La Strada's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

La Strada

4.5

About this business

Location details

345 N Virginia St, Reno, NV, 89501, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon5:00 p.m. to 9:00 p.m.
Tue5:00 p.m. to 9:00 p.m.
Wed5:00 p.m. to 9:00 p.m.
Thu5:00 p.m. to 9:00 p.m.
Fri5:00 p.m. to 10:00 p.m.
Sat5:00 p.m. to 10:00 p.m.
Sun5:00 p.m. to 9:00 p.m.
4.55,961 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

We had high hopes for this restaurant, however we were completely let down. The service was bad, the food was terrible, the drinks were even worse. Will not recommend or return. 

Business response:

We apologize for your disappointing experience at La Strada. We take all feedback seriously and will address the issues you mentioned. 

JimmyB's profile image
JimmyB 
2 years ago

Mediocre overpriced Italian food and drinks. Ordered fried calamari with shrimp. Got fried calamari with one single shrimp. Brought it to the attention of the waiter who said they would do something. They didn't. Pastas were lackluster. Food came tepid and seemed to be under a heat lamp too long. Would not go back. 

Business response:

We apologize for the disappointing experience you had at La Strada. We appreciate your feedback and will address the issues you mentioned with our team. 

DavidS's profile image
DavidS 
2 years ago

It seems like this restaurant is staffed by high school students from check in at the podium to the bar to the service. The food was so disappointing. One diners dish looked like a pile of melted plastic, the others was a plate of salty, packaged brown sauce and mine was a bowl of bland orecchiette. The server ultimately removed two of the dishes off the tab - that’s how bad it was. Super noisy kitchen and back area. Would suggest staying away from the restaurant if you have a chance. Very disappointing experience. 

Business response:

We apologize for your disappointing experience at La Strada. We take customer feedback seriously and will address the issues you mentioned with our staff and kitchen. 

Kern's profile image
Kern 
2 years ago

Was expecting more from this restaurant. Food was cold and flavorless. It wasn't very busy and yet the staff was slow and forgot drink orders. Server was pleasant though and tried their best. Definitely would not return. 

Siddy's profile image
Siddy 
2 years ago

27 degrees outside. And in the restaurant, they had a/c blasting. People, including ourselves were moving to get away from a vent several times. Even our waiter had long johns on. Really made it a undesirable place to dine. I rarely get cold, but I went back to the room to put on a long sleeve shirt. Was glad when the meal was finished to get out of there. 

Business response:

We apologize for the discomfort you experienced during your visit. We appreciate your feedback and will address the issue with our HVAC system to ensure a more comfortable dining experience in the future. Thank you for bringing this to our attention. 

CindyG's profile image
CindyG 
2 years ago

Terrible customer service. Starting with the 2 ladies who greeted us and including our waiter, just terrible and somewhat rude. All had a bit of an attitude. Prices were absolutely ridiculous. A Lemon Drop martini for $22?! An extra charge of $5 for a little extra sauce?! Not willing to sub risotto for polenta?! We will never go back! 

Business response:

We apologize for your negative experience at La Strada. We appreciate your feedback and will address the issues you mentioned with our staff. Regarding the prices, we strive to provide a high-quality dining experience and our menu reflects the quality of ingredients used. We apologize if this did not meet your expectations. Thank you for bringing this to our attention. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

I read a review prior to booking saying service was bad. We did book, we arrived early and elected to take a seating at the bar area. The table was quickly cleaned, but that is where any sense of customer service ended. Staff were all pleasant, but any request was responded to slowly and required multiple requests, water, a wine list, a refill of water. When our meal arrived, no cutlery or napkins were provided, and one meal was incorrect, adding additional wait time. Very disappointing experience. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

We arrived on time for our reservation. It was unclear if table was ready and they told us to wait in the bar so we waited and table was ready and we sat for about 20 minutes no service no hello no I’ll be right with you, etc. my dining partner Became frustrated and was looking for the server and then decided we were going to eat in the bar. Food service was extremely slow and our bartender/waiter seem to be overwhelmed. Definitely not the experience that I anticipated food was OK but after everything we went through it was ... read more

DeborahM's profile image
DeborahM 
2 years ago

We went here last year for Thanksgiving and had a delicious meal, so decided to bring my family here again. The service was awful...had to ask for the table to be cleared, water to be refilled no drinks were refreshed. The portions on the pasta were half the size of last year. I understand there's inflation but come on, pasta is the cheapest thing to make! It was extremely disappointing, another restaurant off the list. We will NOT be returning. 

Frequently asked questions about La Strada

How is La Strada rated?

La Strada has a 4.5 star rating with 5,961 reviews. 

When is La Strada open?

La Strada is closed now. It will open at 5:00 p.m.