This profile has been claimed by the business owner or representative.
345 N Virginia St, Reno, NV, 89501, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 5:00 p.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 5:00 p.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 5:00 p.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 5:00 p.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 5:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 5:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 5:00 p.m. to 9:00 p.m. |
This was definitely not worth the money that we paid. The food was o k but definitely not plentiful, we got small portions. The small side salad which amounted to just greens, three cherry tomatoes, and dressing was ten dollars. Two scoops of Gelato was $11! $250 for four people and it was NOT a value at all. The plate of fettuccine was very small. I won't be back.
Business response:
We apologize for the disappointment you experienced at La Strada. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our portion sizes and pricing.
I changed my 730pm reservation on OpenTable 24 hours ahead from 5 guests to 7. The site advised they could accomodate the larger party at 830pm. I accepted that. When we arrived at 830, the restaurant manager at La Strada said she could not find my reservation, and showed me as a no show. Very embarrassing for me with my guests. She was rude as well
Business response:
We apologize for the inconvenience you experienced with your reservation at La Strada. We take customer service seriously and we are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate your feedback and will address this issue with our team to ensure it does not happen again in the future. Thank you for bringing this to our attention.
very disappointed in the quality of the food. I always love to order the mushroom ravioli, just wasn't food at all. the stuffed squash blossoms were very bad. hard, and the cheese sauce was like out of a can. Very disappointed.
Business response:
We apologize for your disappointing experience at La Strada. We appreciate your feedback and will address the issues with the quality of the food. We strive to provide exceptional dishes and will work to improve. Thank you for bringing this to our attention.
We wanted to enjoy a nice dinner for our anniversary so we decided to reserve a table at La Strada. We have eaten here before and the food and service was exceptional. However, we we're extremely disappointed in the service and the food. First off, our waiter was Harold who seemed to be nice and curteous upon our arrival. We ordered a beer and a glass of wine which took over 15 minutes to get to our table and then we ordered two appetizers. The first appetizer arrived in a reasonable time frame but he forgot the second one a... read more
Business response:
We apologize for the disappointing experience you had at La Strada. We take your feedback seriously and will address the issues you mentioned with our staff. We appreciate your previous support and hope you will give us another chance to provide you with exceptional service and food.
pasta was very dry...appeared pre-cooked very loud since they took over the steak restaurant. Not the same ambiance
Business response:
We apologize for your disappointing experience at La Strada. We appreciate your feedback regarding the dry pasta and noise level. We will address these concerns with our team to ensure improvements are made. Thank you for bringing this to our attention.
Our experience was disappointing aside from the boy who kept filling our water glasses. We had to ask two people for the drinks we ordered. When our waiter, Chris, finally brought them he gave us the excuse that the bar tender went upstairs and when he got back he suddenly had 15 tickets. The mushroom ravioli dish that I ordered was warm at best with very little sauce. Barely enough to cover the bottom of the plate.
Business response:
We apologize for the disappointing experience you had at La Strada. We appreciate your feedback regarding the service and the quality of the mushroom ravioli dish. We will address these issues with our staff to ensure better service and food quality in the future. Thank you for bringing this to our attention.
Terrible service and the food was not very good either, I would not recommend this place.
Business response:
We apologize for your negative experience at La Strada. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our service and food quality.
We have been here many times and always outstanding however this was the worst experience ever. Food and service was terrible.
Business response:
We apologize for the disappointing experience you had at La Strada. We take your feedback seriously and will address the issues with our team.
6:30 reservation asked to pull it up but they said no but there were many, many open tables. Very poor attitude.... Slow service. veal marsala was all wrong, rethink that dish Lasagna was just noodles and sauce Over priced
Business response:
We apologize for the negative experience you had at La Strada. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our service and dishes.
La Strada has a 4.5 star rating with 5,961 reviews.
La Strada is closed now. It will open at 5:00 p.m.