This profile has been claimed by the business owner or representative.
19900 Macarthur Boulevard, Suite 400, Irvine, CA, 92612, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I signed up for tax rise, they have a contract it states you have three days to cancel . Three hours later I called back and cancelled. I have called now four times, now no one has called me back. After a week I still have not received by refund, and I keep being told someone will call back and they never do.
People at Tax Rise treated me like a human NOT A NUMBER
The *** was quick and attentive , although I dont particularly care for how my case have been handled and have complaints
Business response:
Thank you for your review. I have forwarded your concerns to our quality assurance department who will be reaching out to you shortly.
I dont like the way they do business everything is so complicated to do
Business response:
Thank you for your review. I have forwarded your concerns to our quality assurance department who will be reaching out to you shortly.
High pressure sales tactics and lies! What was promised by **** in sales is 100% untrue. Strongly suspecting this was a $2K scam, as everything I got from my case manager is 180 opposite what I was told by sales during intake & onboarding. Not misleading, not misunderstood, but absolute opposite.
Business response:
Thank you for your review. I have forwarded your concerns to our quality assurance department who will be reaching out to you shortly.
I paid $500 to be told keep making monthly payments. When I was assured that spending the $500 I would be saving money. So Im now in the same situation just out $500 thats could have went towards my back taxes. Dont waste your time or money because nothing changed from my initial conversation to after the investigation was completed.
Business response:
Thank you for your review. I have forwarded your concerns to our quality assurance department who will be reaching out to you shortly.
Tax Rise I wouldn't recommend it's been three years and my cas is still haven't been resolved. The lack of communication is the main issue!!! I would say a the customer service representative ****** was excellent breaking down step by step what to expect during the process!!!
Taxrise did not help me at all Promised to help me with my tax problem-well they only made it worse. My initial payment to IRS was 800/month. Taxrise did get it down to 668/month. However I ended up having to pay Taxrise almost 375/month on their ****** total bill with a finance charge of over 19 percent!!! DO the math!!! This is a total scam and a total ripoff!!!
Business response:
Thank you for your review, ****. I have forwarded your concerns to our quality assurance team and they'll be reaching out to you shortly.
Sorry someone dropped the ball? No taxes forms in the ************* ************** envelope just an other **** envelope inside. Once again no taxes forms call there office spoke lady she said she was going to send taxes forms again thank you.
Business response:
Thank you for your feedback, we hope that everything has been taken care of since you left the review and you received all your documents.
TaxRise has a 4.6 star rating with 13,108 reviews.
TaxRise is open now. It will close at 5:00 p.m.