This profile has been claimed by the business owner or representative.
880 TX-35 Loop, Alvin, TX, 77511, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Tue | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Wed | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Thu | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Fri | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Sat | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. | |
| Sun | 12:00 p.m. to 12:00 p.m. |
Fair Smelled musky
Business response:
Thank you so much for your feedback. As well as letting us know about any issues you had on your stay with us. I hope the next time we see you we have addressed all your concerns as far as odors and you can have a better stay with us.
Very Good
Very Good
Good
Fair the room needs a new bed and new pillows. room was clean but sleeping was terrible. with booking website, reservations were simple and convienent.
The front desk at checkout was rude and unprofessional and she is the reason I will be taking my business elsewhere! We Customer service unprofessional and rude
The sofa beds are horrible!!!! Clean and very comfortable.
Pleasant Being lied to by the owner, when I checked in I was told they had a confirmation on my credit card and the funds would not come out till I check out. The next day the owner calls me in my room and says my card has been declined. Which the money was there and they already had approval. (I called my husband to verify) the owner ran the card for the full amount and lied to us. Now let me explain. I don’t mind paying my bill. I mind being lied to . Being that I was there for a very sick family member that has stage 4 ca... read more
Business response:
Ma'am please know that we do not lie to our guests. As all hotels do, we require either payment or authorization on a card at check-in. Your card declined at check-in and this should have been communicated to you at the time and for this I apologize. I called your room the next day in order to get this resolved. I apologize for the inconvenience to you but again we never lied to you regarding any of this. - Nizar GM
Didn't stay Manager ripped me off. Didn't like management
La Quinta Inn & Suites Alvin has a 4 star rating with 1,530 reviews.
La Quinta Inn & Suites Alvin is closed now. It will open at 12:00 p.m.