Business Class's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Business Class

4.7

About this business

Location details

500 E Broward Blvd, Suite 1350, Ft. Lauderdale , FL, 33394, United States

Get directions
4.74,717 reviews
Select a rating
Arthur J's profile image
Arthur J 
2 years ago

Absolutely the worst customer service ever. With each call and query about my wifes trip to the *********** it was answered with reasons why they could not do something rather than offer suggestions on how best to deal with schedule changes and rebookingmy experience was stressful and very expensive.. certainly not a company Ill ever do business with again..Zero rating.****** W 

Business response:

Hello, we sincerely apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced. As outlined in our terms and conditions, airlines reserve the right to modify flight times and schedules at their discretion. Unfortunately, in such cases, the airline assumes control over the ticket, and we are obligated to adhere to their policies, as the ticket was issued through their stock. We truly value your feedback and will work on improving our processes to be more proactive in assisting customers in navigating these situat... read more

Laura F's profile image
Laura F 
2 years ago

Very misleading and deceitful staff. We payed $8,679 for business class tickets. Got an email later stating our tickets were going to be booked using miles. **** got another email that the tickets were no longer available at that price. They offered a different itinerary which had ****** airlines. We declined because we stick to oneworld. I called to cancel and ***************** called me back stating he found us business class tickets at the price listed on Kayak by them.Got the itinerary and it had one checked bag for busi... read more

Kathryn H's profile image
Kathryn H 
2 years ago

The worst! The system lost our return tickets, and so the price for one way is that of the round trip! AND they will only reimburse about 15 percent of the cost... NEVER again!! 

Business response:

Hello *******, we're sorry to hear about your negative experience. We would like to make it right. Please reach out to our customer support team at ************ or *********************************** so we can assist you further. Thank you for sharing your feedback. 

James B's profile image
James B 
2 years ago

Buyer Beware. Poor cost/benefit as Very High-priced Bundle for "Premium/Flexible Ticket Protection" does not provide adequate customer service response time, cancelled flight resolution. Despite $1,500 cost, Business Travel charged a service fee to change tickets. 

William F's profile image
William F 
2 years ago

They were not able to provide assignments. They told me to contact the carrier and there was only one seat available for the two of us. I cancelled with the 24 hour grace ******* However, they processed the credit card which required me to dispute the charge. I understand the charge has been reversed. They have a sneaky way of trapping you onto their site which I also did not appreciate. I would never give them them the opportunity to serve me in the future. 

Business response:

Hello *******, we apologize for the inconvenience you faced. We appreciate your feedback and would like to resolve the issue. Please contact our customer support team at ************ or ***********************************. Thank you for your understanding. 

Marc C's profile image
Marc C 
2 years ago

I think this company is a scam. I booked tickets and the they changed the deal 3 times in less then ten days, I was not going to fly for another 2 months, so I could not put up with stress of having to back an forth with this company. Now they will not give all my money back. How would you feel if you paid for two stops and now they want to make it three stops. Its like buying a red car and now they want to give a green car like it is ok. The were nice up front, please be aware they are not an honest company.********** 

Business response:

We are sincerely sorry to hear about your concerns regarding our travel agency. According to our records, your booking was affected by involuntary changes caused by the carrier, which were beyond our control. As a result, the applicable refund was processed. We apologize for any inconvenience this may have caused. 

Jay V's profile image
Jay V 
2 years ago

They practice bait and switch. Listing low prices then after you purchase you get an email that the price was a mistake and it's actually higher. Don't trust them. 

Business response:

Dear ****, please accept our sincerest apologies. A bug in our system has caused the bot to display economy fares for business class tickets. All funds have been released. 

Jason T's profile image
Jason T 
2 years ago

When a flight was cancelled by the airline, I had to fight with this company for a refund. The refund they offered was paltry compared to the cost of the ticket originally and even more paltry compared to the price of replacement. Furthermore, this company blamed the airline for this low refund but as it was a European airline, it is well known that strict rules apply. In the end I feel swindled by this company. 

Business response:

Dear ***, records indicate that the refund was processed accordingly with the rules of the purchased fare. We apologize if any inconveniences occurred. 

Ayo A's profile image
Ayo A 
2 years ago

What a Joke travel agency I searched for a flight and got a so called special deal, called on the phone to give reference number The agent was telling me that the reference number does not exist. I forwarded the number to him.Now he decided to book again and the price triple within 10 mins I might as well go directly to the airlines for better prices.This company is a joke or they need to fix their computer 

Business response:

We apologize for the inconvenience you experienced. Please know that while we aim to provide competitive deals and reliable service, you're free to choose any airline or travel agency that suits you best. Your feedback is valuable, and we're continuously working to improve. 

Frequently asked questions about Business Class

How is Business Class rated?

Business Class has a 4.7 star rating with 4,717 reviews. 

When is Business Class open?

Business Class is open now. It is open 24/7.