This profile has been claimed by the business owner or representative.
100 NW Vivion Rd., Kansas City, MO, 64118, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Had 9:30 am appointment too have trailer hitch put on. Set till 4:00pm and never got hitch installed.i too hitch home and installed it myself. At cost for parts $35.00 and took 2 hrs time too install
Business response:
We appreciate you bringing your experience to our attention. We understand the importance of having scheduled work completed within the expected timeframe and recognize the inconvenience of spending the day waiting without the installation being completed. Feedback like yours helps us evaluate our scheduling and communication processes to better serve our customers. Please reach out to Customer Relations Manager, Kim Kloth, at 855-971-8381 or kkloth@vtaig.com so we can learn more about your visit and discuss your concerns fu... read more
Terrible with taking cts in for air conditioning issues . Van had my vehicle over 7 days then received an $1,200.00 bill stating issues has been fixed but as I leave dealership im excited to have cold so air but notta warm air was what I got. So naturally I call service already knowing what id hear bring it back in we'll look at it but im like I know where this is going which is more $ and another issue will need to be performed . So after $1200.00 that service bill stating the problem was fixed only for them to say need new... read more
Business response:
We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to spend money on a repair and still have an air-conditioning concern afterward. We did diagnose the vehicle and found thermal expansion valve was stuck, the compressor would not kick on until we fixed the thermal valve. We verified the vehicle had the correct pressures after thermal valve was replaced. Unfortunately, during your next visit we found the compressor has low pressure output. We understand that this can be frustrating, especially give... read more
I will never go back there. Terrible unfriendly atmosphere. Seevice person that assisted me was unprofessional. It was my first time oil change and service was horrible.
Business response:
We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent visit. Providing a welcoming environment, professional communication, and a positive service experience for every customer are important priorities for our team. Your comments regarding your first service visit and interaction with our staff help us identify opportunities to improve. We encourage you to contact Customer Relations Manager, Kim Kloth, at 855-971-8381 or kkloth@vtaig.com so we can learn more about your experience and discuss your con... read more
Add an extra services that were not approved and then tried to tell me my wife approved them
I tried to get them to quote me on a trade in and haven't heard from them since. Guess they're not interested.
Business response:
Clyde, we're sorry to hear you were disappointed with your experience. After reviewing our records, we do not have any record of you contacting our Sales Department or submitting an inquiry requesting a vehicle value or follow-up from our team. We would be happy to discuss this directly and see how we can assist. Please feel free to contact our Used Car Manager at 816-698-5393 so we can better understand what occurred.
Customer service is horrendous , no returned calls, failure to order parts, no proactive communication, the worst customer experience ever. Very disappointed, this is not a luxury vehicle service experience I expected.
Business response:
Mr. Davis, We spoke this morning about your speaker coming in yesterday and got you scheduled in. Typically when we order in parts for a customer we won't call til the day after they come in. In your case we would have called you today. When you bring your vehicle back in tomorrow I'd like to gather more information from you in regards to not getting calls back from us if that is okay. We take our Customers experience with us so I am wanting to find out some additional information from you. We hope to turn your opinion of us... read more
The day after I purchased a used Nissan from them, they advertised it on CarGurus for $1000 less than I paid. Just not cool. Buyer beware as usual.
Business response:
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you feel this way. Our vehicle pricing is market-based and can change at any time based on current market conditions, inventory levels, and competitive pricing. At the time of your purchase, the agreed-upon selling price was fully disclosed and reviewed with you prior to delivery. All pricing and terms were clearly outlined on the buyer's order, which was reviewed and signed before the transaction was finalized. We strive to be transparent throughout the entire purchase proce... read more
I called ahead and scheduled a test drive of the vehicle I was interested in purchasing. I arrived and the vehicle was not ready. I provided the stock number and the sales associate said he would find it and pull it up for me. He pulled a bait and switch and brought up a different model. I immediately corrected him and asked him to bring the correct vehicle. He tried to talk me into checking this one out because it's "about the same price". When pressed, it was 6k more. Low integrity at best.
Business response:
We appreciate you taking the time to share detailed feedback regarding your recent dealership visit. We remain committed to maintaining accurate inventory coordination and clear communication throughout the vehicle selection process. If you would like to discuss this further, we encourage you to reach out to Customer Relations Manager, Kim Kloth, at 855-971-8381 or kkloth@vtaig.com.
Van Cadillac of Kansas City has a 4.6 star rating with 2,198 reviews.
Van Cadillac of Kansas City is open now. It will close at 6:00 p.m.