This profile has been claimed by the business owner or representative.
6280 State Hwy 121, Frisco, TX, 75034, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Service advisor took the time to describe all of the services recommended and what was needed immediately as opposed to what could wait until a later time.
Business response:
Thank you for the great feedback! We're glad to hear that the service advisor took the time to walk you through the recommendations and help prioritize what's urgent. It’s important to us that our customers feel informed and confident about their vehicle's care. If you need any further assistance, don’t hesitate to reach out!
The service at Creat was fabulous. Arman was responsive through the check in process and throughout the duration of service.
Business response:
Thank you for your wonderful feedback! We're so glad to hear that you had a fabulous experience and that Arman provided responsive service throughout your visit. We truly appreciate your kind words and look forward to assisting you again in the future!
Great customer service. Always a pleasure working with them from the phone call to the service advisor.
Business response:
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that your experience with our team, from the initial phone call to working with the service advisor, was such a positive one. Providing excellent customer service is always our goal, and we appreciate your kind words. We look forward to working with you again soon!
Fingers crossed🤞the problem is fixed this time; I realize thinks happen. Arman, my consultant is amazing.
Business response:
Thank you for your patience, and we truly appreciate your understanding. We're glad to hear that Arman provided excellent service, and we hope the issue is resolved to your satisfaction. If you have any further concerns, don't hesitate to reach out.
Great experience, everything was quick and easy to take care of. Thank you…Cindy & Rick
Business response:
Thank you for your feedback! We’re so glad to hear that your experience was quick and easy. We appreciate you taking the time to share your positive experience and are happy to have been able to assist you!
My experience at Crest was the best car buying experience I have had. They were all amazing and truly care about their customers and their experience!
Business response:
Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear that your visit was the best car-buying experience you’ve had. Providing exceptional service and making sure our customers feel valued is always our goal, and we’re glad our team made such a great impression. We appreciate your kind words and hope you enjoy your new vehicle!
The dealership is fine Since leasing my XT5 I basically visit the service dept but this time it was more expensive than before because I have a turbo engine to service it in my opinion was expensive I paid $671 and some change other than that I can't complain
Business response:
Thank you for your feedback! We're glad to hear that your overall experience has been positive. We understand that servicing a turbo engine can sometimes come with higher costs, and we appreciate your understanding. If you have any questions or concerns about future services, please don’t hesitate to reach out. We value your continued trust in us!
Very good ! Same day service very friendly and efficient, good quality work and hospitality. Clean environment
Business response:
Thank you for the great feedback! We're thrilled to hear you had a positive experience with our team. It's wonderful to know that you were pleased with the service, quality of work, and the environment. We look forward to serving you again!
Trent was the best. He had a great balance of “on the ball” and “give us space”.
Business response:
We're so glad to hear that Trent provided you with the perfect balance of attentiveness and space during your visit! It's important to us that you feel both supported and respected throughout the process. Thank you for your feedback, and we look forward to assisting you again in the future!
Crest Cadillac has a 4.7 star rating with 12,047 reviews.
Crest Cadillac is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.