Landmark Credit Union's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Landmark Credit Union

2.3

About this business

Location details

2775 S Moorland Rd, New Berlin, WI, 53151, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
ThuClosed
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 1:00 p.m.
SunClosed
2.3184 reviews
Select a rating
Blessed2bealive L's profile image
Blessed2bealive L 
8 months ago

We went in for a *****. Mind you we went to other places before landmark and were offered various offers just wanted to compare. We sat down with Kayla ******* for about twenty minutes. The same day we received an email saying we were denied. We have never taken out anything on our home going on twenty years of ownership. She wouldn’t give us any type of paperwork stating the denial only her personal email message. We know through other places we qualify, so this was either something personal or discriminatory. We were recom... read more

Tim J's profile image
Tim J 
9 months ago

I had a hacker steal $2300.00 from my account I reported it right away and they said that's too bad. I believe that this is an inside job and this must be happening to a lot of people their. Stay away from these crooks or you will pay for it . 

Mark T's profile image
Mark T 
a year ago

Landmark Credit union deserves a ZERO . They failed to close my account . I brought it to theur attention and they do not care. They have extremly poor customer appreciation . Landmark caused me to lose money and my time . Stay clear of Landmark credit Union 

CHRISTINE T's profile image
CHRISTINE T 
a year ago

I HAVE HAD AN ACCOUNT HERE FOR DECADES, WHEN I RELOCATED, KEPT IT, NOW I GET NO SERVICE, I HAVE A FUKING GUARDIAN, TAKING MONEY OUT OF MY ACCOUNT, CAN'T GET A STATEMENT!!!!!!!!!!!!!!DO NOT USE THIS BANK, IT IS AWFUL, TAKE IT FROM SOMEONE, HERE FOR DECADES!!!!!!!! 

Katy S's profile image
Katy S 
a year ago

We used to love Landmark. But Sheri ******* *****was my financial advisor. She recommended I invest in this specific Chase account that if I left my money in there for 7 years it guaranteed a specific percentage return. She fucking lied. I would have made more in a CD. I would have done better if I'd put the money under my mattress, at least I could have used it in 7 years. I didn't make shit. Do not trust these thieves. 

Melissa S's profile image
Melissa S 
a year ago

I will be going to another credit union after nearly 2 decades. They have horrible overdraft services, they mess with postings on the accounts to maximize their overdraft fees they take, they allowed FOUR transactions to decline on a SAVINGS account that hasnt been used and racked up $120 in overdraft fees. They will hold deposits and let pending debits post to allow a $30 fee and then post the salary or deposit. They also leave deductions in a pending status and when your account gets low on money, the pending transaction d... read more

Business response:

Dear *******,We have investigated your concern regarding your Landmark Credit Union Accounts. Due to the sensitive nature of supporting information, a more detailed response has been sent to the address on file. Once you have had the opportunity to review the information, please let us know if you have any further questions on this matter.Sincerely,Landmark Credit Union 

Melinda T's profile image
Melinda T 
2 years ago

Absolute terrible service! Employees have the worst attitudes! Very very rude and snarky. Get better employees to serve customers 

Business response:

Hi, Melinda. We'd like to learn more about your experience. Please call our Member Support Team at 262.796.4500. We hope to hear from you soon. 

tom w's profile image
tom w 
2 years ago

landmark credit union credit card. stay AWAY! they make it difficult to say the least to redeem your points, they make it just as difficult to cancel your card. also not very helpful with concerns. YUCK! 

Business response:

***********,We apologize for any inconvenience experienced while working with our third-party provider. We would be happy to directly assist in the redemption of any rewards. Please contact us at ********************* for further information. 

Max W.'s profile image
Max W. 
2 years ago

Currently I'm behind on my two car loans with LCU. Recently I received a call from their representative (we'll call him ******) wanting an update and or resolution. Prior to speaking with ******, I informed another rep that I would like to surrender the vehicles. The rep informed me of the process and that I could still owe a remaining balance after the vehicles were auctioned. When ****** called, he asked for Mr. ***** (that's me) in a tone that could make a person have flashbacks to their childhood, and aggressive.I took h... read more

Business response:

Dear **************, We apologize if you have experienced any frustration with your latest interaction with a Landmark Credit Union associate. We appreciate your feedback on this matter. Due to the sensitive nature of supporting information, we have mailed a more detailed response to the address on file. Once you have had the opportunity to review the information, please let us know if you have any further questions on this matter. Kind regards,Landmark Credit Union 

Frequently asked questions about Landmark Credit Union

How is Landmark Credit Union rated?

Landmark Credit Union has a 2.3 star rating with 184 reviews. 

When is Landmark Credit Union open?

Landmark Credit Union is closed now. It will open at 9:00 a.m.