This profile has been claimed by the business owner or representative.
3000 B St, Sacramento, CA, 95816, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
The experience was awesome!!! Cynthia was very pleasant and reviewed all paperwork including walk through. I will return when in need of a storage facility. The grounds were very very clean !!!!!!
Highly recommend this place, the staff is very friendly and helpful. The facility is extremely clean and well maintained. I had looked at other storage facilities before this one, this one by far is a higher standard than the others I visited.
Cynthia at the front desk was such an amazing help! This place is one of the nicest storages places I've ever used. The location is what drew me towards it cause it's right around the corner from my office and the hours are perfect. I would def. recommend this place to my friends and family.
After an exhausting search for a mini storage in Sacramento I was finally referred to Extra Space Storage. I received excellent customer service. As their ad indicates, the business is super clean and modern. Thank you Extra Space Storage for providing a safe, clean, environment for both my precious treasures and me.
I've had a great experience here so far. Jillian gave top notch customer service. After calling around, this is the best deal and most convenient hours and location in the area. The facilities seem very clean, and their security measures give me peace of mind. Nuff said.
Horrible customer service. Have had unit for a little over four months and the rate doubles. They noted it's a web rate and as long as they notify us 30 days in advance. They seem to want to argue with you over anything else. Was rudely asked how much longer I would need the unit for my elderly father in law. Like, who the heck says that? Also told by their workers THIS IS A COMMON COMPLAINT. Do yourself a favor. Stay away. Read the other complaints. They bait and switch. Horrible company who will be reported to BB... read more
Business response:
We are sincerely sorry to hear about your disappointing experience with the rate changes and the level of customer service you received during your time with us over the past four months. We understand your frustration regarding the rate increase from the web rate, and we recognize that our communication about the 30-day advance notification may not have been handled in the most professional manner. We also deeply apologize for any rude or condescending interactions you experienced with our staff, particularly regarding the ... read more
Rented a storage from 1353 Florin road over 2 1/2 years ago. Went to go check on my unit and found my storage ransacked with my $2500 tv missing. The storage lock did not seemed to be tampered with but someone had been in there. I told the store manager about the missing TV and asked if they have a master key to any of the storage unit and they replied no we do not. They replied just make a police report. WOW. They do not have security camera inside of the storage unit only on the outside. I highly recommend not to rent from... read more
Business response:
Please accept our apologies for the experience you had at our storage facility. Your feedback is important to us.
might want to take a 2nd look somewhere else. Ive been asking for weeks for a print out of what my monthly bill looks like since I signed up for $240 price and they are trying to charge me $919 for 2 months rent, plus insurance and $400 in late fees? I dont know I couldnt tell you cause they wont give me a price break down and to top it off there selling my stuff even though i said I will pay but want to see a breakdown of the bill. I had a "district manager" intervene and was zero help. He couldnt send me an email with... read more
Business response:
Sorry for any inconvenience you've experienced. Please contact us at (916) 444-1888 to address your concerns. Thank you for sharing your feedback.
moved in about 6 months ago and they are already raising my rate by$100.00. I wish I had known this before using them. I do not recommend as trying to contact the office is 50/50.
Business response:
We regret to learn about your experience, Jennifer M. Please contact us at (916) 444-1888 to discuss your concerns further.
Extra Space Storage has a 4.8 star rating with 1,040 reviews.
Extra Space Storage is closed now. It will open tomorrow at 6:00 a.m.