This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I signed my contract in March. And I still dont have solar. I call weekly and never get any response back. I wouldnt recommend this company. Their sales people are nice and answered all our questions. But I feel they were just pulling the wool over our eyes. Im paying for electricity and solar but dont have solar. Buyer beware.
Business response:
Hi ******, our customer care team reached out to help resolve your concerns. They are working to get your system scheduled for final inspection. We appreciate your patience as we work to get your system fully operational.
I have worked for this company, and I can tell you they are very unorganized!The only positive is that they do have the best equipment out there. But as far as operations go, it's a headache!The company will do a switch and bait on its workers. Telling us that we will make more than we actually do. They're not honest about the structure or how things work. They throw us out into the neighborhoods with no training. Also setting us up for failure by putting us in neighborhoods with no soliciting signs. I've asked many times to... read more
Business response:
Hi ******, thanks for reaching out. A member of HR will be reaching out to you shortly to address your concerns.
I have had a terrible experience with Lumio. We were excited to go solar and have been so disappointed by the lack of professionalism and responsiveness from this company. I have tried to get in contact with them on several occasions as I am currently being billed for solar panels that have not been turned on (which have been installed since January) -- along with a double **** from my energy company! Unacceptable. What does it take to get some basic customer service?
Business response:
Hi Blessing, our customer care team has reached out to you to address your concerns. We have sent you a reimbursement to cover your loan payment for the months you were double billed and service for your panels has been scheduled for August 8th. Please continue working with our customer care team to have your system fully operational.
Pretty unprofessional sales rep just showed up at my house unannounced. No business card present and didnt even say what company they were with just saw their clothing. Told them my kids were inside and I needed to go watch them. Told them repeatedly I was not interested in solar panels on my property and they refused to leave and just kept coming up with reasons to keep talking. Finally told me I was stubborn when I said it was never going to happen and they needed to leave my property. Even if I wanted solar power I wouldn... read more
Business response:
Hi ***, thanks for your review. We would like to look into this so we can work with the individuals on training. Unfortunately there arent enough details here to identify them. If you have any additional details that might help us, please email ****************************************
Id leave 0 stars if I could. Im in Southwest ******* and I am wondering why is this company is sending out sales people at almost 9 oclock at night?! Completely unacceptable. I have a Ring camera and have video of one of their sales people going door to door that late at night. And then the same person coming back the next morning! Horrific way to do business.
Business response:
Hi ******, thanks for letting us know. Reviews like yours are important in helping us reinforce training and make sure our representatives are providing the best experience for homeowners. Unfortunately there arent enough details here to identify this individual. If you have any additional details that might help us, please email ****************************************
Sales reps continue to come door to door and text after expressing we are not interested. Just rang my door **** and knocked and left my home again at 8:26pm this is unacceptable with children and pets. Have some respect for peoples family time / bed time routines. Upon first visit, I answered the door - and he showed me neighbors bills? Strange. Also, Let me know that my neighborhood is about to blow upWith door to door knocking and to get ready. ****** pushy will not get you more business!!!
Business response:
Hi Page, thanks for sharing this with us. Your review is important in helping us improve homeowners experiences with our representatives and leads to additional training for them. Unfortunately there is not enough information here to identify the individual you are referring to, but if you have any additional details that might help us, please email them to ****************************************
I have a no soliciting sign when an individual knocked and rang my doorbell. He told me I should've received a letter from Oncor, I hadn't but told him I would contact Oncor directly. He didn't acknowledge that, just went into his spiel by saying he lived down the street and described a vehicle there (ironically that description matches the car next door and not the street he supposedly lives on), I told him no thank you. He didn't acknowledge me and kept speaking. I told him I'm not interested and he kept speaking. I had to... read more
Business response:
Hi ********, thanks for letting us know about this. Feedback from homeowners like you are important in making sure our representatives are creating the best experience for homeowners. Unfortunately there aren't enough details here to identify this individual and work with them on additional training. If you have any additional details that might help, please email ****************************************
did business with deca. didnt install panels on garage, have not sent ma a check in the amount of 5000$ or so which would equal to 2 years of payments as promised. salesman ********************* had left the company before the company became lumio, now there is no record of any agreement of the promises he made to entice me into going solar. he never returned the information regarding the promise since he left the company and took or deleted our agreement. i can go on and on, but i would think that if lumio is a reputable bu... read more
Business response:
Hi *****, our customer care team has reached out to you to address your concerns regarding your reimbursement and work with you to find a solution. Please keep working with them to find a final resolution.
I have a big "no soliciting" sign on my front door, they still knocked. When I asked what he was selling he said "I'm not selling anything, it's a federal mandate". I'd give a zero if I could. I had to tell him to beat it and shut the door on him.
Business response:
Hi ******, thanks for reaching out. Lumio does not tolerate this kind of behavior among our sales representatives and seeks to provide the best experience for homeowners. We would like to get to the bottom of this, but unfortunately do not have enough information here to identify the individual. If you have any additional details that might help us identify the representative, please send them to ****************************************
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is closed now. It will open at 8:00 a.m.