DraftKings at Casino Queen's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

DraftKings at Casino Queen

3.9

About this business

Location details

200 Front St, East St Louis, IL, 62201, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 3:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 3:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 3:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 3:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
3.910,853 reviews
Select a rating
Manjunath's profile image
Manjunath 
11 months ago

⭐️⭐️☆☆☆ My stay at Casino Queen Hotel was disappointing overall. The hallways had a strong, unpleasant odor and the carpets were badly stained, which gave the property a very run-down feel. The bathroom was missing basic amenities like body wash, which was frustrating. On the positive side, the room itself was spacious and the staff were genuinely friendly and helpful, but unfortunately these positives couldn’t make up for the overall lack of cleanliness and upkeep. Definitely expected more for the price. 

Business response:

Thank you for taking the time to share your feedback. While we're glad to hear you found the room spacious and our team friendly, we regret that other aspects of your experience did not meet your expectations. Your comments have been noted as we continuously work to improve our guest experience. We appreciate your stay and hope to have the opportunity to better serve you in the future. 

Cristin's profile image
Cristin 
11 months ago

Not impressed, room hot, seen stained floor (carpet) wrinkled carpet...not impressed with room. Notified young lady at the desk about the stains, and wrinkled carpet so we would not be charged - 

Business response:

Thank you for your feedback. We appreciate you bringing your observations to our front desk team. Your comments have been noted, and we’re always looking for ways to enhance our guest experience. We hope to welcome you again in the future. 

Diedra's profile image
Diedra 
a year ago

Nothing 

Business response:

Hello and thank you so much for the fantastic review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, and we look forward to seeing you again! 

AUBREY's profile image
AUBREY 
a year ago

Business response:

We are sorry to hear that you had a less than stellar experience with us. We take customer feedback very seriously. We invite you to share your concerns with us in further detail by contacting us directly so that we may personally assist you and make it right. 

wyatt's profile image
wyatt 
a year ago

Nice place but a shame we didn't make it into the room due to staff over booking the place for the night. I booked months ago. Not fair at all. Sounds like staff not paying attention to anything to over book the place. Very upset about the whole deal. Staff was actually rude to us about the whole deal when we asked why they didn't notice they over booked the place. Would have been nice to offer us another room for a another stay sometime due to there mistake maybe instead of being rude. 

Business response:

Hello and thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the overbooking and understand how frustrating this situation was. We’re also sorry to hear about your interaction with our staff, and your feedback has been shared with management for further review. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns and work toward making this right. We appreciate your patience and hope to have the chance to welcome you back under better circumstances. 

Tony's profile image
Tony 
a year ago

I won’t be back. I wasn’t happy with this place. It was dirty and dated. I slept on top of the covers because I was afraid there might be bed bugs. Everything else was dirty, why wouldn’t the sheets also be dirty. Also, they have the tv set back in a box on the wall so that you can’t access the ports. I bring a fire stick from home, so that I can watch shows off of my dvr. The had the ports blocked on their ten year old tv like I was gonna damage it. I won’t be coming back. 

Business response:

Hello and thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments regarding room cleanliness and TV accessibility have been noted and will be shared with our team for further review. We understand your frustration and appreciate you taking the time to let us know. 

Allan's profile image
Allan 
a year ago

Room extremely dirty, soiled floor , bad smell not taken care of. Told front desk and they said they are aware of it and the room is scheduled for upgrade. If they know the room is in that bad of shape they should avoid making it available and schedule a different room. 

Chris's profile image
Chris 
a year ago

Hotel is in poor condition. 

Wendy's profile image
Wendy 
a year ago

Worst hotel ever! Bring your own blankets! Worst experience ever! Book 2-double rooms months ago for this past Friday. Arrived around 530p. As I was checking in the gal said she had to call her manager for approval but didnt say why. She came back and said she only had 2-king rooms available. I explained that would not work and I booked a long time ago. They offered rollaways. Fine.. get to one room and they delivered 4 roll aways and no bedding. We called and said 2 rollaways would be fine, please pickup the other 2 and del... read more

Frequently asked questions about DraftKings at Casino Queen

How is DraftKings at Casino Queen rated?

DraftKings at Casino Queen has a 3.9 star rating with 10,853 reviews. 

When is DraftKings at Casino Queen open?

DraftKings at Casino Queen is closed now. It will open at 8:00 a.m.