Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr.'s cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr.

3.3
  • Hotels
  • Westborough, MA

About this business

HospitalityHotels

Location details

1800 Computer Dr., Westborough, MA, 01581, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.31,913 reviews
Select a rating
Alice's profile image
Alice 
3 years ago

Don't go. Water did not fully engage, no full shower. Drain did not drain, showered in 2 inches of water. Breakfast promised by only instant oat meal or muffins in cellophane. No glasses dishes or pots in kitchen, told later that I should haver requested a dish package. No personnel present at check out. Check in personnel was slow. Some other occupants were loud in morning. Each nigh 1-2 people hanging out in parking lot in their cars, motor running, lights on. 

Business response:

Dear Alice, thank you for being our guest. We apologize for these issues that impacted your stay. We never mean to disappoint our guests in any way, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Our top priority is to take care of our guests, so please be assured that we will follow up regarding these matters and take appropriate action to ensure a more wonderful experience for every guest entering our doors. We are grateful for your thoughts on this matter and your patience. We hope you will return so we c... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
3 years ago

Definitely not staying here again! The first room we were given was as the previous occupants had left it! The second room we were given had stained sheets and hair on pillowcases! No blankets in room and no blankets given upon request. The toilet was draining slowly and then got clogged. Instead of someone coming in to fix it we were given a plunger! Coffee was terrible and breakfast was pathetic! 

Business response:

Dear Guest, thank you for your recent stay at our hotel. We appreciate you taking the time to post your review, as we genuinely value our guest's comments and opinions. We were sorry to read you had several issues during your stay, and we are grateful for your patience. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We would like an opportunity to show you the hospitality for which we are known, and we hope you will return the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hote... read more

Karen's profile image
Karen 
3 years ago

The property isn't well kept. They allow pets and there are multiple spots on the hallway rugs where animals have vomited. The rooms are below average in cleanliness. The rooms have vinyl flooring (probably so they can allow pets). The back doors were both held open by rocks after dark. It just wasn't a good experience. 

Business response:

Dear Karen, thank you for taking the time to review your stay with us. We have immediately brought your experience to the attention of our Housekeeping for review and action. Our staff's top priority is to provide a clean environment for our guests, and we are sorry that did not happen during your stay. Please know this is not usual for us, and we do hope you give us another chance in the future.Sincerely,Hotel Management 

Weyder's profile image
Weyder 
3 years ago
Pamela's profile image
Pamela 
3 years ago
Tim's profile image
Tim 
3 years ago

Delayed check in Check in states 3pm. Arrived at 4:45 had to wait for a room to be cleaned??? Not the experience I have enjoyed in the past 

Business response:

Dear Tim, thank you for taking the time to review your stay with us. Please accept our apologies for your suite not being totally ready for occupancy when you checked into our hotel. Our goal is to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for our guests, so we apologize this was not your experience. We assure you this is not our standard service and will take adequate measures to correct this. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying ... read more

Rejoyce's profile image
Rejoyce 
3 years ago

Don’t stay here! I waited for a desk person for a long time. 1st room wasn’t made at 9pm. If I hadn’t just driven 10 hours, I’d have found another place. The 2nd room was filthy! The room smelled like fish. I wiped the toilet seat and my wipe was dirty. My shoes stuck to the floor, video taken. The sheets had hair and dirt. Moldy shower curtain, and possibly blood, smelled like urine. There was not a trash can in the room. Toilet failed to flush and tub didn’t drain. I laid on my car blanket with my own pillow, too exhausted... read more

Business response:

Dear Rejoyce, thank you for taking the time to share your review. We apologize for your room not being ready for occupancy and for any inconvenience caused by moving from one to another after your arrival. We have immediately brought your experience to the attention of our Housekeeping for review and action. Our staff's top priority is to provide a clean environment for our guests, and we are sorry that did not happen during your stay. Please allow us to review the situation you mentioned to see what went wrong. Meanwhile, p... read more

Ann's profile image
Ann 
3 years ago

Service was terrible,no one available at front desk or on phone.No blanket on beds or in room. 

Business response:

Dear Ann, thank you for your review. We apologize that our front office team fell short of providing you with the excellent service we strive for daily. We do our best to honor our guests' requests and do everything possible to ensure an enjoyable stay, so we're sorry for not being responsive to your needs. We have shared your feedback with our team and have taken measures to ensure this does not happen again. We would love the opportunity to provide you with the hospitality you should have experienced during this stay. We h... read more

Jesus's profile image
Jesus 
3 years ago

There were cigarettes burns on the sofa, cracks on the bathroom door and several other stuff. I think they were understaffed, because they definitely didn’t clean my room after the last person… I found sock and papers… I asked for clean sheets and a blanket that never came because they didn’t have them. There was supposed to be a “complimentary breakfast” but they were out. 

Business response:

Dear Guest, thank you for taking the time to share your comments. Our goal is to provide a clean environment, excellent service, and an exceptional experience for our guests, so we apologize this was not your experience. Your concerns have been shared with the management team, and we are following up to determine where we went wrong and how we can enhance our service to our guests. While we know that this stay did not meet all of your expectations, we are hopeful for another opportunity to welcome you back for the flawless e... read more

Frequently asked questions about Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr.

How is Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr. rated?

Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr. has a 3.3 star rating with 1,913 reviews. 

When is Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr. open?

Extended Stay America - Boston - Westborough - Computer Dr. is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.