This profile has been claimed by the business owner or representative.
11400 Jog Rd, Palm Beach Gardens, FL, 33418, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:30 a.m. to 12:00 p.m. 12:30 p.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:30 a.m. to 12:00 p.m. 12:30 p.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 12:00 p.m. 12:30 p.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:30 a.m. to 12:00 p.m. 12:30 p.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:30 a.m. to 12:00 p.m. 12:30 p.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Feeling abandoned during COVID-19 quarantine. Offices closed. Corporate not answering ANY phone numbers. Supposed to be working from home and only one aid works. Since when is hearing not essential?
How about closing all your locations and caring about your employees... STOP THE SPREAD OF COVID 19
You could actually give a customer the Walgreen's gift card you promise. I've been trying to get mine for almost three months--in person, through chat at your website, and on the phone. Everybody's full of promises, but nothing happens. Seriously?
Business response:
Hi Catherine, I sent you a message privately.
the after care and service is really bad .they never answer there phone and you have to wait a day or two for them to call you back if they do
Business response:
We are sorry to hear that you didn't have a great experience with us. If you can please provide your name, phone number and location that you are trying to get an appointment with? A representative will call you in regards to that appointment. Thank you!
FREE Annual Hearing Checks FREE Ongoing Service and In-House Repairs for the life of hearing aid is what their website says. Charged me $150.00 to replace the speakers. Said it was parts not a repair. SCAM
I have been requesting that Hear USA stop sending me junk mail. They asked me for my address so they could remove my name. It never happened and the junk mail continued. When I asked why they told me it takes 30 to 60 to remove a name from the mailing list. Then it continued!!! The next time I complained they asked for my name and address AGAIN. I told them it was the SAME one that they claimed they had already processed. The junk mail continues and after my latest complaint and request for it to stop, they AGAIN want my nam... read more
My father purchased hearing aids thru financing, however he lost his hearing aids, and now they are saying the line of credit is invalid to replace them, they have taken over a month to get back to us,my father is on a fixed income and now paying for something he cant pay to replace ($1000.00) horrible customer service at the Redlands location, they never answer the phone and office is always closed even though the hours state 8:30am-5pm, find somewhere else to get your hearing aids.
Business response:
Hi Sam! We appreciate the opportunity to address your concern! Again, we do apologize for the negative experience you had. However, we are very happy that we assisted you with the situation with no out of pocket expense to your Father. We appreciate you and your father being part of of the HearUSA family! We are happy to serve your dad with his hearing needs. We dedicate to provide the best quality hearing healthcare service to all of our patients! Have a great weekend :)
Over 4000.00 of a purchase and you need service every six months. The office I purchase was closed and moved and now only open every other Wednesday for few hours. Bay City office open few days short hours and only other option is Grand Rapids. I work full time and can’t get to Grand Rapids just for this service. Find a company who wants to retain its customers especially when you are spending this kind of money.
Business response:
Hi Cheryl, we do apologize for the experience you had. I sent you a private message. We will address it also, if you go to hearusa.com/locations, you can input your Zip Code and see what other locations are near your area. Again, we apologize for the inconvenience.
How to fit hearing aid correctly and be able to use without hurting and having feedback.
HearUSA has a 4.8 star rating with 69,917 reviews.
HearUSA is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.