This profile has been claimed by the business owner or representative.
5401 Beaumont Center Boulevard, Tampa, FL, 33634, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Absolute horrible, there’s drug addicts hanging out all around the property. I didn’t feel safe at all getting out of my vehicle. Got to front desk, no receptionist to be found. Finally got room, EXTREMELY DIRTY.. floors will turn your feet pitch black in a few minutes of walking around shoeless. Bad odor and rust around tub. Curtains do not close. Within 10 minute of getting the room I packed up and left. Went to front desk to ask for refund, she said Expedia will refund me and she can’t.
Business response:
Dear Kou, Thank you for your detailed review. We are sorry your stay was anything other than perfect. The lack of responsiveness of our staff and the condition of your suite you describe is unacceptable and not representative of our quality standards. We are meeting with our staff members to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Furthermore, we assure you that we don't encourage illegal activities inside or outside our premises, and we regret you had to ca... read more
Dirty , with bugs Dirty , had to wipe all surfaces from old spills , fruit flies , roaches , ants . It was a place to lay my head after a long drive . Would not stay here again
Business response:
Dear Guest, Thank you for selecting our hotel and taking the time to write a review. We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you better during your next stay. We hope you revisit us.Sincerely,Hotel Management
The hotel was not what I would have liked to stay in, was dirty and did not feel safe
Business response:
Dear Nick, On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. If you have any concerns during a future visit, please feel free to reach our front desk. We always want to resolve any issues while you are here. We apologize for the inconvenience and are grateful for your patience.Si... read more
This place is definitely a zero Star hotel, is super dated and dirty. People smoking on your front door, the smell of marijuana all over the place. Will never stay here again. But you can judge for yourself.
Business response:
Dear Ernesto, Thank you for being our guest and for the candid feedback. We are genuinely sorry for the cleanliness issues with your guest room and any oversight on our part. We understand how important it is to not only have a clean room but one that is also free of smoke. We have strict policies that prohibit smoking in some areas, so we appreciate you bringing this to our attention so we can address it appropriately. Once again, we are sorry for letting you down, and we hope to have you back for the seamless stay you dese... read more
Stay from hell Check in was good - when we went to the room there was hair and blood looking substance on the sheets - the faucet in the shower was leaking lots of water - making a loud noise. If it wasn't so late we would have moved. Also at check in late we were told the hotel did not have hot water. After a long drive we were tired - slept in our clothes - the worst - my girlfriend is sending the pictures.
Business response:
Dear paul, Thank you for taking the time to review your experience with us. It is disappointing that we could not provide you with a more pleasant stay. Please know we have strict quality control standards to prevent a situation like yours. However, the cleanliness and room conditions you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We are meeting with our housekeeping team to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Please be as... read more
Almost moved out Would not stay here again. The room wasn't very clean, bathroom was dirty, and lots of repairs needed. Lots of outside noise, you can clearly hear conversations in the parking lot, which happened well past midnight. The "free breakfast" was a joke, plain oatmeal or instant grits were the only choices. First morning there they had no coffee, second morning there was coffee but no creamer.
Business response:
Dear Drew, Our goal is to provide an outstanding stay for every guest; therefore, we apologize for your inconvenience. This is not the kind of impression that we want our guests to have. Hence, your comments have been discussed with the concerned departments to ensure we are consistent with our service delivery. We value your business and hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management
I will not stay here again. The bathroom had over 15 broken tiles in the shower, pieces missing under the faucet. Mold along the front of the bathtub in the caulk. The shower curtain rod was all rusted on the bottom side. The bathtub drain plug was chipped in 2 places. The carpet had a 6'' round burn hole in it also. I have pictures of all of this if needed?
Business response:
Dear Mark, Thank you for sharing your detailed review of our hotel. It was regretful to read your comments regarding the bathroom in your suite. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is unacceptable by our standards. We will address these issues with our maintenance and housekeeping teams to take the proper action to ensure every guest receives the exceptional accommodation they deserve. Thank you again for bringing your concerns to our ... read more
Nothing worst stay ever
Business response:
Dear Juan, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely,Hotel Management
Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport has a 3 star rating with 3,228 reviews.
Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.