This profile has been claimed by the business owner or representative.
1900 Firman Dr, Suite 700, Richardson, TX, 75081, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 6:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 6:00 a.m. to Midnight |
It was surprising to read all the reviews; I bought the warranty for my *** which was having issues with the hydraulic suspension; the owner of the shop was taking care of my car; he confirmed the extended warranty paid for everything; I saved $600 just paid the deductible; the only thing is that Smart auto care took Two days responding; that would be my only complain; they're slow
Business response:
Thanks for the review, ******. We reviewed your claim and processed the payment once we received the invoice on the same day. We apologize the process took longer than expected. We process payments immediately once we receive the invoice from the repair facility. If you have any additional questions or would like to review your claim in more detail, please contact us at *************
I have their ********** insurance. Hit a pothole and needed a new tire. They paid promptly with no issues. The only problem was the wait time on the phone to get in touch with a person and then to get an approval. Total phone time for the process was 25+ minutes.
Business response:
We appreciate you taking the time to leave a review, *****. We apologize for the wait time you experience on the phone. We want to continue to provide exceptional customer service and make sure your claim is handled expediently. Thank you for providing your feedback.
I bought this simply because I was buying a used VW, I have had great luck in the past, this is my 4th but when the A/C goes out, its a $2,300.00 repair. So I figured one repair will pay for the policy, and that has remained true. I have had to use this policy three times and they have paid on the spot each time. A passage side mirror was replaced twice, it would not defrost and the serpentine belt was replaced when a newly purchased when came off and a DEF injector replaced and the policy paid over $1,000.00 to my VW dealer... read more
Business response:
We appreciate you taking the time to leave a great review, Justin. We are happy to provide you with a positive experience and will continue to do so in the future if you need us. Thank you for being a valued customer.
Have their tire coverage, was easy quick claim. Tire was replaced by the dealer next day.
Business response:
Thanks for taking the time to share your experience and leaving a positive review, *******. We are happy to hear you were satisfied with your service, we will be here for you in the future if you need us.
If I could give 0 stars I would. These INSURANCE people argue with your MECHANIC about what's needed on your car. They go by codes only do for example of your ignition coils need to be replaced, but only 2 codes are throwing, they'll only replace those 2 despite my mechanic telling him it's needed. So pretty much going to have to spend the $200 deductible for what they'll approve, and then bring the car back even it starts misfiring again.They also tried to tell my mechanic was no more oil pressure light on the make and mode... read more
(Smart Autocare) They should be completely ashamed at their customer service. They will spend thousands to save hundreds, not caring if it is inconvenient, right or best for their customer. Only what is best for them. ***** first, customer second. Buyer Beware.
Nothing but a Scam!!!!! purchased the warranty for $3500 and will not pay for so called covered repair because they said it is a **** problem. Will not budge or work with you. Biggest rip off ever! I cant believe this place can be in business.
I have a *** optima 2016 Lx model. I took my car to *** dealership to get it fixed because in the contact they prefer if you use manufacture parts and it stated they will pay for the parts. They took 6 days to get the approval for the part needed suspension crossmember and struts. They paid less than 80% on the parts and didn't pay for the entire labor. My copay is $50 and the lady that sold me the warranty said that's the only thing that I would pay should i ever need it serviced. In the end to get my car out of the shop I ... read more
This company is terrible. They thrive on malicious behavior of misleading customers. When I purchased this plan, the representative lied about everything that was covered! This Company is worse than car, shield, manipulative, malicious, and deceptive! This company is a company that takes advantage of small people by using hidden disclosures. One supervisor told me they would give me a refund when I called back. They told me that Person didnt exist.
Smart AutoCare has a 3.6 star rating with 1,530 reviews.
Smart AutoCare is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.