La Quinta Inn & Suites Alvin's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Quinta Inn & Suites Alvin

4.0

About this business

Location details

880 TX-35 Loop, Alvin, TX, 77511, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Fri12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sun12:00 p.m. to 12:00 p.m.
4.01,530 reviews
Select a rating
Randy's profile image
Randy 
2 years ago

Alvin La Quinta was a big disappointment. The extra 4 dollar service charge was a surprise. You should make this known in the posting of the price! The staff were also rude and the breakfast was terrible, microwaved gray sausage and rubbery eggs. I will never stay here again. Location 

Business response:

Hello Randy, We apologize for any confusion regarding the service charge. We strive to provide transparent pricing and will look into improving our communication. We're sorry you found the breakfast disappointing and will share your feedback with our team for further improvement. We would appreciate another chance to provide you with a better experience in the future. 

Teresa's profile image
Teresa 
2 years ago

Poor Power went out during the night and breakfast was sup par. Later was charged an additional $4 for motel services. Unacceptable. Room was clean and comfortable. 

Business response:

Hello TERESA, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced due to the power outage and breakfast quality. Our team will look into these matters further to ensure they are addressed. As for the additional charge, it is for the optional motel services and is clearly outlined in our policy. We appreciate your compliments on our clean and comfortable room. We hope to welcome you back for a better experience in the future. 

Amanda's profile image
Amanda 
2 years ago

Fair Check-in, cleanliness Bed was comfortable 

Business response:

Hello AMANDA, Thank you for choosing our hotel for your stay. We appreciate your feedback regarding the check-in process and the comfort of the bed. We apologize if cleanliness did not meet your expectations and encourage you to contact our management team directly to discuss your concerns further. 

Veronica's profile image
Veronica 
2 years ago

Disappointed Staff is rude and we cancelled stay and would not refund our money back 

Business response:

Hello Veronica, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We understand your frustration and would like to address this matter further. Please contact our management team directly to discuss your concerns and explore potential solutions. 

Wanda's profile image
Wanda 
2 years ago

Disappointing A/C wasn't working 

Business response:

Hello Wanda, We apologize for any inconvenience you experienced with the A/C during your stay. We appreciate your feedback and will pass it along to our maintenance team to ensure this is addressed. Thank you for bringing this to our attention. 

Janet's profile image
Janet 
2 years ago

Fair Extra fee Didn't eat breakfast Location close to work 

Business response:

Hello JANET, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your preference for our convenient location. Please note that our breakfast options are available for an additional fee. We apologize if this was not clearly communicated during your stay. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. 

Julia's profile image
Julia 
2 years ago

Würde ich niemandem empfehlen Frühstück ganz schlecht Sehr laut bzw. hellhöriges Zimmer Man musste am Anfang nochmal eine Gebühr zahlen, wovon bei der Buchung selbst nichts aufgeführt war Sehr unmotiviertes Personal 

Business response:

Hello Julia, Es tut uns leid, dass Sie mit dem Frühstück und der Lautstärke in Ihrem Zimmer unzufrieden waren. Bezüglich der zusätzlichen Gebühr bedauern wir die Missverständnisse 

Charles's profile image
Charles 
3 years ago

Fair upon arrival told additional charge of $4. Policy of local LA quinta. Billing received made no mention of additional charge. I was not happy as no good reason given for that charge. Location 

Business response:

Hello Charles, We are continuously improving upon our services and accommodations and want to thank you very much for your comments about our location. We hope to see you again in the future. 

San's profile image
San 
3 years ago

Poor It smell bad. I don't like where the TV is placed. It's not appropriate. Staff 

Business response:

Hello San Angelo, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. Thank you for bringing to our attention the odor in your room, with your feedback we can deep clean and return the freshness of our accommodations. We are sorry there was not a solution during your stay. We hope you will give us another chance to provide you with a superior experience the next time your travels bring you back to the area. 

Frequently asked questions about La Quinta Inn & Suites Alvin

How is La Quinta Inn & Suites Alvin rated?

La Quinta Inn & Suites Alvin has a 4 star rating with 1,530 reviews. 

When is La Quinta Inn & Suites Alvin open?

La Quinta Inn & Suites Alvin is closed now. It will open at 12:00 p.m.