This profile has been claimed by the business owner or representative.
158 San Lazaro Ave, Sunnyvale, CA, 94086, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 7:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 7:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 7:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 7:30 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 8:30 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Horrible horrible front desk. Never had a vet front office be so rude to me when i asked them to send me medical records and invoices for my pet insurance. She was rude from the beginning and hung up on me. I will never take my wonderful dog there again.
I have taken my cats to Pet's Friend for about a dozen years. My SO has been a client for even longer: she started going to Pet's Friend perhaps 30 years ago when the clinic was on Hendy Avenue. The quality of care is excellent; we love Dr. Koski. However, both of our cats have taken ill in the last month, and the first appointment offered in each case was nine days out. The receptionist's default response, made without any apparent concern for our longtime loyalty, was find an emergency clinic (ka-ching for the ECs!). "You ... read more
Business response:
Thank you for speaking with Dr. Koski and giving us feedback about your attempt to book an appointment. The clinic has been overwhelmed with requests from new pet owners, and we need our loyal client base to communicate with us as you have to understand their needs and help us adjust so no on feels underserved. We will give our CSRs additional training on how to juggle the full appointment schedule. We promise to try to do better.
I cannot explain how completely heartbroken my family is right now. Yesterday our dog ,Sally, escaped from her leash and got hit by a car on the freeway after she was done with her visit. She died from an incident that never should of happened. There should be protocol of an owner to be able to be 6ft or even 12 ft away with a mask on outside your clinic. A child is not sent in and out of a hospital alone. Why should a dog be completely terrified walking out with someone that he/she does not know? Also, small dogs should be ... read more
Wow not a great first impression! I called to get a quick nail trim for my 2 dogs and to drop of stool samples for them - no exams needed, and they tell me the next available appt is in a week?? Booooooo
Beware, Unethical Veterinary Misconduct! My dog was diagnosed with Diabetes and required Vetsulin. I purchased it that day at the Animal Clinic and was advised to return for diagnostic review, in two weeks. When I brought my dog in, I forgot to bring the Vetsulin and bought another Vial of U-40 Insulinfor ~$74. The clinic advised I could leave it with them until the next time I brought my dog back for another review. They labeled the bottle, with my dogs name and myself as the owner, address and all! I called a few weeks l... read more
Updating our last review- and dropping from 4 stars to two. It's become more clear that unfortunate this office is more about profit than properly diagnosing and treating our fur friend. We have had the same issue with our pet and have gone in three times in as many months- and they run tests each time with negative results only to prescribe some pill or ointment that has not worked. And the results are just sent via an email- no explanation no call from the dr to explain- just hand over your credit card for a huge bill each... read more
I booked an appointment for afternoon, and when we arrived there, they told me that they forgot to put me on the calendar. My dog had bad diarrhea during those day and I was very worried about if he got more than gastroenteritis. I had to see the doctor that day but they told me it is fine to revisit the next day?!!?!?! Luckily, I found the other vet that took my dog and provided treatment during that day. I will never come back again.
Business response:
We are so very sorry for the miscommunication regarding scheduling your appointment. After your inquiry in the morning, we were awaiting a confirmation call that you did want to schedule an appointment. Although we were able to offer the first appointment the following morning, we are extremely glad you were able to find someone to care for your dog the same afternoon. We sincerely hope your dog recovers quickly and wish the best for you and your pets in the coming year.
The doctors there are nice, but not the cashier, who seems to be very unhappy. The price is much more expensive than the San Jose Animal Hospital. Services like regular exam and fecal tests are all $10-$20 higher. The most expensive service that surprises me a lot is the heartworm test. They use something called 4DX and it costs me $180... But it shouldn't be $20 more than the normal $55 heartworm test. I liked this hospital as this was the first one I went when I moved to bay area. But I'll not be going this place anymor... read more
Business response:
Leana - We are sorry that you did not experience adequate customer service during your visit on Tuesday. Please feel free to call the clinic and ask to speak to the hospital manager, so she can hear your concerns and address them with our receptionist. The charge you mentioned for the heartworm test was for an entire lab panel, including complete blood count (CBC) and 22 serum chemistries, which was performed as part of Cubie's health assessment to determine the safety of anesthesia for the dental procedure you were discussi... read more
Misdiagnosed my cat pixie dr allison morre and did eye exam while my cat in cage with light off in exam room from a distance saying she had beginning of renal failure stage 1 and age remated retinopathy trust me get second opinion they refuse to refund the money for misdiagnosis even after i said i have three vets saying no she has no first stage renal failure and no retinopathy i am perm disabled this is my emotional support animal you need to change the name of your business to money only matters i dont suggest going here ... read more
Pet's Friend Animal Clinic has a 4.6 star rating with 1,132 reviews.
Pet's Friend Animal Clinic is closed now. It will open at 7:30 a.m.