This profile has been claimed by the business owner or representative.
4190 North Harlem Ave., 198, Norridge, IL, 60706, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Today my son and I stopped at the Rogers & Hollands at the H.I.P. to purchase a Christmas present for my son's girlfriend. We were helped by 2 sales associates Milosz & Zoriana. Both Milosz & Zoriana could've been more helpful with our purchase! Merry Christmas!
My husband and I were shopping for a 10 year anniversary ring. I was leaning toward a smaller ring because I thought the bigger ring would be too big for my hand. Patricia Srachta understood my dilemma. She was incredibly patient and accommodating. In the end, we bought the bigger ring because Patricia said I could bring it back in 30 days and exchange it for the other one if I didn't love it. Once I was able to live with the ring, there was no way I was giving it back but I needed that option. I highly recommend this store.... read more
I went in to get my ring inspected and had a great experience at this location! Gia was super nice and friendly!!
Business response:
Thank you for the great review Evon, have a wonderful weekend!
If i could give them 0 i would. First i was pressured by Sergio to get the rings i even went back to try and return them but was told i missed the deadline and Sergio no longer worked at the woodflied location i later lost my job and was unable to make the payments. They are now taking me to court for $2500 for a rinf that was appressed for $150 when i went to get it checked this company really has nothing better to do when i asked to be put on payments, they said it was to late they were taking me to court. I WILL NEVER SHO... read more
Business response:
We apologize for falling short of your expectations. Please contact us at 708-679-7588 to discuss your concerns directly.
I bought a ring, it was beautiful. The holiday cash...what a joke...I received 5 of them for $100 off every $300. I spent the $300 and received 5 certificates, they tell me I need to spend another $300 dollars to redeem the certificates. What a bunch of BS. Also the ring has been in to replace the stones that fell out 2 times in about 2 weeks.
I purchased (2) Necklaces for my Daughters for Christmas. My Daughters broke. I tried to Call and have it repaired under Warranty. The Lady on the phone was rude and stated she could only get an estimate for repair. There is no Warranty on it. I purchased it in November. It was not opened until December 25th. It broke February 7th and was never worn until this 1st time. DO NOT BUY FROM HERE
HORRIBLE! Rogers and Hollands has been steadily going down hill for years, but it appears they have now hit a new low in this store. If you have a choice of going anywhere else I would greatly encourage it. We have been long time R&H customers and as we have seen a steady decline in customer service at this store and it appears that the manager Jon has found a convenient excuse in Co-vid to be even worse. As that was all he kept saying was cut me some slack because of co-vid. From sending our jewelry to a different store and... read more
I should have came to this store then! I mean the sales reps at the the Peoria, IL store are sneaky and possibly racist. I mean I put a ring on layaway April 30 and here it is a month later almost and I paid it off including insurance, and still haven't received my resized ring yet. They were hiding the insurance price, like it was a secret or something, and still didn't never told me how much the insurance was. I tried to call the corporate office but, can't find it. my ring was supposed to be on sale, but I was actually ch... read more
Business response:
We appreciate you taking the time to share your experience with us and apologize we did not deliver the level of service our guests have come to expect. Please note that we take every review seriously and are working hard to provide our customers with an enjoyable and easy experience in our stores. We hope you will give us another chance to deliver a better experience for you in the future.
They say two week i get the virus but come on you don't keep me updated i have been a long standing costumer but but no updates hmm my patients runs short
Business response:
We appreciate you taking the time to share your experience with us and apologize we did not deliver the level of service our guests have come to expect. If you'd like to discuss this with our guest services team here at our home office, please email our team at info@rogent.com.
Rogers & Hollands Jewelers has a 4.4 star rating with 364 reviews.
Rogers & Hollands Jewelers is open now. It will close at 9:00 p.m.