Nissan of Athens's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Nissan of Athens

4.5

About this business

Location details

4735 Atlanta Highway, Bldg. C, Athens, GA, 30606, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun12:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.58,690 reviews
Select a rating
kathy17's profile image
kathy17 
11 years ago

Chris bent over backwards to find just the vehicle I was looking for. They were all very helpful and the whole experience was stress free. I highly recommend them. 

deesmax1's profile image
deesmax1 
12 years ago

This is the best Service I have received at any Nissan Dealership. I drive over an hour and 20 minutes to Athens. Booker and his team always go out of there way to give me the "warm and Fuzzy". I will buy my next Maxima from Athens. 

LisaWade's profile image
LisaWade 
13 years ago

Mr. Ingram was very helpful. Awesome example of excellent customer service. I would and will recommend Nissan of Athens. Keep up the great work Mr. Ingram. 

webjames's profile image
webjames 
13 years ago

Initially my experience here was ok for a car dealership. However, after my purchase I felt that the customer service was lacking. I was promised several things, but the staff never delivered. I work in customer service and I strongly believe that if you tell our customer one thing, you need to deliver, which they do not do here. 

bmariah's profile image
bmariah 
13 years ago

I had the best experience ever purchasing my new car. I asked for and received quotes via email. When I arrived at Nissan of Athens, everything (pricing) was just as Dana stated it would be. No hidden fees like at other dealerships I had inquired at in Gwinnett. The car was pulled upto the front door and ready for me to drive home. I wouldn't shop anywhere else. Dana and Richard made this car purchase about as hassle free as possible. It is nice to do business with people who are honest and have integrity. 

carlaatc15's profile image
carlaatc15 
a year ago

The wait time is extreme. Customers inside of the waiting room have been waiting hours to be seen. I personally had to wait for over two hours 

Business response:

Hi, thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry that you had this experience. Your satisfaction is our top priority and your feedback allows us to make improvements to our processes and train our staff. Please contact us at (706) 410-1914 to share more details about your visit so we can make things right. 

awebb6's profile image
awebb6 
a year ago

So much better than conyers Nissan , conyers is terrible, won’t be going back , thanks 

Business response:

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out! 

DONNELLYJACK02's profile image
DONNELLYJACK02 
a year ago

I was mailed a deal that said an oil change and filter change would cost $20. I handed it to the serviceman and the invoice showed the deal was only 10% off. I ended up paying more like $80. That is highly misleading advertisement. The serviceman was nice and efficient otherwise. Why do you Mail misleading coupons? 

Business response:

Hi, we regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us directly at (706) 410-1914 when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you. 

LATASHA.JONES's profile image
LATASHA.JONES 
a year ago

I had the worst dealership service experience ever. This was solely on the service advisor (whatever the job title is). Jonathan Magnus. From the initial conversation until I finally left 5 hours later extremely frustrated this service advisor did everything he could to be as unhelpful as possible. I would appreciate a follow up to this review to explain in detail my exact experience which is easy to prove by going through his documented conversations with Enterprise Fleet. 

Business response:

Hi, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (706) 410-1914 and we will do our best to make this better. 

Frequently asked questions about Nissan of Athens

How is Nissan of Athens rated?

Nissan of Athens has a 4.5 star rating with 8,690 reviews. 

When is Nissan of Athens open?

Nissan of Athens is open now. It will close at 7:00 p.m.