This profile has been claimed by the business owner or representative.
8630 W. Golf Road, Niles, IL, 60714, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. |
I showed up here on a Saturday because I thought I had pink eye, and I work with children, so I needed to get it checked out. After waiting 20 minutes in the waiting room, I came in and had my stats written down by a nurse ( on a napkin). Then, I kid you not, I waited an hour for someone to come check me out. I think they forgot about me. So by the time I gave up and assumed no one was there, I came out to get my phone, the shocked physicians assistant is looking at me, and voila 10 seconds later he comes in to talk to m. So... read more
Business response:
I'm so sorry to hear about your recent experience at our Niles clinic. We take your feedback very seriously and wondered if we could speak with you to discuss your issue further. Please email me at patientservices@visitphysicians.com with your contact information and the best time to reach you. Megan Peters, Patient Services
went there for a DOT physical. Jerked around from go. After waiting 4 days for the drug screen, went to pick it up. After waiting for 30 min, was told they could not produce it, come back in 2 days. HORRIBLE SERVICE. avoid at ALL costs!!
Business response:
Hi Michael, I'm sorry to hear about your experience at our clinic. We take your feedback very seriously and I would appreciate the opportunity to speak with you further. Please email me at patientservices@visitphysicians.com with your contact information and the best time to reach you. Thank you, Megan, Patient Services
I was glad to be able to see nurse and the doctor but I had to wait a long time for the Doctor to see me...
ZERO STARS!!! Do not EVER come here if you want to be taken care of or get any customer service. They are awful!!! Please help yourself and do not even consider this place. Rude, dirty and unprofessional.
Horrible service. Long wait time. Would never go there again. Staff is not friendly at all. I waited one hour just to get my drug test. And even then they made me wait one more hour with excuse that the cup is not filled enough. It was more than half!!!!
I do not like the practice of giving your credit card- or you will not be treated. Under duress I provided my credit card- but wrote in BIG BOLD LETTERS NOT to charge my credit card since my ex-husband is responsible for my son's medical bills. Not only was my card charged...but CHARGED TWICE!!!! No email from the company...no phone call....no bill came in the mail. I will NEVER visit this place again if this practice continues.
I made an appointment on the website which said no need to wait! When I arrived, I was shocked to find out the website is incredibly misleading as I had to wait in line as if I just walked in off the street. Receptionist was polite and apologetic, but bait and switch was infuriating. Total time: 3 hours and 30 min.
There is nothing immediate about this place. Due to the sensitive and possibly dangerous nature of my job, I get drug tested once per year. I am treated as the lowest of the low in priority, the nurse could have conducted my test in 5 minutes, but chose to screw around for 40 minutes on an insurance issue a patient presented 20 minutes after I arrived and checked in. Nurses and physician assistants mill about for signifigant time without working. To really piss off customers, myself and the other drug tester were told... read more
Business response:
Chris, we're sorry that you had such a long wait for your screening. We actually have a standard process to put drug test patients on what we call the "fast track" to get you in and out quickly since there is no need to see the provider. So sorry that didn't happen for you. We'll follow up on our end to see what we could have done differently. If you'd like to speak to someone about your experience, please email us your contact information privately (patientservices@visitphysicians.com)
Terrible service. Waited for over an hour for a drug screening. When asked why there was such a long delay I was told it was due to my registration. Minimal to no registration is needed and the waiting room is empty.
Business response:
We're sorry that you had a bad experience with us and that you did not receive a proper explanation for the delay. You will be glad to know that we have made various improvements to our registration process that will speed things up. If you would like to speak to one of our team members please contact us at PatientServices@PhysiciansImmediateCare.com, we'll be glad to hear from you. Again, we sincerely apologize for the bad service you received and we hope that you will consider our services again.
Physicians Immediate Care has a 3.8 star rating with 862 reviews.
Physicians Immediate Care is open now. It will close at 8:00 p.m.