This profile has been claimed by the business owner or representative.
500 E Broward Blvd, Suite 1350, Ft. Lauderdale , FL, 33394, United States
Get directionsTerrible customer service, did not return calls. The price was good for business class. One of our party had to cancel due to medical reasons. They only offer a voucher even with insurance. The voucher was almost impossible to use. Eventually lost over $1,000
Business response:
Dear Customer!Thank you for taking the time to share your feedback. Were sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to clarify a few important points.Ticket Protection is not health insurance. It is a travel-related protection plan with specific terms and conditions. Under this coverage, a 100% refund applies only to fully unused tickets when the traveler is hospitalized at the time of the scheduled departure. It also allows a free-of-charge exchange of partially used tickets if a passenger is unable... read more
I used for a flight ************** is difficoult talk with call center that is not 24/24 lite they say.I subscribed insurance for chage the date of the flight but they asked 600$ for change the date.
Business response:
Hello!Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your experience.Please note that our Ticket Protection and ************************ do not waive the applicable fare difference for exchanges. This fare difference applies when the newly selected date results in a higher fare, which is standard practice across the airline industry. All related terms and details were clearly outlined in the authorization form you confirmed upon purchase.Our general support line is available at all times, and our ded... read more
I expected, since I was working with a travel company and had purchased a business-class ticket for almost $ *****, that the agent would not only secure a reservation for me but also arrange my seat assignment. That was not the case, so when logged into the airline site it asked me to pick a seat for a fee. After paying the fee for the seat, which was $213.00, the agent said you should have told me, and I would have requested a seat. I was under the understanding that, since this is the agent's job that he would have discuss... read more
Business response:
Dear *******!Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience you faced with the seat assignment process. Please be assured that we are currently investigating this case to understand what went wrong and to prevent similar issues in the future. Your feedback is important to us, and we appreciate your patience while we work to resolve this.
They booked me on Turkish Air 6 months in advance. One month before travel Airline canceled my return flight and had me booked two days later to come home. Not wanting two extra days in ******, I asked Biz-Class to fix the problem. They took five whole days to do so, never giving me any assurance that they could get us home the day we originally booked. After these days of anxious suspense, they finally fixed the problem. I will never use them again.
Business response:
Dear ******!We're sorry to hear about your experience and truly regret the inconvenience caused by the airline's schedule change. We understand how stressful unexpected itinerary changes can be, especially when they affect your return travel plans.Please note that all schedule changes are made and managed solely by the airline. While these changes are beyond our control, we always make every effort to support our customers when such disruptions occur.In your case, as soon as we were notified of the cancellation, our team wor... read more
Do not do business with this group. They booked me flights to and from ****** in November and those flights got cancelled in December/January (airline pulled out of my nearby airport), and they never notified me. I found out hours before I was to leave for ****** in JUNE (6+ months later) that I had no flights and couldn't be rebooked on the same airline. The only reason I found out was because I called Business Class for help checking into my flight. The service I received at that call, multiple calls over the next 24 hours... read more
Business response:
Dear Customer, thank you for your feedback. Flight cancellations and schedule changes are determined by the airlines, and sometimes routes are discontinued without advance notice to agencies. While we aim to keep our customers informed, certain changes can unfortunately occur without timely notification. We regret the communication challenges you experienced during the rebooking process. We take your comments seriously as we continue working to improve our service.
More expensive than other websites. Verification is a long and tedious process.
If you want to overpay for your flight, Business Class is the site for you. For the very same flights, they have charged me approximately $550 more per ticket than I was subsequently quoted by AranGrant. I can only hope that my sorry experience will serve as a cautionary tale for may be considering Business Class.
Business response:
Hello! Thank you for sharing your feedback with us. Please be reminded that all pricing details were fully disclosed and agreed upon at the time of purchase. We understand the importance of clarity when booking travel, which is why we follow consistent procedures to ensure transparent pricing and help our customers make well-informed decisions. If you have any further concerns or would like to discuss your experience in more detail, please dont hesitate to contact us directly at ************ or cs@business-class. Were here t... read more
Worst service I have ever received. Lies all the way and I ended up paying for ticket more than if I have purchased it myself. For 3 days wasted my time with lies, didnt pick up the phone, with meeting excuses didnt give updates, didnt respond to phone calls nor texts and lost a ticket because they have charged me and didnt buy ticket and it increased in price and hence I lost it and two days with it. But they didnt rates them to lecture me that I need to respect their time and that they have live ect. Eventually got my tick... read more
Business response:
Hello ********! We apologize for any inconvenience caused. It appears that your initial booking was not issued due to a price change, and you were promptly informed about this by the agent. The ticket has since been successfully reissued, and everything should now be in order. Please feel free to reach out to us directly at ************ or ******************************************************************* if you require any further assistance.
Its a scam site where tickets in actuality cost for example 300 bucks but they will take 500 bucks on top in pretense you get business class , they have you make meal selection etc so it looks legit , they wont show you seat assignment Untill 5 days later and you in main cabin like sardines with everyone else but paid premium for it .
Business response:
Hello! Were sorry to hear about your concerns. Please note that the booking class of your reservation was clearly presented and voluntarily confirmed in the Online Authorization Form at the time of purchase. Seat assignments depend on airline policy and may only be available closer to departure.If you have further questions or need assistance, feel free to reach out to us directly at ************ or *******************************************************************.
Business Class has a 4.7 star rating with 4,717 reviews.
Business Class is open now. It is open 24/7.