This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
DO NOT BOOK THROUGH THIS COMPANY! I'm really aghast at a 4.29/5 overall score. It's got to be a farce. We were told not to use a broker and we didn't listen. The salesman, ****, was smooth, said all the right things. He convinced us we would have our own truck, with a lift gate, that would show up, pack us up (I'd broken my ankle and can't walk on it), load up our stuff and head right to our destination. All lies! After they got our deposit, we could never reach him again. We'd got pawned off to ***************** in customer... read more
Business response:
We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced during your recent move with us. Our commitment to customer satisfaction is of utmost importance, and we take your feedback seriously. Please contact us directly so we can address your concerns and work towards a resolution. Upon further review of your file, we see that when the crew arrived, there were significant additional items not communicated to the representative who set up your estimate. The ******* provided videos and photos to document these disc... read more
Coastal Moving Services, LLC called me. I already had a contract for moving. I told them that I had a contract with a different firm and asked how the 2 were related. They implied that it was one of the companies that Coastal Moving Services uses to do the actual moving.Well, the company that I have a legitimate contract with called me today to finalize the move. I asked them why the multiple names. They explained that Coastal Moving Services is a Broker and that they were in no way related to Coastal Moving Services.My atte... read more
Business response:
Thank you for your feedback. We would like to clarify that your claims are not accurate. You were refunded a total of $1,200, and you agreed to and signed a release form. We have copies of both the receipt and the signed release form for your reference.We strive to provide transparent and fair service to all our clients and are committed to addressing any concerns promptly. If you have any further questions or need additional clarification, please do not hesitate to reach out.
Booked a cross-country move, was told it would be $4,300, total. Paid deposit. **** rushed through questions making me believe I was getting discounts. These crooks increase bills at each contact; make prices low in the beginning, then get you while they are standing in your living room w/belongings on truck- I did actually have more stuff & called days before they arrived to let them know, again price was raised a second time. However, once they actually began my move the total was raised to over eight-thousand bucks! Okay,... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely regret any inconvenience you have encountered. We strive to provide exceptional service, and it is disheartening to hear about your negative experience. Please be assured that we take all customer feedback seriously and investigate each case thoroughly.It's important to note that we do not condone any unprofessional behavior by our third-party movers, and we apologize for any lapses in service. We are committed to addressing your concerns promptly.Upon revi... read more
This company is the worst. Buyer beware I moved from ******** to *********** on June 1st I haven't received my house hold things yet. There are disrespectful people and refuse to bring me my furniture and belongings. Please be aware. This company will rip you off.
Business response:
We apologize for any inconvenience you experienced during your move. Our team is committed to providing transparent and accurate information, and we regret any miscommunication that *** have occurred. We take customer feedback seriously and will investigate the issues you raised.Upon reviewing your file, your shipment was picked up on June 1st, at which point you specified your first available date for delivery as June 6th. Please be aware that the logistics of delivery involve various factors, including trailer availability... read more
I would give 0 stars if I could.I booked them because they gave me an amazing deal over the phone, but I had to book right then. $2,300 was my original quote. We talked about everything I had. I sent pictures of all my stuff. So they knew how much space all my stuff would take up. The day comes when they come to pick up, they show up late, knock on my door and dont even introduce themselves. Mind you, I am a single mom of two little girls. They just ask if my name is *******. I say yes, then they say they will be back in a c... read more
Business response:
We appreciate you taking the time to share your concerns, and we understand your frustration. We sincerely apologize for any inconvenience caused during your move. We take customer feedback seriously and are investigating the issues you've raised. It's important to us that our customers have a positive experience, and we want to assure you that we are addressing the delays and communication lapses you've highlighted. The paperwork provided to us from the day of your pick up shows that you did require additional space within ... read more
Funny how all the 5-star reviews for this company are at the top and have 1 sentence to them. Here's how a ACTUAL CUSTOMER (not paid reviewer) was treated:1. Coordinator gave me an estimate. I signed, booked, paid a deposit. He says, Contact me any time. Sounded good.2. Another person called the week of the move, cost went up due to more precise estimate of contents. Okay, understood. I paid the increased deposit.3. Day before move, I received a passive aggressive text from someone trying to confirm arrival time. They were s... read more
Business response:
We appreciate you taking the time to share your experience, and we sincerely regret any inconvenience you've encountered. We strive to provide exceptional service, and it's disheartening to hear about your negative encounter. We take all customer feedback seriously and investigate each case thoroughly.However, it's important to note that we do not condone any unprofessional behavior by our third-party movers. Your file shows that you were confirmed for pick-up on 6/14 between 10 and 11 am. The drivers arrived at 12:15 pm. Ou... read more
I am so disappointed with the quality of service received by this company and would not recommend it to anyone. The movers showed up a day late with someone else's items on the truck. When I initially contacted coastal to obtain the quote, I was asked to provide a list of the items that needed to be move. I gave a detail list (beds, boxes, wash/dryer etc.), but was given a quote for a smaller space, which means I had to pay extra per square foot for exceeding that space. The space would have never accommodated all of the ite... read more
Business response:
We appreciate you taking the time to share your experience, and we sincerely regret any inconvenience you've encountered. We strive to provide exceptional service, and it's disheartening to hear about your negative encounter. We take all customer feedback seriously and investigate each case thoroughly. However, it's important to note that we do not condone any unprofessional behavior by our third-party movers. We apologize for any lapses in service and would like to address your concerns promptly and would like to offer you ... read more
Lets start this review by saying we had to throw away half the stuff we were quoted only to pay $1.5 thousand more, for only to receive our stuff 11 days later when we asked for three day delivery on arrival half our stuff was broken so we had to spend more money on to replace the stuff that was broken. Absolute nightmare company to deal with. DO NOT RECOMMEND.
Business response:
Thank you for reaching out , we are not locating a file with the information you provided. We do have a file but it was never finalized and we never processed any sort of payment. Please make sure you are contacting the correct company.
Extremely poor communicators that do not adhere to their own terms. If you want details on what happened:1) 24 hours before the identified 2 days, they are supposed to let you know a more concrete pick up window (like, 12-4 on x day). No one did and I had to call them multiple times and get an answer.2) We made sure everything was ready and waited, and waited, and waited... no one showed up. Again, I call multiple times, only for someone to call me 3 hours after the window they gave me to tell me that they won't make it that... read more
Business response:
We apologize for any inconvenience you experienced during your move. Our team is committed to providing transparent and accurate information, and we regret any miscommunication that *** have occurred. We take customer feedback seriously and will investigate the issues you raised to ensure a smoother experience for future clients. Your file shows that you had selected a two-day pick-up window for 6/2 or 6/3. We were initially informed of the pick-up ETA for 6/2 between 12 and 4. After you called customer service, we reached o... read more
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is open now. It will close at 5:00 p.m.