This profile has been claimed by the business owner or representative.
17470 Wheeler Rd, Westfield, IN, 46074, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Sat | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 9:00 p.m. |
The waitress was terrific. The food outstanding. We’ve never been disappointed.
Business response:
Thank you so much for the kind words. We are thrilled that your server provided terrific service and that the food was outstanding. We appreciate your continued visits and are honored to be a place you can always count on. We look forward to seeing you again soon.
Had a group of 6 for a family dinner. Menu items sounded better than how they tasted. The steak tacos were particularly disappointing. It wasn’t a steak sliced into each taco but rather small pieces of precut steak that lacked flavor. Small portions overall. One family member enjoyed the meatloaf.
Business response:
We’re sorry your family dinner fell short. Thank you for telling us the steak tacos tasted like small precut pieces and lacked flavor, and that the portions felt small. We’re glad one person enjoyed the meatloaf. We appreciate your feedback and hope you’ll give us another try in the future.
The food was ok but not something I will return for. My prime rib was reheated on a flat top grill and cooked way past what it should have been or what I asked for. Flavor was ok but not wow. The ambiance of the place was not what we expected from photos. Our server Dakota was great and responsive.
Business response:
Thank you for your honest feedback. We're sorry your prime rib arrived overcooked and felt reheated, and that the flavors and ambiance did not match what you expected from the photos. We are glad the server was attentive and responsive. Your comments are helpful as we review our menu and presentation.
Very busy due to Homecoming but you wouldn’t have noticed due to the amazing service and the quality of the food. We will be back!
Business response:
Thank you so much for the kind words! We are thrilled you enjoyed the food and that our team handled the Homecoming rush so smoothly. It means a lot that our service stood out during a busy night. We appreciate you, and we look forward to welcoming you back soon.
First time visiting with reserved party of eight. Easy parking, seated immediately in corner area. Excellent server, Kaitlyn T., who knew the menu, offered suggestions of appetizers, main courses and desserts. Manager greeted table and made us feel welcomed. All meals were beyond expectation of uniqueness, taste and presentation. Could not have enjoyed our visit more. Grindstone will be our restaurant choice whenever in the area.
Business response:
Thank you for choosing Grindstone and for sharing this wonderful review. We are glad parking was easy and that your party of eight was seated promptly. We appreciate your kind words about the server and the manager. We are thrilled the dishes exceeded your expectations in taste and presentation. We look forward to welcoming you again whenever you are in the area.
We always have great food and service at Grindstone. We’ve had Natalie as our server the last couple times and she is awesome! So friendly and attentive! Wish all servers everywhere could be like her!
Business response:
Thank you for the wonderful review! We're so glad you consistently enjoy the food and service at Grindstone. It means a lot that your server was friendly and attentive, and we appreciate you noticing the care our team puts into each visit. We look forward to welcoming you back soon.
Went here for my Dad’s 81st birthday. Everything was great! We had a party of 8 and everyone really enjoyed their experience. Thank you!
Business response:
We're so glad you chose us for your dad's 81st birthday. We're delighted a party of eight all enjoyed their meals and the experience. Thank you for celebrating with us and for sharing your kind words. Happy birthday to your dad!
Wasn't happy with where they seated us. I had made a reservation expecting a nice table and they placed us in a booth by the back door to the patio and near busing station. Very disappointing. My Mac and Cheese came out cold and had to be sent back and my wife asked for no blue cheese on her salad but it came out with blue cheese. Disappointing visit with the restaurant and probably won't return.
Business response:
We’re sorry your visit was disappointing. You made a reservation expecting a nicer table, and being placed by the back door and busing station sounds frustrating. Serving cold mac and cheese and a salad with blue cheese after a request is unacceptable. We appreciate you sharing this feedback. If you would like to discuss more, please contact the restaurant so we can better understand what happened.
The wait staff was very friendly and attentive. The service was very helpful to understand the menu and to help with suggestions about how items could be prepared.
Business response:
Thank you for sharing your experience. We're glad the team was friendly and attentive, and that their menu explanations and suggestions helped you decide. We appreciate the kind words. If you have a favorite dish from your visit, we'd love to hear which one.
Grindstone on the Monon has a 4.5 star rating with 4,931 reviews.
Grindstone on the Monon is open now. It will close at 10:00 p.m.