This profile has been claimed by the business owner or representative.
N93W14655 Whittaker Way, Menomonee Falls, WI, 53051, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. |
Jamie might make sales, but he lies and forgets.
Business response:
Thank you for providing your feedback and making us aware of this issue. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please contact us at customerservice@universalwindowsdirect.com with your account information so we can assist you in making things right! -AS
Sales lied about being able to get energy bills from before we moved in, to see the "guaranteed 34% savings". Installation did jot schedule the appointment to come out & showed up when I was not prepared for them - and installation employee was rude to me and threatened to send back my windows. Delivery payment was put thru on that day, to a credit card I dis not want to use - without talking to me 1st. Half the windows were hard to open - installer said I would get used to it. Repair tech came on site (after I called superv... read more
Business response:
Hi, Review. We have very high expectations here at Universal Windows Direct to provide our customers with a positive experience and we are sorry to hear this was not the case for you. We would like the opportunity to learn more about this experience and resolve any concerns. Please email us at customerservice@universalwindowsdirect.com and include the phone number associated with your account so our team can assist. -AS
Your care for the needs of the customer is nonexistant. Horrible conflict resolution ability. Very poor. Very Disappointing.
Business response:
Hi, Andrew. We are so sorry to hear about your experience. At Universal Windows Direct, we aim to provide positive experiences at all times. Is there anything we could do to make it better? Please let us know at customerservice@universalwindowsdirect.com! -AS
May 21st. doors were installed knowing the Front door trim was not on the truck; and installing the screen door which was very different in color from the color photo printed on the computer. (no actual door paint samples; only pictures.? Today is June 7th. and we are still waiting to hear when the trim will be available for install and have not yet heard anything regarding possible options for the screen door situation. Meanwhile everyone who sees our door from the outside can not believe how terrible the job looks. We were... read more
Business response:
Thank you for providing your feedback and making us aware of this issue. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please contact us at customerservice@universalwindowsdirect.com with your account information so we can assist you in making things right!
Not at all.
Business response:
We appreciate your feedback, Debbie. We are truly sorry to hear of the unfortunate events of your experience with our team. To discuss your experience further, please reach out to us at (855) 293-7813 or customerservice@universalwindowsdirect.com. We would love the opportunity to resolve any issues you have at this time.
Absolutely will not recommend.
Business response:
Hello, David. At Universal Windows Direct, we aim to provide positive experiences at all times. We are disappointed to learn that this was not the case for you. Thank you for your feedback as this will help us to improve what we do. Please don't hesitate to reach out to customerservice@universalwindowsdirect.com if you would like to discuss your experience further or have any concerns that need to be addressed. Thank you.
My project was started on October 31, 2023 and as of May 13, 2024 it is still incomplete. UWD has made as many as 5 trips to my home to attempt completion and each time did not have the correct material or the correct quantity of material.
Business response:
Thank you for providing your feedback and making us aware of this issue. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please contact us at customerservice@universalwindowsdirect.com with your account information so we can assist you in making things right!
Universal Windows Direct of Milwaukee has a 3.9 star rating with 1,196 reviews.
Universal Windows Direct of Milwaukee is open now. It will close at 4:00 p.m.