This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Stay away from this company. Full of liars and scammers. Rep and his boss came to my door and stated they had an appointment with my husband. Gave us the whole sales talk. Told my husband to sign documents to get a pre-approval on how many panels we were going to need and the design. What he actually signed was a contract to mosaic bank for an approved loan that we did not agree to and a contact with the company to start the work that they want and choose. We were lucky that we paid attention to the documents and were able t... read more
Business response:
Hi *******, we really appreciate you bringing this to our attention as this behavior is unacceptable at Lumio. Were going to look into this further but will need more details to identify those individuals. If you have any additional information that *** help us, please email ****************************************
This company is the worse. when they installed the solar panels on my house they never upgraded my breaker box so now here it is 3 months later and my breaker box is fried and after 5 days no one can give me a direct answer on how to get this fixed or when this will be fixed.
Business response:
Hi *****, our customer care team has reached out to you by email to discuss your concerns. Please work with them to find a resolution.
Talk about forging documents, If Lumio comes to your door I advise you to not open your door to them. The sales people (******* and ******* basically scamming you for a paycheck to sign on for the loan and the installation agreement under the guise of this is just for the quote saying you can decide anytime but since I got lied to about what I was signing it is like pulling teeth to cancel since the day they had us signed is the day they put as the last day to cancel. P.s 95% of the 5 star reviews are from employees of the c... read more
Business response:
Hi Elianna, thank you so much for bringing this to our attention. We use this important feedback from people like you to monitor our employees' behavior. If you have any additional details you could share about your experience that would help us look into this, please email ****************************************
Totally unprofessional reps. ***** fear tactics to try and bully people into purchasing.
Business response:
Hi ********, thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important for training and operations purposes. If you have any additional details about your experience or the representative, please email *************************************** so we can take appropriate action.
5/15/22 On 1/21/22 I met with Taz and Wazim at my house. I explained that my average **** is between $430-$450 a month. I have Coserv with both gas and electric. After some calculations on their end, I was told Coserv has a buy back program where I will have a $0 **** from Coserv. I will have a $10 charge per month for the meter from Coserv. Whatever credits are left over from electric will cover the gas. The extra energy will be stored in the battery. There is also a federal tax credit I should receive about 26k. I will als... read more
Business response:
Hi ***, thanks for working with our team to get your app and array createdthis means that your system has been connected to Wi-Fi. Our tech is scheduled to correct your microinverters that are reporting incorrectly. Unfortunately, your home is in a regulated area where you are unable to change providers. Please continue to work with our team to find a solution.
There was a knock on our door at 8:15 PM on 6/1/22. We were not home, the babysitter answered the door. A gentleman introduced himself as a representative of Lumio. He said he was there to check our electric meter, as a number of residents were complaining of higher electric bills after the new meters had been installed some time ago. The baby sitter called my cellphone, and I spoke to ******** told me the same story, that he was there to check the meter. I asked if he worked for FPL, he said no, he worked for Lumio. I asked... read more
Business response:
Hi Onno, thanks for bringing this to our attention. We do not tolerate this behavior at Lumio and will be looking into this further. If you have any other details that would assist us, please email them to ****************************************
First and foremost we are pleased to have solar panels. When we first starting to have issues with solar generation we were told that the system needed to be re-connected to wi-fi and to see what power generation the utility company documented. We then said that as we are switching internet providers that we will wait until that switch is complete. Then an illness (a stroke) delayed reconnection for a month. Now, when we called to have our system reconnected, we are told a SVS tech needed to inspect as we are receiving bills... read more
Business response:
Hi *******, thanks for working with our team to get your power back up. We appreciate taking the time to leave a review here. Please let us know if there is anything else we can do to help.
The ***************** clogged my gutters with debris. They threw trash in my neighbors yard left multiple large screws in my yard. When I asked to speak with their supervisor I never heard from him. Failed city inspection multiple times for wrong paperwork due to wrong equipment listed on permit. Every time I called and complained got reassured that the problems would be addressed. Requested to speak to someone in upper management and no call ever received.
Business response:
Hi *******, this kind of behavior is unacceptable at Lumio and we appreciate you bringing it to our attention. If you have any additional details about your experience and those you talked to, please email *************************************** so we can look into it.
My panels were installed April 12th. The day that my panels were installed I received a call about 30 minutes prior informing me that someone was on their way to measure my house and show me where the panels were going to be placed. However this was not the case. An installation crew showed up instead. I asked them how and where they were going to install the panels and he showed me their plan. It was exactly opposite of what my husband and I had talked to the sales person about since where they installed the panels several ... read more
Business response:
Hi ********, your current panel placement matches the design and proposal you signed for. We have also provided additional incentives to you. Our customer care teams direct line has been provided for you should you need to reach out to them.
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is closed now. It will open at 8:00 a.m.