This profile has been claimed by the business owner or representative.
8281 Willow Oaks Corporate Dr., Fairfax, VA, 22031, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Business response:
We apologize for the disappointing experience you had as our guest and for the issues you encountered. You deserved a comfortable and stress-free stay, and we did not live up to your expectations. We hope you will give us a chance to provide you with the hospitality for which we are known on a future visit. Sincerely, Hotel Management
manager is rude and discrimitivekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Business response:
Please accept our apologies for the behavior of our associate, and thank you for informing us of this incident. We can understand your disappointment and are sincerely sorry for the inconvenience you encountered. We have spoken with this associate to remind that our main goal is to provide outstanding customer care to our guests. Counting on your kind generosity to accept our apology, we hope you will consider returning to our hotel on your next visit to this area. Sincerely, Hotel Management
It was in a. good location since I had a relative in the nearby hospital. The staff was polite and responsive, but the place is run-,down; the kitchen had nothing (no cookware, flatware, plates, glassware, Nothing!) It was also pretty noisy.,
Business response:
Thank you for posting a review of your stay. We're glad to know our location was ideal for your needs and that you were pleased with the service provided by our associates. However, we apologize for you were unhappy with our dishware policy. Please know kitchenware for your room is available and kept at the front desk to ensure cleanliness, and our team gladly delivers these items to our guests upon request. Also, our front desk is available to resolve issues, so we are sorry we were not aware of the noise problem, as we wou... read more
Bad no internet system was down when the chick in , and it’s asking me to pay money for using the internet!!!
Business response:
Thank you for staying with us and providing your feedback. We know how important it is to stay connected when you are away from home, so please accept our apologies for the issue you had with Wi-Fi in your room. Our maintenance team has been notified to ensure the problem is corrected. Also, we provide our guests with complimentary internet. However, the guest can upgrade the Wi-Fi speed by paying a nominal fee of $5. We hope you will choose us again for a much more enjoyable experience. Sincerely, Hotel Management
Business response:
Tomas, it is disheartening to see we didn’t live up to our typical standards. You deserved a comfortable and stress-free stay, we are extremely sorry we miserably failed in your case. Please consider giving us another chance so we can make a favorable impression of our hotel. Sincerely, Hotel Management
Free breakfast is a joke Just say free coffee Snow removal an issue treacherous getting around the propert
Business response:
Thank you for being our guest and your review of our hotel. We apologize for the inconvenience you encountered and that our grab-and-go breakfast didn’t live up to your expectations. We will make a note of your feedback as we plan any changes to our breakfast offerings. We hope you will stay with us again soon. Safe travels! Sincerely, Hotel Management
The property itself was not kept up, the front desk staff didn't communicate with the cleaning staff and the room was not cleaned before I got it. The toilet did not flush, the refrigerator was not cold, there were no dishes, and the general condition was just worn.
Business response:
We sincerely apologize for the inconveniences you had gone through. Your feedback with regard to the condition of our property will be discussed when we are in the process of finalizing our renovation plans. So till these plans are formulated our housekeeping and maintenance teams will try their best to keep our facilities clean and well-maintained. Please consider staying with us again so we can provide you with a comfortable experience. Sincerely, Hotel Management
Better find out another hotel!!! Definitely way below as advertised.
Business response:
Please accept my sincere apologies for the issues you encountered and regret the inconvenience it caused. We are sorry not meeting all of your expectations, and please be assured that corrective actions are being taken. We are committed to making sure that we don't repeat what you experienced. Thanks again for your feedback, and we hope that you'll give us another chance and consider staying with us again in the future. Sincerely, Hotel Management
Dirty. Stains and hair on sheets. Smelled like weed and cigarette smoke in non-smoking room.
Business response:
Thank you for taking the time to write a review of your stay. We take these matters very seriously and appreciate you bringing this to our attention. We will take the necessary actions to ensure these issues are properly addressed. Hotel Management
Extended Stay America - Washington, D.C. - Falls Church - Merrifield has a 3.5 star rating with 2,434 reviews.
Extended Stay America - Washington, D.C. - Falls Church - Merrifield is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.