La Quinta Inn & Suites Rockwall's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Quinta Inn & Suites Rockwall

4.4

About this business

Location details

689 I-30 Frontage Rd, Rockwall, TX, 75087, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Tue12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Wed12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Thu12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Fri12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 12:00 p.m.
Sun12:00 p.m. to 12:00 p.m.
4.42,781 reviews
Select a rating
Dr_Wright's profile image
Dr_Wright 
10 years ago

Great stay! Close tochurch. Very clean & friendly 

Sherry's profile image
Sherry 
10 years ago

Exceptional Noisy neighbors screaming and fighting next to and across from my room. #314. I think they had family across hall, too. Very loud and disrupting. Clean 

Carmen's profile image
Carmen 
10 years ago

Nice and comfy. Saw a dead cockroach near the lobby elevator. The staff is very nice. The rooms are ample and the beds, most comfortable and quite 

Terry's profile image
Terry 
11 years ago

Good 

Marilyn's profile image
Marilyn 
11 years ago

Exceptional 

Summer's profile image
Summer 
a month ago

The people were nice just not attentive. Breakfast was good. Our Jacuzzi hot tub was broke. We paid extra money to have We pay the extra money to have a Jacuzzi in our room. The Jacuzzi didn’t work. It was broken and they didn’t offer to give us any money back or give us an extra stay for free. It was convenient and well kept 

Business response:

Thank you for taking the time to leave us a response. We see that we did drop the ball. The room you were in there was an issue where you had to press the button for the jacuzzi really hard to get it to work that we have fixed since then. Since the room was a third party prepaid reservation, we unfortunately were not able to issue a refund. We have called the number on file with how we can make things right. We do apologize as well as we know this was an important day for you. We look forward to hearing back from you and hop... read more

James's profile image
James 
a month ago

Very clean and quiet. Nice staff to deal with. Older hotel with odd access via alley/street. Odd room layouts with doors to bedroom would close on their own. Sink in the middle room with no towel rack or hook? Wiring of the room odd, press wall light switch for the bedroom and the sitting room lights went off and on???? Not a fan of the mirror lighting unless you do not want sufficient light to really see reflection. Almost mood lightingf?? The use of AI and all the computer/cell phone requirements to use the facility is a p... read more

Business response:

Thank you for taking the time to leave us such a thorough response. We always appreciate any feedback as we use this to better our guests' experiences. We will let our owner know of your suggestions about the walk-in shower. As for the signage we do have a La Quinta by Wyndham sign at the street entrance right in front of the Applebee's and Chilis. We are thinking about possibly adding additional signage closer to our hotel as well. In the room type such as the one you were in, we are currently working on updating the light ... read more

James's profile image
James 
2 months ago

Disappointing Chlorine smell in the water, morning staff was very rude just staring at us like we did something wrong, the TV had very limited channels Hot tub was good but the water in the pool and hot tub were very strong with the odor of chlorine 

Business response:

Thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for the type of experience you occurred and that our staff gave you a look. We will speak to our staff as this is not the type of experience we want for our guests. As for the pool and hot tub we had them repaired last week and verified by inspector, but it could have been a strong odor of chlorine since we did have to drain the water and make sure all of the chemicals were balanced. We look forward to another chance to serve you and hope to see you again in th... read more

Caesar's profile image
Caesar 
2 months ago

Good Hotel Saturday night there were kids running all throughout the hallway yelling until midnight The staff here is amazing. We have stayed here a lot this summer for my daughter's sport activities. 

Business response:

Thank you for leaving us a review. We are very grateful to have been given the opportunity to serve you over the summer. We do apologize about the noise and kids running and yelling. We look forward to continuing to serve your family for many years to come. 

Frequently asked questions about La Quinta Inn & Suites Rockwall

How is La Quinta Inn & Suites Rockwall rated?

La Quinta Inn & Suites Rockwall has a 4.4 star rating with 2,781 reviews. 

When is La Quinta Inn & Suites Rockwall open?

La Quinta Inn & Suites Rockwall is closed now. It will open at 12:00 p.m.