Willow Creek Healthcare Center's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Willow Creek Healthcare Center

3.9

About this business

Location details

650 West Alluvial Ave, Clovis, CA, 93611, United States

Get directions
3.9499 reviews
Select a rating
Kathi T.'s profile image
Kathi T. 
rating
7 months ago

I just called my good friend & neighbor to check on her she is in Willow Creek after surgery. I was told all patient phone have been pull and will no longer have phones in rooms?? I have no way to check on my friend!! She has no way to call anyone to calm her down when she is upset. I was told to go buy her cell phone. 1. She doesn't know how to use a cell. 2. She cant see a cell phone! 3. Cell phones cost a lot of money she lives on SSI only can't afford a cell phone thats why she doesnt have one!!My dad is same way he driv... read more

Business response:

Hi Kathy, if you would please give the receptionist a call by pressing 0, We have lines at each station so we can give her the phone if you call. Please be patient with us as we are transitioning to a new more efficient system. Most facilities do not have room phones, as it’s been a luxury at willow creek to have them. We will get this resolved. Please call to speak with our administrator , Brett Hobbs. 

Verna S.'s profile image
Verna S. 
rating
9 months ago

Patients go into their ROOMS and just literally sit in their beds.. NOT really ANY. CARE.. For me..I am 79 years old and in my lifetime I have been in several Hospitals..AND..by far..THIS IS THE VERY WORST Health Care experienc that I have EVER HAD!! For me as a patient..I was just put in a patient room and NO CARE for 6 days.AND..I can do that at home..!! I will NEVER come back to this WILLOW CREEK HOSPITAL EVER..the CARE...is non-existant CARE..I was sooo glad to leave and go home.. Really a Terrible experience!! 

Business response:

Hi Verna, You were with us for 3 days before you were sent out for being non-compliant and combative with our staff. Unfortunately, we can't help those that don't want help. 

Ben D.'s profile image
Ben D. 
rating
9 months ago

After submitting a complaint to CDPH, I hope they come knocking on this facilities doors. Infection control is nonexistent in here. You walk in and there are trash bags in the patients room. Filled with briefs, used wipes, and other various items of trash. I have also noticed that employees dont take contact precautions seriously and dont gown up in their PPE. They just straight up walk into the contact room and then go on to the next patient. Some nurses abuse their patients, not physically but verbally telling them to shut... read more

Business response:

Hi, Ben. We are sorry to hear that we didn’t meet your expectation. We have very high expectations at Willow Creek Healthcare Center and would love the opportunity to improve. Please get in touch with us at (559) 323-6200! 

Anna C.'s profile image
Anna C. 
rating
9 months ago

The care at this facility is well below acceptable standards, and administration shows little to no effort to improve conditions. Residents are treated like numbers rather than individuals deserving of dignity and respect. A family member of mine was discharged to this facility for additional care, and our family visited every single day. Throughout our visits, staff were consistently dismissive and unresponsive. Of particular concern, a night Med-Tech was observed administering medication while on FaceTime, entering resi... read more

Business response:

Hi Anna, thank you for taking the time to share your feelings with us regarding your experience with us. We have taken all things into consideration and will address these things. Our goal is always to provide the highest level of care for patients and their families. If you would like to discuss further in person, please reach out to Shayna at 559-977-6812 or Brett 559-323-6200. Wishing you a happy 2026. 

Amy H.'s profile image
Amy H. 
rating
10 months ago

very poor care complete neglect people in long-term are left to scream until someone arrives. I wouldn't send anybody there. 

Business response:

Hi, Amy. We are sorry to hear that we didn’t meet your expectation. We have very high expectations at Willow Creek Healthcare Center and would love the opportunity to improve. Please get in touch with us at (559) 323-6200! 

Lori N.'s profile image
Lori N. 
rating
11 months ago

Our loved one was railroaded into this awful place by a local hospital. They had end stage cancer. In spite of this the admission forms stated that there was nothing that indicated the patient had less than 6 months to live; they died in three weeks. Initial Friday night admit was signed by the receptionist, with loved one stating that they wanted to get stronger and go to a relative's house. The receptionist decided this plan was unrealistic. The facility would not allow any family members to be involved in the care plannin... read more

Business response:

Hi Lori, we would love to have a conversation with you or family regarding these things. Please reach out our Administrator, Brett Hobbs. Thank you for the feedback. 

Connie B.'s profile image
Connie B. 
rating
11 months ago

No one will answer my calls on my Sister's care..after The nurse gave my sister,her roommate medicine. The nurse came running in there after she found out what she did and took them from my sister. Thank goodness my sister didn't take them because she said they didn't look like her meds. I called Dolores on this. This is the person I was given to contact about her care. Dolores has quit talking to me after I made it aware to her what had happened .. that my sister needed to go to the hospital. Soon after that my sister was s... read more

Business response:

Hi Connie, Please reach out to Brett Hobbs our administrator for more help. I have also forwarded this information to houskeeping and our DON. Please advise who you are trying to reach and are unable to. As you have my number and I haven’t received any calls from you. 

Larry E.'s profile image
Larry E. 
rating
a year ago

I would like an address for Shayna so that I am able to send a record through USPS of our experiences rather than post another review. larryelkington@sti.net 

Business response:

Also, Please kindly remove this review and contact me directly at Shayna.nagle@willowcreekhealthcc.com or the address for the facility to send a letter is 650 W alluvial Ave Clovis, ca 93611. Thank you :) 

Jose S.'s profile image
Jose S. 
rating
a year ago

My father went here after having sepsis and a stage 4 cancer diagnosis. He had to have a nephrostomy tube put in at the hospital and was weakened by all the infection. We sent him here for physical therapy and to ensure he had the proper care for his nephrostomy tube and to get stronger. We were so wrong about this. His tube was never changed or cleaned even after we inquired about it and his sister (an oncology nurse for 30 years) told them the same thing and nothing was done. The covering/dressing at the site of his tube p... read more

Business response:

Thank you for taking the time to leave your review of our facility. We apologize that our services were not to your satisfaction. We have documented your feedback and have notified the management team. We invite you to contact our administrator at (559) 323-6200 if you have any additional concerns or details to share. 

Frequently asked questions about Willow Creek Healthcare Center

How is Willow Creek Healthcare Center rated?

Willow Creek Healthcare Center has a 3.9 star rating with 499 reviews. 

When is Willow Creek Healthcare Center open?

Willow Creek Healthcare Center is open now. It is open 24/7.