This profile has been claimed by the business owner or representative.
431 New Karner Rd, Suite #170, Albany, NY, 12205, United States
Get directionscomplete scam. waited all day for the tech and no one showed up, on a monthly plan and wondering if the tech ever came. had a mouse problem and the mice came back because nothing was serviced.
Business response:
Hi Robert, Thank you for bringing this to our attention. We definitely want your home to be serviced and to be pest free. Please reach out at your earliest convenience and we can get you rescheduled. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
The final episode to this unfortunate experience is the lack of response from Fox. After receiving a message from Kacie, I contacted the company but never connected...not did anyone try to contact me. It's obviously a marketing plot. Good luck dealing with this company especially if any problems arise.
Business response:
Hi M, With you yelp name I am unable to find your account to look into this for you. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Feel free to reach out at anytime. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
Horrible! I believe a scam. Never saw them on my property, and continue to auto deduct fees after my Contract was over. No one answers the phone. Avoid this company
Business response:
Hi Scott, We are sincerely sorry that you had such a hard time getting in contact with the office. We are also available via email text. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
I was a loyal customer for 4 years when I went to cancel (became too expensive) my quarterly charge of $203 had been charged within the last 24 hrs and service not scheduled to be completed for a few weeks but after arguing with company on the phone ultimately told me because the charge was done could not refund money. Apparently 4 years of loyalty doesn't matter to their 30 day cancellation policy even when the service has not been performed yet and is not scheduled for several weeks in the future. Services were good when I... read more
Business response:
Hi Heather, We appreciate you being with us for so long. I am not able to find your account based on your account name to look into further. Feel free to reach out at your earliest convenience and we can discuss your concerns. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
These people are hustlers, pure and simple. They charge a 250$ fee for early termination of contract. We signed up via phone, and we were not informed of this. They do not return phone calls. They do not call you back after pressing 9 to be put in queue for a call back. They do not respond to emails. They claim they perform services that they do not perform, for instance, a foundation inspection, for which the guy walked down the driveway. Last I checked there were 4 sides to a foundations. I would rather learn to coexist wi... read more
Business response:
Hi Mary, We are sorry to hear that you are still having pest issues. We are happy to go over the details of your contract whenever you want. Feel free to call at anytime. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
My grandmother was home alone and a representative came to the door she does not speak english very well and he took advantage of that and asked her to come in the home he entered with his jacket on and left with it tied around his waist w a buldge hanging out the back were very concerned and not yet sure if or what was taken but there should be no reason for this company to ask to come into the house
Business response:
Hi Kenny, We are sorry for the experience that your grandmother had. I have notified our sales manager of the situation and they will discuss this with their team. Have a great day! Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
UPDATE FULL RESOLUTION BY SERVICE MANAGER AT FOX: I just got a call back from Jeremiah the Service Manager at Fox. He was definitely much more helpful. He cancelled my contract and the bill for August so MY BALANCE IS $0 NOW AND MY CONTRACT IS CANCELLED TODAY. It'a such a relief to get some compensation for the problem. I had only requested cancellation for September but he also gave me a credit for August that I did not request. He really made my day and my lawn has never looked better! Jeremiah explained that an outside co... read more
Business response:
HI Mary, We appreciate your updated review. We are glad that we could help rectify the situation and that you could speak with our manager. Please reach out if there is anything else we can do for you. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
I am a current contract holder and I have been trying to contact them for several days now. I have a huge wasp nest in my attic and I am highly allergic. I need a technician asap. No matter what number you call no one answers. On hold for 30 min and then disconnected. I have called, emailed and messaged them. I received a message on their facebook messenger saying someone would get back to me within 24hr. That was 3 days ago. I have left messages and I still have no response. I even went to their Albany address in hopes of b... read more
Business response:
Hi, Unfortunately I am not able to locate your account based off of your yelp account name to help this right. I am sincerely sorry for any inconvenience this may have caused. We are currently understaffed and working our hardest to take care of each customer. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
STAY FAR AWAY FROM FOX. They definitely cold call and hard sell and take your money. I was sold a service and not told until afterwards that there was a 2 year contract (yes, I know read the fine print before signing, but Wes the salesperson was very pushy and caught me at a bad time). When I tried 3 times to call to cancel the contract within 2 hours of signing I was on hold each time for over an hour only to reach their voicemail. I left a voicemail stating that I did not want to continue with the contract and to not send ... read more
Business response:
Hi Julianne, We apologize for any inconvenience this may have caused you. We are sorry that this lead to the cancellation of your account. Please let us know fi there is anything we can do to make it right. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
Fox Pest Control Albany has a 4.6 star rating with 2,177 reviews.
Fox Pest Control Albany is open now. It is open 24/7.