TaxRise's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

TaxRise

4.6

About this business

Location details

19900 Macarthur Boulevard, Suite 400, Irvine, CA, 92612, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.613,108 reviews
Select a rating
Irma C's profile image
Irma C 
2 years ago

TaxRise is very deceitful in all that they offer! They made offers that sound like its too good to be true and it in fact it was. I fell for the lies out of desperation to resolve my debt with the **** They offered their services for a mere ***** loan, and they provide their recommended lender. After 5 months of waiting to hear about my awesome resolution I finally got notification! It was very disheartening to say the least. I still owe the $40+ thousand but now its broken down into $500 monthly installments. Thats what I g... read more

Business response:

Hello *****,We value every clients feedback want to ensure you we have audited the case and calls and see that your Settlement Officer did go over all of the resolutions programs, including the one you were placed in. We were also able to complete a Penalty Abatement for you towards your liability. Additionally, time frames to complete Resolutions can fall between four and twelve months. If you would like to speak with our ***************** Team again, we would be more than happy to go over your case again. You can reach us ... read more

Marc's profile image
Marc 
2 years ago

Sure i want to add my review if it possible please 

Carleen's profile image
Carleen 
2 years ago

I don't recommend this place. They took money from my acct. without permission. It cost me $350.00 first ,never mentioned another $250 per yr to file. If I had known ahead of time,I would not have done it. 

Business response:

Hello *******, after reviewing your case, we see you had signed our Service Agreement for the initial ***************** services and payment as well as our ******** services for us to provide these services as discussed with your Settlement agent. We do offer a 3 day cancellation period as well if you decide not to move forward with our services as stated on the Service Agreement. If you have any more questions or concerns our team here would be more than happy to answer them and address them. Thank you 

Jason S's profile image
Jason S 
2 years ago

Absolutely unhappy . Shady sales tactics . ************************* has salesman operate in a deceptive manor . Then refused to refund the money when I decided the methods were not honestly conducted. This is not a reputable company . Please read all fine print there are selling verbal agreements separately from the contractual agreement 

Business response:

Hello *****, we take every clients concern seriously. We do have have your signed service agreement in which it stated the date of when the transaction would take place for your Tax Investigation. We also attempted to reach you multiple times through phone and text and were not able to reach you. Our ***************** Specialist did go over everything with you regarding your case and agreement. We have helped assist thousands of clients and can ensure you we conduct business honestly and take pride in performing ************... read more

Todd K's profile image
Todd K 
2 years ago

I had contacted this company for tax help and originally accepted their assistance. I then researched the company and discovered that they had over 150 complaints and immediately sent them an email to cancel their service. I also contacted my credit card company telling them I disputed their $350.00 charge. A week later I received a call from one of their representatives asking me if I still wanted to cancel the service. I told them I did. Upon receiving my credit card bill, I discovered that they not refund my money, but ch... read more

Business response:

Hello ****,Thank you for speaking with our ***************** Team today. We value every clients experience and take great pride in successfully assisting thousands of clients with their tax liability. We understand you do not want to move forward and have confirmed we have cancelled out your case and refunded all funds that were debited. Thank you! 

Anson M.'s profile image
Anson M. 
2 years ago

Horrible with follow *** but expects great reviews. I?ve been paying for this service for more than a year with no resolution. 

Jeff E's profile image
Jeff E 
2 years ago

Reputable company. I paid $500 to go with their service, but ended up not using their service. I only had $5800 in tax debt and my past tax records were done well. They make their business off of getting people with tax debt to refile their taxes after TaxRise has looked over and improved on anything that *** need fixing. Thus they assume your have some errors that can be corrected. And they work to get any late fees/abatements reduced. Their sales staff were helpful. They also have a great client portal that shows your acco... read more

Jeanette P. Ruo's profile image
Jeanette P. Ruo 
2 years ago

Tax Rise is the Bomb!!They are true to what they say, they were really transparent with all there information, I would also recommend them to friends and family because of my experience with them. Go Tax Rise!!!!! 

Tracy L's profile image
Tracy L 
2 years ago

This company calls me 2 times a day, I have reached out to them asking for them to remove me from their calling list. With no change they continue to call me. Today when they called I spoke to the customer service representative and told her to take me off the calling list or I would file a complaint with the BBB and informed her it was harassment as many times as they call. She proceeded to tell me that I dont need to get an attitude. ??Really?! 

Business response:

Hi *****, my apologies for this. I just looked up your case and the reason why you still received calls is because there was a duplicate in our system. The initial case was put on the do not call list but the duplicate wasn't. Both are now on the do not call list so you should not receive any further calls. 

Frequently asked questions about TaxRise

How is TaxRise rated?

TaxRise has a 4.6 star rating with 13,108 reviews. 

When is TaxRise open?

TaxRise is open now. It will close at 5:00 p.m.