This profile has been claimed by the business owner or representative.
500 E Broward Blvd, Suite 1350, Ft. Lauderdale , FL, 33394, United States
Get directionsScammers.Worked with an agent on a business class ticket. When we found one, they sent me a booking link. I entered my information, including credit card. They acknowledged and said (all via email and well documented) that they were "working on it". The agent came back and said the original itinerary was not available, but they had an alternate itinerary - NOT all in business class. I declined.Several days later the agent emailed me and said he was going to book another itinerary. I responded and declined authorization to bo... read more
Business response:
Dear Customer,Were sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.Please note that the ticket you selected was issued under highly restrictive fare rules, which unfortunately do not allow for a full refund. These fare conditions are set by the airline and apply to all bookings made under that fare class.At the time of booking, you acknowledged and agreed to these non-refundable terms and conditions. Furthermore, the charge in question could not have been processed without your e... read more
Agent (**** *****)mislead me. I was told that ** would be accepting **************, which is not true. Agent said his only source of income were tips, so I tipped him, however the ticket itself was already higher than the invoice from the **
Business response:
Hello!Thank you for your feedback. We strive to provide clear and accurate information at all times and take all concerns seriously. If you need any further assistance or would like to discuss this matter in more detail, please dont hesitate to contact us directly at ************ or *******************************************************************.
Buyer beware!I bought a ticket for a 21-hour trip that had 2 stops, on Avianca, advertised as business-class. I checked the reviews and they described poor customer service but at least it had lie-flat seats. However, when I went to select seats after the purchase, I found out that all the flights were on A320 airplanes, without lie-flat seats. I requested a change to a different flight with lie-flat seats, and I was told that they would charge a cancellation fee of $960 on a $3,000 ticket a month away.
Business response:
Hello! We understand your frustration, and we apologize for any confusion regarding the seat configurations. The restrictions set by the airline are applicable as per the agreed terms and conditions at the time of purchase. Unfortunately, we are unable to make changes outside of those policies. For further assistance, please reach out to us directly, and we will be happy to help.Thank you for sharing your feedback.
This company is a rip off. I had to make a change to my flight and they explained to me that there was a change fee which I understood but then they charged me a rate that was a $1,000 more than the current rate from the airline. On top of that if i had booked it directly with the airline there would have been no change fees. So all in this cost me $2,000 which the company. Teaches me a ****** to use a service that was $200 cheaper than the airline initially but ended up costing me $2,000. Cheap is expensive. I will not use ... read more
Business response:
Hello!Thank you for sharing your experience, and were truly sorry to hear about the frustration youve encountered. We completely understand your concerns regarding the change fees and the price differences youve experienced. When making changes to a booking, the process differs from purchasing a new ticket, which can sometimes result in higher costs due to airline policies. Unfortunately, these fees are outside of our control and can vary depending on the airline's terms. We always strive to offer competitive pricing and tra... read more
***** was very creative and really tried hard to save me money when I told him the prices were too high. If that's all you are looking for, this is a great option. Unfortunately, his creativity resulted in having me buy a flight I would not use. During the discussion of this ticket before the sale, he made it seem like not using the flight would not be a problem. However, after the sale he sent me all sort of caveats he wanted me to agree to in writing.I decided I wasn't comfortable with the manner in which the tickets were ... read more
Business response:
Hello, thank you for reaching out to **. Our records show that the tickets were successfully issued and sent to the email address on file. The following day, you requested to void the ticket and cancel the reservation. As your request was made within 24 hours, a full refund was processed and credited back to the original form of payment.We apologize for any misunderstanding or frustration this may have caused and appreciate your feedback, which will help us improve our services.Thank you for bringing this matter to our atten... read more
Had to change my moms flight due to a surgery. Change of price should have been a few hundred but Business Class charged me $1400 in fees directly to them. The airline was only charging a small amount for their fare difference. But this travel agency is exhorting customers. I will never use them again.
Business response:
Hello! Thank you for sharing your feedback with us. Please be reminded that charges for the exchange process you encountered reflect the airline's policies and the restrictive nature of the tickets we sell, which we must adhere to. All information regarding the exchange policy was clearly disclosed in the authorization form you submitted when purchasing the ticket.If you'd like further clarification or have any questions, please feel free to contact us directly.
This company is shady, dishonest, and non-responsive to inquiries for updates. My flight was changed, departing 25 mins later, they called out that change and asked me to accept it. They did not call out that it changed my layover from 90 minutes to FOURTEEN hours. I then asked for a refund which is valid based on the airlines terms of carriage. Its been 8 business days and I am still waiting for my refund.
Business response:
Hello, we sincerely apologize for any frustration caused by the delay in your refund processing. While we dont have control over schedule changes made by the airline, please know that we promptly requested your refund as soon as we received your cancellation. Refunds typically take ***** business days to process, and based on our records, your refund is currently in line for final processing by our bookkeeping department.We appreciate your patience and understanding as we work to complete this as quickly as possible. Thank y... read more
There was no consistency with whom I was dealing. I had to explain the issues to 3 different people.The price I got was not the best as I was able to find a better price on line but it was too late to change it.When my outbound flight was changed it took several emails (could not get a person on the phone) and then was informed the new flight was selected only to find out a few weeks later that it had not been updated. Had to call again to get it fixed.This has not been a positive experience. I read reviews before and saw so... read more
Business response:
Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for any frustration youve encountered. Please know that the changes to your booking were made by the airline, and we did everything possible to assist you in finding a suitable option. Your feedback is invaluable, and we are committed to improving our service. Thank you for your understanding.
Hidden, concealed charges that even their own reps are not aware of. I made a booking for a Business class roundtrip. The rep kept insisting that in the unlikely event of me needing to change the booking, ONLY the airline fare fees would be charged. AFTER I receive the eticket, I reviewed their Terms and Conditions. Tucked away in page 21 of THAT document - which most people won't even read - is a $250 charge in addition to whatever the airline may or may not charge! ********** practice.
Business response:
Dear Customer, We apologize for the confusion. The $250 processing fee is a standard charge for booking changes, separate from any airline fees. This fee would have been covered by the ticket protection plan you chose, which might not have been clearly emphasized. We’re committed to improving our communication and appreciate your feedback. If you have further questions, please let us know.
Business Class has a 4.7 star rating with 4,717 reviews.
Business Class is open now. It is open 24/7.