BBRents's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

BBRents

4.0

About this business

Location details

3189 Princeton Rd, Suite 298, Hamilton, OH, 45011, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 1:00 a.m.
SunClosed
4.01,999 reviews
Select a rating
Christina V.'s profile image
Christina V. 
a year ago

I have lived at are property for about 5 years..I can say that the people in the office are really nice,but the maintenance department not so much..I have been dealing with foundation issues flooding issues and septic issues..every week my house backs up with sewage from a full septic tank that nothing is being done about and I have minor children in the home..I now currently can not use any water or my bathrooms because of the tank being full and backing up and once again no one wants to respond on the weekend..they say ca... read more

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Rachel R.'s profile image
Rachel R. 
2 years ago

ABSOLUTELY DO NOT RENT FROM THEM. They tried to charge my almost $3k upon moving out of a house that was in better shape when we moved in than when we first rented. After asking for proof and having proof myself of charges being inaccurate they never responded to me directly with any explanations they simply sent knocked off about half of what they were charging me. Now they are charging me $1,250 for repainting the house. We lived in this house almost 2 years and had nothing but great things to say about us when we move... read more

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Donminique L.'s profile image
Donminique L. 
2 years ago

Crooks!! I've rented from them for past 5 years. Everything is great until you move out. They will keep your full deposit plus add an additional $1000 that you will owe. The basement flooded atleast 5 or 6 times while I lived at 1753 Helen Ave in Hamilton Ohio. I never made a big deal of it the time I stayed. I was told by contractors it would happen every 6 months due to branches growing in the pipes underground. I was charged $500 for a back up that occured the day before I moved out. Charged me $300 for yard work,$250 to ... read more

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

AJM's profile image
AJM 
2 years ago

I’ve had an active application with this company for over a month and haven’t been shown one single property.  They say they will contact me for a showing, but only text an auto message to “apply” to the house first, even though I already have an application with them.  I’ve tried to contact the office multiple times with no call back and have only talked to a person one time.  I regret paying 50.00 application fee. 

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Buypassed L.'s profile image
Buypassed L. 
2 years ago

Not recommended. 

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Lisa's profile image
Lisa 
2 years ago

what's messed up about this real Estate service is that, they Discriminate on the people who has section 8 vouchers. they have a separate list for section 8 vouchers programs that has busted looking houses. If there is a decent house and you are on the program, you do not Qualified for it. Stop categorizing people!!!!!!!! 

Business response:

This is incorrect information. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you in your home search. Thank you. 

Lamya S.'s profile image
Lamya S. 
2 years ago

The property manager Tabitha is horrible can’t get in contact with her ever it’s was mice on the property she came and had them put traps down and I stayed upstairs so they where coming from the family down stairs and she had a basement that got flooded they said they will come fix the windows on it so critters would stop coming in they never came to do that can’t fit your furniture on the property really I had to get my own fridge and stove put in the property manager Tabitha also does illegal practices and just adds fees a... read more

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Christina V.'s profile image
Christina V. 
2 years ago

I have been at this property for over five years and I am very disappointed in the maintenance team..we have been struggling with are garage flooding and are downstairs bathroom backing up with sewage and nothing is ever done or fixed.i have several maintenance orders that has never been fixed or even attempted to be fixed.for the amount of money we pay they should be on it..I have toddlers and the issues in this house is unreal...nothing is ever done. 

Business response:

We are sorry to hear about your experience. You can email us at makebbrentsbetter@bbrents.com with more specific information, so we can better assist you! 

Richard H.'s profile image
Richard H. 
2 years ago

They respond promptly to any concerns or issue that may arise. 

Business response:

We appreciate you letting us know. Thank you for your review! We value your input! 

Frequently asked questions about BBRents

How is BBRents rated?

BBRents has a 4 star rating with 1,999 reviews. 

When is BBRents open?

BBRents is closed now. It will open at 9:00 a.m.