This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
We were led to believe that the solar panels would have a significant impact on our electric ****. As of this date the impact has been less than 1/8. We have contacted the ************** customer service office for support. We made 7 appointments before we final got someone out here to check the connection at the boxes on the side of our house. We pay $124.51 per installment on the panels. This month our electric **** was $398. & that was after the $31. solar energy credit.Thank You,
Business response:
Hi ***************** customer care team would like to connect with you to resolve your concerns. They were unable to reach you with the number on file, but they left an email. Please reach out back to them and someone will be able to assist you
We had panels installed in December. They still do not work. I cant tell you how many times the city inspection has failed. I call customer service and my case is escalated every time call. We are paying for the panels AND our electric ****. We are not saving money. This has been a total nightmare.
Business response:
Hi ****, thanks for reaching out and working with our customer care team. Your inspection has been scheduled for Friday, July 29. Please continue working with our customer care team on any remaining concerns.
Hello my name is ******************************* me and my wife *************************** has sighed up for there services and decided not to use them we tried contacting them and they consistently gave us a runaround to get to do the cancellation will you turn down the documentation they asked of us and they still never sent a response email confirming cancellation they never gave us any products or put anything on our roof or do you need a survey we just want documentation stating that the service has officially went to ... read more
Business response:
Hi ***********, thanks for reaching out. We can confirm that your contract has been canceled and our team has left a voicemail for you. Please let us know if there is anything else we can do for you.
Had panels installed in June, with the promise of a portable generator as part of the package deal.Upon installation, a few breakers were not on hand to complete the installation and I was told a service tech would be sent out to take care of the finishing of the installation. Here it is, nearly the end of July (June 6th contract was signed), and nothing has been completed other than the panels are on the roof in the 3rd week. When I asked about when the generator would be delievered, I was not given a clear answer, and upon... read more
Business response:
Hi ****, our customer care team has been in contact with you to help address your concerns. We appreciate your patience as we are experiencing delays getting generators due to the global shortages and will provide an update for you as soon as we know more. We are also working to process your referral bonus and appreciate your patience as we work to fully resolve your concerns.
Id give a zero if possible. I for one have a big NO solicitors sign on my front door that was ignored my a young man that just wanted in inform me about their company Lumio Solar. I already have solar panels so Im NOT at all interested. However when I have a NO SOLICITING sign on my door that means I dont care about anything you have to say or about what youre selling. I dont want to be bothered. That is the point of the sign.
Business response:
Hi ********, thanks for letting us know about this. We would like to look into this to provide training to the sales representative but unfortunately there are not enough details here to identify this individual. If you have any additional details that might help us, please email them to ****************************************
Lumio has left us high and dry for over two months! We were given expectations of a solar install timeline and then a 1-2 week main panel replacement and final inspection.They came out and installed panels as planned, but left materials sitting around in our side yard, then no contact for over a month. Our salesperson stopped responding and then finally the city inspector came out to do a "Final inspection." The work was not done and nobody told us that he was coming. Later that same day, someone from Lumio came to "check th... read more
Business response:
Hi ****** thanks for reaching out and working with our customer care team to get your main panel upgrade scheduled. Please continue working with them to get your system fully operational and dont hesitate to reach out with any other questions.
We had our solar panels installed on 02/23/2022. Like others on here, we were promised a few electrical add on for doing business with them. We patiently waited for some sort of letter or acknowledgment that we were operational. After a month or so i got a call from my energy provider asking if I had solar panels installed on my home. It turns out my electrical company did not have any approved plans for the install of my panels. Lumio STILL isnt a registered solar contractor for my electrical company! Overall it has been a ... read more
Business response:
Hi ****, thanks for reaching out and working with our customer care team. We appreciate your patience as we work to get your new license issued. A direct line of communication has been provided for you; please reach out if there is anything else we can do for you.
Beware salesman will make false promises to get your business and not deliver!!!! Have been trying for over six weeks to get the referral that was promised. So many excuses!!!! Very disappointed!!!!
Business response:
Hi, thank you for bringing your concern to our attention. Lumio has been in contact with you and clarified our referral program and how to participate. We apologize for the initial misunderstanding.
Signed loan docs for $37k for 14 panels. Install went well. Since the Install, I'm still getting a **** from ****** for $170 for 1 month. I have 14 existing panels that were installed 8 years ago but didn't cover the use of the air conditioning. You would think 28 panels would cover the use of air conditioning running at 78. Was told that we could run the air as much as we want and not get a **** from ******. Was told we could monitor the power produced on the Enphase app. Was not given instructions to do so and don't know t... read more
Business response:
Hi ****, thanks for reaching out and working with our customer care team to get your net metering set up. Please continue working with them to get your system turned on and operational.
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is closed now. It will open at 8:00 a.m.