This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Bait and switch. Had 2 houses that we reviewed on Friday with all the items that had to be picked up. I was confirmed that price would be what it was and not to worry. Comes the day of move, the boss of the truck, refused to take all the items in one of the houses and would not go to the other unless I paid them more cash of $600 over what I was quoted. Calling the company didn't help. They were useless and said just leave some things out and they could go to the other house. They refused to go to the other house unless I ga... read more
Business response:
Thank you for reaching out and giving us the opportunity to address your concerns regarding your move.On the day of the pickup, when the crew arrived at the first location, it became evident that the total space reserved was insufficient due to additional items being included. Legally, our crew is required to inform customers if the space reservation is exceeded, particularly when there is a second stop involved where items have yet to be assessed.The drivers intent was not to refuse service at the second location but to ens... read more
They quoted a price from moving from ********, **, to *****, **, between $5,000 to $6,000 with packing all of our things and moving them. We ended up paying over $12,00 with us packing everything. A week before they came I asked about the packing and they said we would charge us $10 a box, so we had to hurry and pack ourselves. When they finished loading the truck, they asked me if I was going to tip them, Ah NO! PLEASE DO NOT USE THEM!!!! They are SCAMMERS!, BIG TIME!!!
So I needed to book two different moves I was told by the sales *** I would have the full truck I went piece by piece and got an estimate for both moves When the mover which was not coastal moving because they donot have trucks came to pick up my stuff the amount doubled they would only take payment for cash or money order right there should have been a reg flag when I called coastal I spoke to **** who was beyond nasty his answer to me was you needed to read the contract I did not get the contract till after both deposits w... read more
Business response:
Thank you for reaching out and giving us the opportunity to clarify the chain of events regarding your relocation.On October 31st, you booked services for the transportation of household goods as follows:From ********, **, to ***********, **, with a scheduled pickup date of November 5th6th.From the same pickup location in ********, **, to *************, **, with a scheduled pickup date of November 8th9th.On November 5th, when the crew arrived for the first pickup, several additional items and packing services were required t... read more
I hired them to move my stuff about 2000 miles. They were definitely not the cheapest service available, but they promised to deliver it within 10 days of the pickup, which was important to me because I had a non-refundable vacation about 20 days from the pickup.When the mover came to pickup my stuff, they handed me a contract saying the delivery takes 21 business days. I argued with the mover about this, but he insisted he doesn't know what he was told, and couldn't help me. At this point, I didn't have a choice, so I signe... read more
Business response:
Thank you for reaching out and sharing the details of your recent move. We understand that moving can be a stressful process, and we genuinely regret any frustration youve experienced.
If I could give this review Zero stars I would. First ***** the quality manager lied and stated I refused adjustments when he stated he would call me back, Also ***** a service *** was rude and unprofessional transferred me while we were still speaking. Do not use this company at all there customer service is horrible Leea or **** was just as bad as everyone I spoke with. They refused to escalate my complaint and then sent a subcontractor to my location without even letting me know. THIS IS THE WORST MOVING COMPANY EVER AND ... read more
Business response:
Thank you for allowing us to provide a detailed timeline of the events related to your move.You booked our moving services on November 4, 2024, with a scheduled pickup of household goods for November 10 or 11. On November 8, our office reached out to review your inventory and confirm if you had any last-minute adjustments. At that time, you indicated that you intended to add items but preferred to wait until the crew arrived on-site to finalize those changes.On November 10, we confirmed the pickup details with you, specifyin... read more
In my opinion, this Company is running a huge scam, and they take advantage of elderly individuals along with those of us with disabilities.I contacted Coastal Moving Services LLC. A guy named ******* ******* gave me the original quote and he also said that Coastal Moving Services LLC had their own fleet of trucks and they had a huge storage facility in *********. Once my items were picked up, they would go straight to ********* for storage AND all I had to do was to give 48 hour notice before delivery. I sent them a deposit... read more
Business response:
Thank you for reaching out to address this matter. We would like to clarify that Mr. ******** claims are inaccurate, as verified by our records. Mr. ****** was not charged for a shuttle service upon delivery and received expedited delivery at no additional cost, with all charges fully aligned with the original estimate provided. We have comprehensive documentation, call records, and email correspondence to substantiate this.Mr. ******s delivery was completed on 9/20, and we understand he is disappointed as he initially antic... read more
Please, Please, Please, Do something about this company they are misleading fraudulent liars specifically ******* their broker. I agree with ******* where is your moral compass, or does anyone in this company even have one. These employees must be trained in lien, to vulnerable human beings who accept what they are told on the phone, they rush you the process of signing the contract, even after you give an itemized list of every item, then they give you a pick up date and promise you over the phone no problem, but s**** your... read more
Business response:
Thank you for reaching out and allowing us to address your concerns. Here is a summary of events based on our records:You initially booked our services on 11/4, requesting a crew to pick up items from your storage facility on 11/8-11/9 as part of a last-minute request. All documentation, including terms and conditions and potential additional fees, was provided at the time of booking. On 11/6, you informed our office that you had an additional storage unit and more items than originally communicated.Upon arrival, the crew en... read more
My initial estimate was predatory and extremely low. I ended up paying more than 2x the original estimate after having to get rid of more than half of my things. It would have been more than 4x the original estimate if I hadnt. I was praised by their employee **** ***** for going through my apartment so thoroughly for the initial estimate. He promised that it would not increase by anything more than 1k and that my move would only take 2-3 days for delivery because they needed trucks in that area badly so they wouldnt be maki... read more
Business response:
Thank you for reaching out and allowing us to clarify the details regarding your move with Coastal Moving Services. We understand how challenging these unforeseen adjustments have been, and we appreciate the chance to address them here. On the day of pickup, it became apparent that the additional 200 cubic feet required to accommodate larger-than-expected items would result in an added cost of $850, based on the agreed rate of $4.25 per cubic foot. In response, we offered a $700 refund to assist with these unforeseen expense... read more
****** FaceTime me and reviewed all of my belongings and afterwards still uncharged me for additional space. I specifically asked for him to increase the space so we would not get a surprise bill but I still ended up with a $1600.00 up charge for my move. Ultimately, I would rather move myself. Or Id rather move myself for whatever that will cost. The customer service called and offered a $300 discount. Terrible customer service; predatory practices and ultimately.Each person estimated me under 700 cubic feet but on the day ... read more
Business response:
Thank you for allowing us to clarify the events from your pickup. Our crew arrived as scheduled to complete your move, at which point you requested to add more items than were initially included in the estimate while keeping the same cost. We explained that adding additional items would require a new on-site estimate, as it would adjust the final space and pricing accordingly. We also offered a $350 discount to assist with the added cost, which was declined. Following this, communication ended on the call.
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is open now. It will close at 5:00 p.m.