This profile has been claimed by the business owner or representative.
1450 E Camelback Rd., Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Can't trust them period told one thing and didn't happen I go bye peoples word not lies.
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience. We understand the importance of clear communication and honoring commitments throughout the customer experience. We would appreciate the opportunity to discuss your experience and gain a better understanding of your concerns. For additional assistance, please contact Tammy Jarrin in our Customer Service Department at 602-249-1133.
Bad experience with the service Charge service but not do nothing
Business response:
We are disappointed to hear about your experience and the concerns you've described regarding your recent service visit. We strive to provide quality workmanship, transparent communication, and value for every customer. We appreciate the opportunity to review your feedback and better understand your concerns. Please contact Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568.
This company has no concept of customer service. I have a 3 year old Kia Soul with less than 10k miles and Kia keeps trying to sell me on oil change options starting at $125. This last time unfortunately I signed up for it only to see while I'm there that they had a oil change/tire rotation special for $80. When I went to pay I asked if I was going to get the deal price and was told no. When I asked why he didn't mention the special all the guy could say was I didn't sign up for it. Not sure why he is front facing with the p... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback. We work hard to provide transparent service options and a positive experience for every customer, and we're disappointed to learn your visit left you feeling otherwise. Your comments help us evaluate how we communicate our offerings and support our guests throughout the service process. If you would like to discuss your experience further, please contact Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568.
Went in because my car seemed to be miss firing and check engine light which I knew was gas cap 3 hours later they told me it was a aftermarket gas cap that needed to be replaced 45 for part a they charged 174.98 for a diagnostic when they told me if they did the repair there wouldn't be a diagnostic fee so 220 for a gas cap I told them about and they said spark plus and coils were good drove away back 2 minutes later still misfiring pulled it on again it was spark plugs and coil another 400 something dollars and 6 hours tot... read more
Business response:
We understand your concerns regarding the diagnosis process, repair recommendations, and communication surrounding your visit. We strive to provide accurate diagnostics, transparent pricing, and timely follow-up for all customer concerns. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to review and improve our overall customer experience. Please feel free to contact Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568 if you would like to discuss your experience further.
Everything was great, except the estimate was $600 less than the actual fee. I was disappointed to see the final bill after receiving the estimate.
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience with us! We are glad to hear that overall things went well during your visit. We do understand your frustration regarding the difference between the initial estimate and the final bill, as we know how important it is to have a clear picture of costs upfront. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.
Brought it in for an emissions recall. They upgraded the software and did some basic service on it as I advised them that I planned to take the family on a road trip out of town. Just outside of Payson while driving at 65 miles an hour on a busy highway I lost all power. Given my speed I was able to get it to the side of the road but it wouldn't restart. I was in an area where there was no cell service and with family in the car. After about 30 minutes I got it restarted. The power failure did not repeat itself. We got to ou... read more
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the concerns shared regarding the vehicle's performance following your recall service. We take safety concerns very seriously and understand the frustration and concern this situation has caused. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to review and improve our overall service experience. Please contact Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568.
They sold me a lemon and I let them kno within my 45days
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the concerns shared regarding your vehicle and the issues reported shortly after purchase. We strive to ensure every vehicle meets proper quality standards and that customer concerns are addressed promptly and fairly, especially when reported within a short timeframe after delivery. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us review and improve our overall sales and service process. Please contact Tammy Jarrin in our Customer Service De... read more
Not good, gives wrong information about service packages
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience as this is not the level of customer service we strive to maintain. We would appreciate the opportunity to speak with you to get some additional information regarding your concerns about service package information and ensure any confusion is properly addressed. Please contact our Service Director, Adam Altvater, at 480-863-9568 at your earliest convenience.
Did not get warranty rental that was paid for, warranties that were sold during purchase were misrepresented. Rim warranty "ONLY GOOD IF DURING BLOW OUT". We're unable to align the vehicle after 2 attempts. Received contradictory information about repair. Do not receive any updates about status of vehicle. Did not put Schrader valve cover back on, change the way I had the vehicle set up display for dashboard, drive setting. Etc.
Business response:
We appreciate you taking the time to share detailed feedback regarding your recent service experience. Our team understands the importance of clear communication around warranty coverage, accurate repair outcomes, and consistent updates while a vehicle is in service. We also recognize how important it is for vehicles to be returned in the same condition they were received, including proper configuration and installed components. Please reach out to Adam Altvater, our Service Director, at 480-863-9568.
Camelback Kia has a 4.1 star rating with 5,146 reviews.
Camelback Kia is closed now. It will open at 8:00 a.m.