This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
I wish I would have seen all of these reviews before we even looked at Coastal. When reviewing companies to help us move from ****** to ***** they seemed really legit! The reviews on their company site were glowing! Now I see that they were probably all AI. we went through all of the same things the other reviewers did. Quoted a very low quote! Told them exactly what we had! It took over a month for our stuff to get here, and they told us it would be 6 to 21 days (We were not aware it was only business days!) After we told t... read more
Business response:
Were very sorry to hear how disappointing and stressful your experience was. Coastal Moving Services is a licensed broker, and while our role is to coordinate moves with vetted carriers, we recognize that we should have been clearer about timelines, the use of multiple trucks, and the fact that delivery estimates are based on business days, not calendar days.We also understand how frustrating it feels to receive far fewer of your belongings than expected and to feel left without updates. Communication is one of the most impo... read more
I would give no stars if I could. They are scam artists. They charged me a deposit of 1400 dollars and told me they would keep in touch. When it came time to move they never called. I finally called them and they told me it was going to be another 3000 dollars. That is not what we agreed on, and when I told him I wanted to speak to his boss he refused and told me his boss was the CEO of the company and he didn't have his number. So we are out 1400 dollars because we were on a limited budget to begin with so we canceled becau... read more
DO NOT USE THIS COMPANY - They doubled the price of my move at the time of pick up by underquoting the coast. The entire more was $2000 + than what was estimated. Am overall c*** experience so far. Hope my stuff arrives in one piece.
Business response:
Thank you for reaching out and sharing your concerns. According to our records, additional items were added on the day of pick-up. We want to clarify that our company does not purposely underquote any estimates. The information we use is provided by the client and reflected in the initial estimate. On the day of pick-up, you required additional space and packing services, which contributed to an increase in the cost. The pricing structure is based on the space the inventory occupies within the truck and any additional servic... read more
This business is pretty much getting away with murder (not literally)! They are scammers and liars! They pray on people's trust by giving them a low quote, asking for a large deposit, and then putting them making their money on the pick up day when you realize you signed a contract for a fraction of the the weight you actually need to move. Reading other customer reviews, I'm certain that there should be a class action law suit against these crooks! In 20 years of the military, I have never been bamboozled on such a level as... read more
Business response:
Thank you for reachignout and allowing clarity on what occured on todyas pick up. You had an estimate for a minimum space reservation of 300cf. Upon arrival it was determined that you needed 450 cubic feet based on the inventory in your storage unit. You provided inventory for med boxes, book boxes, plastic totes, a sofa and 2 side tables. Upon arrival you had more itmes than communicated and a moped was never even on your original estimate. A full 10x10 unit is estimated at 800cf but the notes on your file indicate that you... read more
DO NOT USE THIS COMPANY ************ and the people they contract thru are total crooks. Called and spoke with **** at Coastal. Was very friendly and helpful. Told us he would be our point of contact for everything. Then when everything went wrong he disappeared and never returned our calls. We were told our move would cost $6200. We made a deposit of $2500. They gave us two days that they would be there to move our stuff and load. They didnt show up until 6pm on the second day. Then we spent over an hour arguing with them, ... read more
Business response:
Thank you for reaching out and expressing your concerns. Our records indicate that you were notified on 7/11 that your pickup was scheduled for 7/13. You were provided with a two-day pickup window, which does not guarantee a specific time but allows our logistics team to schedule your pickup in coordination with other shipments scheduled for those days.While the crew was delayed, they did arrive on the scheduled date at 6 p.m. Due to the increased volume of your shipment and the additional labor required, it is not uncommon ... read more
They charged 4 times .went from $2400 to almost $8,000. Then instead of unloading and putting stuff back together. They sent 1 person. I had to help carry it in! I'm disabled. Still hurting. Then they broke art, ripped a brand new box spring. My 50" tv. Was lying down. Broke. They pass the buck all the way to where no one is to blame.
Business response:
**** this review is confusing, as our records show that your pick-up took place on 7/26, and there has been no communication from you to our office since that date. We are currently looking into the concerns you have raised and will thoroughly investigate the matter. We will follow up with you once our investigation is complete. Thank you for bringing this to our attention.
We made EVERY MISTAKE IN THE BOOK by choosing Coastal Moving Services, LLC. MISTAKE #1 - We had never done a cross-country move before and were in a HUGE RUSH to get out before our closing date. Unfortunately, we didn't know what we didn't know! So we simply called one of the top (sponsored) entries on *******MISTAKE #2 - Over the phone, we described what we were moving and he gave us an estimate of just 300 cubic feet. Sitting in my 10x10' dining room, I pictured 3 feet out from the wall and up to the ceiling. I found that ... read more
Business response:
Were very sorry to hear how frustrating your cross-country move turned out to be. Coastal Moving Services is a licensed broker, and while our estimates are based on the inventory provided over the phone, we understand how it can feel like a lowball when the actual cubic footage comes in much higher. An in-home estimate is always the most accurate, and we regret that wasnt emphasized more clearly to you.Regarding your deposit, the signed estimate outlines that cancellations are refundable only within 72 hours. We regret if th... read more
This is an absolutely terrible company with disgusting customer service and predatory, dishonest business practices. I hired them for a move, I told them exactly what items there would be. I was told by the initial rep, *******, that my move was a “minimum job” and given a quote around $1700. I was also told that I was at only 66% of the minimum capacity so that my quote should not go up unless I doubled the job. I had a quality assurance call 3 days prior to the move where we again went over all of the items that I had, and... read more
Business response:
Thank you for reaching out and bringing your experience to our attention. We have requested your pick-up documents to review the charges and investigate what occurred during your relocation. The notes on your file indicate a minimal inventory reflecting a small move. Once we receive the necessary documents, we will reach out to discuss potential resolutions.It is never our intention to underestimate a move, but we understand that household goods and requirements may sometimes differ from the initial communication. We are com... read more
RUN!!! They are a BROKER NOT a moving company. This company is FRAUDULENT!! I give them negative ten stars. Please don't respond to my review acting dumb either. There are plenty "recorded" phone calls to you customer service center saying you are a scam/fraud. I was told one thing and told something completely different once they had my belongings in their possession. I was bombarded with a contract I had no time to read because I was in the middle of packing/moving all while having a screaming 4 y/o and 1 y/o. WHY would yo... read more
Business response:
Our records indicate that you have disputed all charges collected as a deposit for our services. Please note that, as with most services, on the day of your move, it's necessary to sign the required paperwork before our crew can begin loading your items. This step is crucial to comply with DOT regulations and ensure everything is in order.We apologize if the day of your pickup was stressful, particularly with the challenges of packing and caring for small children. It was never our intention to add to your stress, and we app... read more
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is open now. It will close at 5:00 p.m.