Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram

4.4

About this business

Location details

13333 Fort Road Northwest, Edmonton, AB, T5A 1C3, Canada

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon09:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue09:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed09:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu09:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri09:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat09:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.47,193 reviews
Select a rating
Vishist S.'s profile image
Vishist S. 
2 years ago

There service department will try to scam you be aware. 

Business response:

We apologize for the situation, and we are trying to work with you to resolve the issue. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Vasu S.'s profile image
Vasu S. 
2 years ago

Don't go there big time scammers 

Business response:

We apologize for the situation, and we are trying to work with you to resolve the issue. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Dj M.'s profile image
Dj M. 
2 years ago

As always with this dealership. I bought a $6000 extended warranty on my 2020 wrangler and it hasn’t covered the driver seat breaking The drivers sun visor busted off recently. Not covered. What is covered is tire rotation and oil changes. The sales manager said ridiculous things like … if you tore up the seat we would put a new on in no cost. If you slammed into a curb. Brand new rim no cost. Lies lies lies. I received a recall letter last June saying my vehicle could explode on impact. It too them 9 months to realize th... read more

Business response:

We apologize for the negative experience you had with our extended warranty coverage and service. I am happy you got to connect with Rae today on the phone and we were able to assist with some future visits. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Daniel C.'s profile image
Daniel C. 
2 years ago

Took in due to a bad battery and alternator. 1750 to change them. When car was returned the radio display and hvac controls don’t work even though mechanic said all diagnostics are ok. Made appointment for investigation but I don't want to pay another 1500.00. Wondering why this dealership returned in broken state. Looking for a possible solution. 

Business response:

Hi Daniel. I apologize for your experience. I am happy you were able to connect with our service manager Raelene. If you need anything else please don't hesitate to reach out. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Yitagesu H.'s profile image
Yitagesu H. 
2 years ago

I have the worest experience with this dealership. Their service departmen kept my Van for 3 months , whenever I call, they always told me, parts will be in a week, even after 3 months they didn't have the parts.AVOID THIS DEALERSHIP !!!!!! 

Business response:

Hi Yitagesu. I apologizes for your experience, but am happy you got to connect with our service manager Raelene on your recent issues. If you need anything else please let us know. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Dennis S.'s profile image
Dennis S. 
2 years ago

Great service, very detailed on the soecific job that needs to be worked on even have photo on the problem, no need to wait for the vehicle because they provide shuttle, ahout out on richard for giving awesome service and patience on a first time owner on ram trucks like me, appreciate the advice thanks! 

Business response:

Thank you for your positive review, Dennis! We're glad to hear that you had a great experience with our service team, especially Richard. We strive to provide detailed and efficient service to all our customers. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Troy A.'s profile image
Troy A. 
2 years ago

This place has the loudest intercom in all of Edmonton, you can hear it 4 blocks away. Asking them to turn it down gets you no where, they just do not care about the community. Shop elsewhere. 

Business response:

Hey Troy, we have modified the intercom. Please let us know if you have any other concerns. Raymond Sinclair General Sales Manage 

Rae-ann D.'s profile image
Rae-ann D. 
2 years ago

I purchased a brand new vehicle from this dealership for top dollar only to find out it was sold without a block heater- after specifically turning down another vehicle we were negotiating on because among other things it did not have one either and would have added additional costs. Purchased a “cold weather package” which I assumed included the block heater- apparently not. Tried to ask the salesman for assistance and couldn’t even get a return phone call from him. So very disappointed. 

Business response:

We apologize for the inconvenience you experienced with your recent purchase. Please give myself or Alex a call at 780-473-6388. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Randy P.'s profile image
Randy P. 
3 years ago

A clusterfuck almost from square one. Way to much to say in such a short message. First time I had to f bomb to get something done. The list is endless. Never again with them or Chrysler. 

Business response:

Hi Randy. I tried calling you yesterday and will try again today. Or if you are available, please give me a call at 780-473-6388. Raymond Sinclair General Sales Manager 

Frequently asked questions about Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram

How is Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram rated?

Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram has a 4.4 star rating with 7,193 reviews. 

When is Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram open?

Londonderry Dodge Chrysler Jeep Ram is closed now. It will open at 9:00 a.m.