Nissan of Athens's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Nissan of Athens

4.5

About this business

Location details

4735 Atlanta Highway, Bldg. C, Athens, GA, 30606, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun12:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.58,690 reviews
Select a rating
tmayo929's profile image
tmayo929 
2 years ago

Service Department entrance not well marked. Had to wander through show room to find service Department. 

Business response:

Hello, thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry that you had this experience. Your satisfaction is our top priority and your feedback allows us to make improvements to our processes and train our staff. Please contact us at (706) 410-1914 to share more details about your visit so we can make things right. 

WSBS1989's profile image
WSBS1989 
2 years ago

SERVICE DEPARTMENT POOR, I have no problem with the techs or the work that is done. My rating has to do with the Service Manager and the attitude and service i receive from the reps in the service department. I have this same response whether i am in person or on the phone. I have been with the Athens Nissan dealership for over 14 years and the last year has been the worst. I will not buy from this dealership again. I have stayed with this dealership because of my relationship with the service department. NOT anymore. Poor c... read more

Business response:

Hi, thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry that you had this experience. Your satisfaction is our top priority and your feedback allows us to make improvements to our processes and train our staff. Please contact us at (706) 410-1914 to share more details about your visit so we can make things right. 

Jlav03's profile image
Jlav03 
2 years ago

Took back car after their mistake. ... kept $5k deposit! Purchased a used car in April 2024 and instructed the dealership that the person that was buying the vehicle did not have a drivers license and was purcashing and financing the vehicle for another person that did have a DL. We took the car home after paperwork that was completed with a $5k deposit and they would forward the documentation, sales tax, and registration to our home state of Florida. After a few weeks of staying in Georgia, we moved back to Florida for busi... read more

cslove2002's profile image
cslove2002 
2 years ago

I do not even have the tag for my new 2024 Nissan Titan (3 weeks) and the power steering has gone out twice. My wife is stranded and the tow company Nissan sent her to told us it will be 3 hours before they can come and get her. Sales and management does not seem to care. They are not available to talk. 

Business response:

Hello, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us at Nissan of Athens. We would like to make this up to you, if we still can. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (706) 410-1914 and we will do our best to make this better. 

sherryljones11's profile image
sherryljones11 
2 years ago

Did not the discounts that have beeb offer about the rough platinum Would not recommend Athens ga, should have gone to the dealer in Gainesville ga 

Business response:

Hi, we regret to hear that you had this experience with us. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (706) 410-1914. We look forward to hearing from you. 

jordennix13's profile image
jordennix13 
2 years ago

I liked it but they made me put down more than what i wanted to put down 

Business response:

Hi, we regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (706) 410-1914 and we will do our best to make this better. 

MARY107's profile image
MARY107 
2 years ago

5 hours for a scheduled 7:30 oil change appointment. ..do I need to elaborate more? 

Business response:

Hi, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at (706) 410-1914 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one. 

TKGRIMES2745's profile image
TKGRIMES2745 
2 years ago

My appointment was at 9 am. My car was finally finished at 3 pm. I spent 6 hours waiting. The manager said he gave me a discount on my services, but I have no way of knowing if that is true. I feel that as a single woman bringing my car in alone, I was taken advantage of. I also feel that the appointment policy is not working for the technician to have been working on two vehicles at the same time causing the delay in my service. I live in another county so I couldn't drop the car off and go home. It was also discovered that... read more

UND1974's profile image
UND1974 
2 years ago

This is the second review I have submitted regarding a problem with2020 Altima SR change lane camera. The camera stopped functioning and I was quoted $2800 to repair the problem. I was informed the car warranty did NOT cover electronics therefore I was responsible for the fix cost if I decided to get it taken care of. I declined and decided to find a less expensive repair. I found the part at Nissan for $450. I also found a used,in working order, with a 90 day warranty for $135 shipped. I purchased the used one, had it align... read more

Business response:

Hello, thank you for leaving us feedback. We are disappointed to hear that your experience was not a positive one. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at (706) 410-1914 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one. 

Frequently asked questions about Nissan of Athens

How is Nissan of Athens rated?

Nissan of Athens has a 4.5 star rating with 8,690 reviews. 

When is Nissan of Athens open?

Nissan of Athens is open now. It will close at 7:00 p.m.