WCC Furniture & Mattress Center's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

WCC Furniture & Mattress Center

4.9

About this business

Location details

255 Ridge Road, Lafayette, LA, 70506, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
4.95,071 reviews
Select a rating
Candice Brice Scriber's profile image
Candice Brice Scriber 
6 years ago

This company is very deceiving. I’ve heard this from others, but experienced it for myself. Prices given change when you go to pay. I’d rather pay double than do business with dishonest people. FYI..honest companies match their prices. 

Business response:

In this situation, you were quoted exactly the cost of the item, which was $299. We added tax, which is required by law! You requested an optional delivery service, which had to be added. Everything adds up on our end. Nothing was deceiving. If you choose to decline our full service, white glove delivery and set up, pick up was always a free option you can choose. As you will see as you shop around, our prices are amazing and everyone charges for delivery...not everyone offers pick up options. Good luck! 

Shannon N Cortney Breaux's profile image
Shannon N Cortney Breaux 
7 years ago

Bought a bed at the end of April. was told it would be in within 7 to 10 days. After not hearing from WCC within the window provided, I contacted then for a status. I was told someone attempted to contact me to let me know the bed was on bacn order and that they left me a voicemail. I did not have a voicemail from them. they told me it should be in by the end of May. end of May comes, I called again. this time they told me it would ship until the end of June...... guess what? it's the end of June... Contacted them yesterday ... read more

Business response:

Chad will be contacting you (if he hasn't already) to resolve the issue. Please let us know if you need anything else. info@wccfurniture.com 

Taylor Wiltz's profile image
Taylor Wiltz 
7 years ago

Worst customer service! Buyers beware! I purchased a mattress for my daughter and it’s not to our preference. I was told I could not exchange it. I was never told by the salesman all sales were finally, but he proudly took my money! The C.S. Mgr tried to insult my intelligence, but please remember bad customer service will get you no where’s. I believe some people forget that they reap what they sow! I will NEVER shop at this store again! 

Business response:

This is a very unfair post. There is more to the story than what is told here. We take care of our customers very well. After listening to the recorded call with you and the customer service manager, he did nothing to insult you. We value our customers and welcome you to in box us at info@wccfurniture.com if you have additional questions. 

Monica Credeur's profile image
Monica Credeur 
8 years ago

This place is a joke it took a week longer to get my furniture than promised. When I did finally get my furniture 2 pieces were damaged. Then, I was treated like I did something wrong ( no respect for me as a customer at all ). 

Business response:

You were told when you purchased (and it was in writing) that some of the items were on back order. Damaged items sometimes happen and we apologize for that...We offered a replacement but you chose a full refund (which we issued promptly). The way you talked to my staff (Personal attacks, profanity and disrespect) as they tried to help you is 100% NOT acceptable. We welcome you to shop elsewhere as I will never let someone speak to my hard working staff that way. NEVER. ---Larry Thibodeaux, Owner and Operator. 

Jana Anderson's profile image
Jana Anderson 
8 years ago

I would have loved to give y'all a 5 star rating but I was pretty unsatisfied with your customer service. If a customer comes into your store maybe at least acknowledge them with a "Hello" or something but nothing didn't made my experience that great...Second issue is if I purchased something and payed for delivery call again ask for another item to eventually have delivered to the same address and y'all tell me it would be another delivery charge which I don't get...so y'all would have charged me a delivery fee on top of a ... read more

Business response:

We’re certainly sorry to hear that you were unsatisfied with your experience. We strive to provide excellent customer service at all times as well as a low-pressure shopping experience for our customers. To clarify, were you wanting to add something to an existing delivery or have a second delivery made? Please contact our customer service manager, 337-993-3303, so he can assist with this issue, or send a private message with your phone number so he can contact you. 

Jana Anderson's profile image
Jana Anderson 
8 years ago

I would have loved to give y'all a 5 star rating but I was pretty unsatisfied with your customer service. If a customer comes into your store maybe at least acknowledge them with a "Hello" or something but nothing didn't made my experience that great...Second issue is if I purchased something and payed for delivery call again ask for another item to eventually have delivered to the same address and y'all tell me it would be another delivery charge which I don't get...so y'all would have charged me a delivery fee on top of a ... read more

J Lynn Beasley's profile image
J Lynn Beasley 
8 years ago
Jessica Chaisson's profile image
Jessica Chaisson 
8 years ago

Went in oct 9 2017 and paid cash for a table set almost three weeks still no chairs said that the company they order from is out of stock after they collected cash three weeks ago sorry mam we have your cash but your chairs will be in the following month 

Business response:

We're terribly sorry for this inconvenience. We have been in direct contact with the manufacturer and they are doing everything they can to get your chairs to you as quickly as possible. We understand your frustration and are working diligently to remedy this situation. 

Elizabeth Thealk's profile image
Elizabeth Thealk 
9 years ago

Love this place brought a queen size memory foam mattress 3 years ago and still look lime brand new sleeps well fixing on going get a livingroom set 

Frequently asked questions about WCC Furniture & Mattress Center

How is WCC Furniture & Mattress Center rated?

WCC Furniture & Mattress Center has a 4.9 star rating with 5,071 reviews. 

When is WCC Furniture & Mattress Center open?

WCC Furniture & Mattress Center is open now. It will close at 5:00 p.m.