This profile has been claimed by the business owner or representative.
701 E State Highway 114, Grapevine, TX, 76051, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Like excellent service Great and clean evrething was in orde
Business response:
Thank you for your kind words! We're so glad to hear that you had an excellent experience and found everything clean and in order. We take pride in providing great service, and your feedback means a lot to us. We look forward to serving you again in the future!
Great service! Quick and professional.
Business response:
Thank you for the fantastic review! We're thrilled to hear you had a quick and professional experience with us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support!
service tech was professional, friendly.Service time was about bas expected. Did not like the4 upselling, and the pricer increase of now charging 3% fee for using a credit card. Will pay in cash in the future, which will slow down the process
Business response:
Thank you for your feedback. We're glad to hear that your service technician was professional and friendly and that the service time met your expectations. However, we understand your frustration with the additional service recommendations and the credit card service fee. Transparency and customer satisfaction are very important to us, and we appreciate you sharing your concerns. We would like to discuss this further and ensure your experience with us remains a positive one. Please reach out to our General Manager, Neal Asaa... read more
I think the brake fluid flush is unnecessary, particularly at 43,500 miles. But I had it done to keep car up to Toyota "standards".
Business response:
We appreciate your feedback! It's great to hear you're maintaining your RAV4. While some services may seem unnecessary, they help ensure optimal performance. If you have any further questions or concerns, we're here to help! Thanks for being part of the Toyota family.
Great customer service and cars salesmen!
Business response:
Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear you had a positive experience with our team. Providing great customer service is our top priority, and we appreciate your support. Enjoy your new ride!
The service experience was outstanding. Our Service Advisor Kristina was amazing. She went above and beyond to make sure we were informed and satisfied.
Business response:
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that Kristina provided you with such outstanding service. Our team is dedicated to ensuring every experience is top-notch, and your feedback means the world to us. We look forward to serving you again!
quick ..Service was completed in half the projected time
Business response:
We're thrilled to hear your service was completed so quickly! We appreciate you choosing us and are glad we could get you back on the road ahead of schedule.
My Service advisor, Robert Moran is excellent.....
Business response:
Thank you for sharing your feedback! We're thrilled to hear that Robert Moran provided excellent service. We'll be sure to pass along your kind words to him. We appreciate your business and look forward to continuing to serve you!
Services completed as expected. Nothing recommended that I didn't already know about or suspect as needing to be done. Do not like the fact that when paying by credit card they expect you to pay the service charge. Small, independent service providers maybe. But a large organization such as this, that is unacceptable. That is a cost of doing business. It's like Walmart or Amazon expecting you to pay the fee.
Business response:
Thank you for your 5-star review! We're glad to hear that the services were completed as expected and that we were able to address your concerns. We also appreciate your feedback regarding the credit card service fee. We understand your frustration, and we will make sure your comments are shared with the appropriate team to improve your experience in the future. Thanks again for taking the time to share your thoughts!
Texas Toyota of Grapevine has a 4.2 star rating with 14,125 reviews.
Texas Toyota of Grapevine is open now. It will close at 9:00 p.m.