This profile has been claimed by the business owner or representative.
500 State Route 36, Eatontown, NJ, 07724, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
"Tathiana was a good salesperson.She had to help several..." Tathiana was a good salesperson. She had to help several people at the same time and managed to do that. She responded to e-mails quickly .
Business response:
Tathiana is going to appreciate your excellent review. Thank you for sharing your experience. We always enjoy assisting our guests.
"All square at the end" Had to wait extra month due to the delay in delivery.. They lowered the lease price applying the most current promotion. It was worth the wait.
Business response:
We appreciate that you took the time to share your five-star review! We are so glad to hear that we were able to make your experience worth the wait. Please let us know if we can assist with anything else!
"Terrible Service, Unprofessional" The dealership itself is fine. Everyone else has been helpful and provides the level of service you'd expect from BMW. This one finance employee is horrendous. Very unprofessional demeanor, "broing" and "dudeing" over the phone, unresponsive to emails for days, and duplicitious in the conveyance of information. Not only this but largely unable to answer simple questions. Unsure how he's retained employment to be honest. Anyway, called BMW directly and they referred me to another dealership ... read more
Business response:
Hello, I am concerned to see that your visit with us did not merit 5-stars and would like to connect with you to learn more. We are always looking to improve our process, and your feedback could help us. I appreciate your time and hope to connect with you at your earliest convenience to discuss a way to turn around your experience. Best Regards, Pamela Marshall Director of Marketing/Communications pamela.marshall@circlebmw.com 732-440-1224
This dealership took my down payment on a car and then tried to get me to sign a purchase order for more than we agreed upon. So when I called them out on it they took my money and sold the car to someone else. The General Manager Barry Lamb is the one that told me that they were sorry and that it happened before I put the money down. I was going to leave this alone once I finally got my money back, but that was two weeks ago and now the car is still for sale at the dealership with a higher price tag on it. They did not want... read more
Business response:
Dear Ron, We are honored to deal with anyone active or retired from the military, and welcome all members of USAA. This was an unfortunate situation for both of us and we apologize again to you for the confusion and inconvenience. We initially took a deposit from another customer which was explained to you by our General Manager. That deal fell through, and as you pointed out, the vehicle is presently available for sale. If you ever find yourself in New Jersey, we would like the opportunity to service your BMW. Pamela Marsha... read more
it's a 4star review for the dealership, however it seems that the owner should make point of meeting customers like me - 1 purchase, and 3 leases over the past 23 years! If he's on-site, he should at least thank you for your business when you're picking up a new vehicle. This is Business School 101 !!
Business response:
Dear BMWforlife, First, we thank you for your continued business with Circle BMW. We are pleased that you gave Circle BMW 5 stars for our Quality of Work, Pricing and Overall Experience. It’s unfortunate that you have not met the founder and owner of Circle BMW, Tom DeFelice, as he is here almost every day. On occasion, Tom does step out for meetings and other business commitments, but when he is on the floor, he thoroughly enjoys meeting and chatting with customers. It would be my pleasure to arrange a meeting between you a... read more
The salesperson did a poor job of selling me on purchasing a BMW. He didn't tell me much about the vehicle I was interested in and showed me a vehicle inside the showroom that I wasn't interested in. The salesperson was very focused on price rather than customer service. He didn't truly assess my needs for a vehicle.
Business response:
Hi Joel, Thank you for your feedback. After speaking at length with Danny he was upset to learn that you were not pleased with your experience at Circle BMW. Danny spent a good amount of time with you both in our showroom and on a test drive talking about the differences between the 330 and 320. He told you that he could order a car for you with your specifications. As you can see on DealerRater, Danny has many happy customers. Thank you again and we wish you well with your car shopping. Pamela Marshall Director, Marketing &... read more
Left Lexus after 18 years 3 years ago to purchase a BMW X3. What a big mistake! Have not missed a service appointment as was indicated. Last week a message appeared about an issue with the transmission. After 3 days was told by Paul was just a computer issue and it needed to be reset. Two days later was told now there was a problem with the transmission that would cost us $5000.00. The mileage is 60000 and over the warranty. I have never traded a car with less than 100000 miles and never had a serious problem with any Lexus ... read more
Business response:
Dear Mrs. Dries, We are very sorry you feel this way. We at Circle BMW always strive for excellence and make our customer’s care, comfort and satisfaction our highest mission. Occasionally we are presented with problems resulting from a manufacturer issue which are especially challenging. We cannot prevent all our customer’s cars from suffering mechanical breakdowns, but we can try to fix the problem in the most efficient manner while minimizing the inconvenience to our customers. In your case, after evaluating multiple diag... read more
I honestly dont know why so many people gave good reviews, they must be friends or told to review. Anyways if you want the truth about circle bmw here it is: I have been dealing with circle bmw for 10 years now and I know majority of the people who work there. I can say that their service department is great, I have nothing bad to say about the service department its actually the sales department. The salesman at circle bmw are absolutely horrible. They have fake manners and put on the face but when in fact they do not under... read more
Business response:
Dear Jrumm9, The two vehicles that you requested to drive were unavailable. The BMW X5 M you wished to take out had a deposit on it from another customer. We have a strict policy to not allow any test drives on vehicles that are in the process of being sold, as we would do if you had a deposit on one of our vehicles. The BMW i8 that you wished to drive was available, but as we informed you that day, we require all customers interested in a test drive of the i8 to place a deposit on the vehicle due to its expense ($150,000+).... read more
I have been looking at a particular BMW for a long time with the options I wanted. After finding the one I want at this dealership which was 4 hours away, I decided to contact Circle BMW and get a deal worked out. Steve Burak was working with me and answering all of the questions I had which was helpful. I made numerous inquiries to go around the car and make sure there were no dings or scratches on the car. I was told the the car is "in showroom condition which is why we display it at the front entrance". I finally decide t... read more
Business response:
I was not informed of the minor imperfections of the car. A car that has dings and dents all over it is not in show room condition as you describe it. The car was lightly side-swiped on the rear quarter panel, and you expect that to buff out? Which explains why the car has been on the lot for 4+ months and still has not been sold. A showroom car sells quick. This dealership is dishonest. Buyer beware!
BMW has a 4.9 star rating with 4,217 reviews.
BMW is closed now. It will open at 8:30 a.m.