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitat... read more
The power went out right when we arrived
Business response:
Good morning, we apologize that you didn't experience the Best Western Experience that we pride ourselves in. Unfortunately there was a concert at the Expo center that caused a surge in the entire neighborhood. Anyone who was unable to stay due to the outage was offered a full refund.
Business response:
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitat... read more
Do not stay here, our room was dirty had a foul smell, the light bulbs were out in the bathroom, very disappointing. The hotel obviously needs upgrading and improved policies for guests with pets our toy poodle is allergic, and very well trained, I get it there has to be some order with those who are allergic to pets. However we had to stay in a room that noticeably doesn’t receive maintenance the carpets were stained with pee and pet hair everywhere.
Business response:
Good afternoon and we apologize for your lack of exceptional service. This is not something we like to hear and we will be getting with our team to ensure something like this doesn't happen again. We are getting ready after the holidays to completely remodel the guest rooms. Unfortunately we cannot guarantee that a pet has not been in our rooms. In the future please let the front desk know as we would be more than happy to make things right and switch you into a room that fits your needs.
Extended Stay America Premier Suites Portland - North has a 3.7 star rating with 2,332 reviews.
Extended Stay America Premier Suites Portland - North is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.