Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills

4.1

About this business

Location details

6250 CA-27, Suite 1515, Topanga, CA, 91367, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 6:00 p.m.
4.1278 reviews
Select a rating
Anjali P.'s profile image
Anjali P. 
rating
4 years ago

The color looks amazing! It was so easy breezy... compared to the whole henna indigo ritual. I hope its safe in the long run. Time will tell. The color did give bit of tingling sensation while waiting but i hope the company will not add parabens to mask it ( after such reviews) !! I will color with Madison Reed again for sure till i see health issues( hope not). The staff at the salon was amazing! Thank you!! 

Business response:

Thank you for the kind words, Anjali! We always love to hear that our clients love their hair! 

Tali E.'s profile image
Tali E. 
rating
4 years ago

I was superexcited to change up my hair, and walked by Madison Reed in the village, set up an appointment and I'm so thrilled! Although I didn't get the hair color I originally wanted, Bre was honest and told me that it wouldn't lift since my hair was already so dark. We proceeded with a hair treatment which left my hair feeling smooth, untangled, and like a fresh cut! Their customer service is absolutely outstanding! They are honest and clean and you are able to relax knowing they won't mess up your hair :) This is DEFINITE... read more

Business response:

Thank you for the kind words, Tali! We always love to hear that our clients love your hair. We look forward to seeing you again soon for another 5-star experience! 

vin b.'s profile image
vin b. 
rating
4 years ago

Only open for a month, I predict this place is going to be swamped when things open up! I tried Madison Reed products during the pandemic. No harmful chemicals...this product did right by my hair! I cannot tell you how excited it was to know that a color bar was open by the same company! I was able to get a same day appointment and it was not crowded, staff wearing masks as well as the 1 other customer in the place. Bree did a wonderful job on my roots. She and the other staff member (who happened to also graduate from the s... read more

Erika S.'s profile image
Erika S. 
rating
5 years ago

I've been to high end salons, mid range salons and everything in between. When Covid hit I decided to do my color myself and have been using Madison Reed ever since. So you can imagine how excited I was to hear that they opened up a Color Bar here in LA. I showed up on time for my appointment and was immediately greeted by Liz. The salon was a little bit busy, but I waited in the cool and very modern reception area. Once they were ready for me, I was given a brief explanation of their services. Brianna (salon mgr) asked w... read more

Business response:

Thank you for the kind words, Erika! We always love to hear that our clients love their hair color. We look forward to seeing you again soon for another 5-star experience! 

N L.'s profile image
N L. 
rating
4 months ago

DO NOT COME HERE HAIR FELL OUT DURING ROOT TOUCHUP Genuinely the worst hair care experience of my life. My hair is gummy and falling out, and my scalp is burning, from a blonde root touchup. As you can see this place has 27 one star reviews, with many being situations where, like me, people either got their hair ruined. Though there are good reviews as well, 40/121, or a THIRD, of the reviews are one or two stars. Although you may have some good experiences with this company, one in three people come away with a horror stor... read more

Business response:

Hi Natasha, thank you for taking the time to send us this feedback. We would like to apologize for the experience you had at the Hair Color Bar and we want to make this right. Our team will be reaching out to you shortly to assist. 

Erika M.'s profile image
Erika M. 
rating
4 months ago

Bought a $37 demi-permanent hair dye and the dye was missing from the box when I opened it at home. So frustrating, especially with an upcoming event. Huge waste of time and money. Won't be purchasing from here again 

Business response:

Hi Erika, thank you for taking the time to send us this feedback and we are so sorry about this experience. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may discuss your concerns. 

Pam R.'s profile image
Pam R. 
rating
7 months ago

I went in for a brunette balayage and came back with orange hair! I told the stylist the color looked too orangish, and instead of bleaching again she just put a darker toner on. Fast forward two weeks, the toner has washed out and I'm left with orange hair, and I paid nearly $300 for this service! 

Business response:

Hi Pam, we're so sorry to hear about your experience at the Hair Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may assist. We look forward to hearing from you. 

Katie H.'s profile image
Katie H. 
rating
9 months ago

I decided to choose this place because of their good photos, reviews on yelp. I asked for a highlights and this is the result. The highlights looking horrendous. Beyond disappointed of their unprofessionalism. Never come back again. 

Business response:

Hi Katie, we're so sorry to hear about your experience at the Hair Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may assist. We look forward to hearing from you. 

Azar N.'s profile image
Azar N. 
rating
9 months ago

My First time at this place. I was a walk-in and they took me in. the girl who helped me was very nice and so was the colorist but overall the work is very mediocre and less than average. I paid good money and was supposed to get treatment, massage and boost, etc. But I don't think I even got conditioner!!! The colorist told me they will massage my hair and put other products and a whole 9 yard, but my whole wash and supposed treatments took less than five minutes not to mention that water and color was splashing everywhere... read more

Business response:

Hi Azar, we're sorry to hear this about your recent experience at the Hair Color Bar and appreciate you taking the time to provide feedback. We want to make this right and ensure your next experience is 5-star. A member of our team will be reaching out for assistance. 

Frequently asked questions about Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills

How is Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills rated?

Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills has a 4.1 star rating with 278 reviews. 

When is Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills open?

Madison Reed Hair Color Bar Canoga Park Woodland Hills is closed now. It will open at 11:00 a.m.